goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
3/5 - (2 امتیاز)
نمایش ویدیو درباره نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مشهد

نمایندگی تلویزیون ال جی مشهد(LG)

تعمیر تلویزیون الجی مشهد از سوی گلدسرویس(نمایندگی تلویزیون ال جی مشهد)  از جمله خدماتی است که در مجموعه ما ارائه می‌شود. برای دریافت مشاوره و درخواست تعمیر تلویزیون می‌توانید از طریق شماره نمایندگی تلویزیون ال جی در مشهد با ما در ارتباط باشید و یا از طریق آدرس نمایندگی زیر به صورت حضوری در مشهد مراجعه کنید.

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در مشهد

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس 28 ( امام هادی)بین امام هادی 21 و بزرگراه پیامبر اعظم، روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در مشهد

مشاوره تلفنی تعمیر تلویزیون ال جی(LG)

قبل از انجام هر تعمیراتی برای تلویزیون های ال جی(LG) مشاوره رایگان داده می‌شود.

تعمیر تلویزیون ال جی توسط تکنسین

تمامی تعمیرات تلویزیون های ال جی در شهر مشهد توسط کارشناس و تکنسین های فنی انجام می‌شود.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

در تمامی نقاط شهر مشهد از جمله: سعدی، قاسم آباد، پیروزی و ... امکان تعمیرات در منزل نیز وجود دارد.

گارانتی تعمیرات تلویزیون ال جی(LG)

تمامی تجهیزات تلویزیون های ال جی که تعمیر می‌شوند شامل گارانتی خواهند بود.

تعمیر تلویزیون ال جی مشهد

هزینه و مدت زمان تعمیرات در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد چقدر است؟

برای تعیین هزینه تعمیر تلویزیون ال جی و مدت زمان تعمیرات باید دید که تلویزیون چه مشکلی دارد تا بتوان این هزینه ها را محاسبه کرد. در نتیجه بهترین روش برای تخمین هزینه تعمیرات تلویزیون LG در مشهد بررسی توسط کارشناس است.

تعمیر چکی تلویزیون ال جی در مشهد

با توجه به اینکه در موارد کمی هزینه های تجهیزات برای تعمیرات تلویزیون ممکن است زیاد شود برای عزیزانی که تمایل به پرداخت قسطی دارند شرایط پرداخت با چک فراهم شده است.

مناطق تحت پوشش گلدسرویس؛ نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد

امکان ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در تمام نقاط مشهد وجود دارد از جمله: نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مشهد خیابان سعدی، نمایندگی ال جی مشهد قاسم آباد، نمایندگی ال جی مشهد پیروزی که از نمایندگی های فعال نمایندگی ال جی گلد سرویس می‌باشد

تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد چگونه انجام می‌شود؟

نزدیک به دو دهه است که اکثر خانوارهای ایرانی از تلویزیون‌های نسل جدید مانند ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی استفاده می‌کنند. اگرچه استفاده از تلویزیون‌های ال‌ای‌دی رو به افزایش است اما کماکان تلویزیون‌های ال‌سی‌دی نیز در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به همین دلیل ما در مجموعه‌ گلدسرویس سازوکار مناسب جهت تعمیر انواع تلویزیون را فراهم کرده ایم.

برند ال جی اگرچه یکی از بهترین برندهای تولید تلویزیون شناخته می‌شود اما تولیدات این برند نیز در اثر گذر زمان دچار اشکالات مختلف می‌شود. نکته‌ای که برای تولیدات دیگر برندها نیز اتفاق می‌افتد. پس اگر تلویزیون ال سی دی ال جی شما دچار مشکلی شده، نگران نباشید و تعمیر آن را به متخصصان گلدسرویس بسپارید.

مشکلات رایج برای تعمیر تلویزیون ال جی مشهد

نزدیک به دو دهه است که اکثر خانوارهای ایرانی از تلویزیون‌های نسل جدید مانند ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی استفاده می‌کنند. اگرچه استفاده از تلویزیون‌های ال‌ای‌دی رو به افزایش است اما کماکان تلویزیون‌های ال‌سی‌دی نیز در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به همین دلیل ما در مجموعه‌ گلدسرویس سازوکار مناسب جهت تعمیر انواع تلویزیون از جمله تعمیر تلویزیون ال‌سی‌دی ال جی را فراهم کرده ایم.

برند ال جی اگرچه یکی از بهترین برندهای تولید تلویزیون شناخته می‌شود اما تولیدات این برند نیز در اثر گذر زمان دچار اشکالات مختلف می‌شود. نکته‌ای که برای تولیدات دیگر برندها نیز اتفاق می‌افتد. پس اگر تلویزیون ال سی دی ال جی شما دچار مشکلی شده، نگران نباشید و تعمیر آن را به متخصصان گلدسرویس بسپارید.

اگر که در هنگام پخش تلویزیون ناگهان تصویر آن را از دست دادید باید ابتدا چند ساعتی تلویزیون را خاموش کنید و آن را از برق بکشید. در صورت عدم رفع مشکل باید بدانید که اشکال پیش‌آمده به دو دلیل رخ‌داده است:

1-قطع تصویر در اکثر موارد به دلیل وجود مشکل در قطعه بک لایت به وجود می‌آید. این قطعه نور پس‌زمینه تلویزیون را فراهم می‌کند.

2- ممکن است که برد پاور دچار اشکال شده باشد. برد پاور، ولتاژ بک لایت را تأمین می‌کند.

ممکن است تاریک شدن بخشی از تلویزیون به دلیل خرابی در برد تیکان باشد.

این قطعه عمدتاً وظیفه پردازش اطلاعات تصویری را برعهده دارد. یکی دیگر از دلایلی که سبب بروز این مشکل می‌شود، خرابی برد اینورتر است. در پشت قطعه بک لایت، برد اینورتر قرار دارد. وظیفه برد اینورتر گرفتن برق از مین برد و انتقال آن به بک لایت است. نوسانات برقی می‌تواند به برد اینورتر و بک لایت آسیب بزند. 

در مواقعی می‌خواهید لپ‌تاپ یا هر نمایشگر دیگری را به تلویزیون خود وصل کنید. در هنگام اتصال، مشاهده می‌کنید که هیچ تصویری بر روی تلویزیون نشان داده نمی‌شود. اگر که با چنین مشکلی مواجه شدید ابتدا کابل HDMI را بررسی کنید. در صورت سالم بودن این کابل، مشکل به وجود آمده ناشی از نقص در پورت‌های HDMI تلویزیون و نرم‌افزارهای آن است. این مشکل باید توسط تعمیرکاران برطرف شود.

ممکن است در زمانی که دارید تلویزیون را تماشا می‌کنید شاهد خاموش شدن آن باشد. این مشکل یکی از رایج‌ترین ایراداتی است که برای بسیاری از تلویزیون‌ها در اثر گذر زمان به وجود می‌آید. باید بدانید که این مشکل ناشی از نقص در قطعاتی مانند مین برد و پاور تلویزیون است.

گذشت زمان و استفاده زیاد از تلویزیون ممکن است موجب هنگ کردن آن شود. در چنین مواقعی تعمیرکاران برای رفع این مشکل نرم‌افزارهای تلویزیون و قطعه مین برد را بررسی می‌کنند. اگر که قطعه مین برد قابل تعمیر نبود مجبور به تعویض این قطعه هستند.

در چنین شرایطی اولین نکته‌ای که باید مورد بررسی قرار بگیرد اطمینان از این مسئله است که آیا روشن نشدن تلویزیون ال‌سی‌دی ناشی از خراب‌شدن خود تلویزیون است یا محافظ برق دچار اشکال شده است؟ به همین منظور بهتر است ابتدا تمامی اتصالات برق را برسی کنید. بهتر است ابتدا اتصالات را از تلویزیون جدا کرده و دوباره وصل کنید. اگر محافظ دیگری در منزل دارید حتماً اتصالات برق تلویزیون را به آن وصل کنید تا از سلامت محافظ برق قبلی اطمینان حاصل کنید.
اگر هرکدام از روش‌های فوق کار نکرد به‌احتمال زیاد باید خرابی را ناشی از مشکلاتی در قطعات تلویزیون دانست. در این شرایط معمولاً خراب‌شدن قطعاتی مانند مین برد، برد پاور و بک لایت موجب روشن نشدن تلویزیون می‌شود؛ بنابراین بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید تا قطعات مختلف تلویزیون را بررسی کند.

اگر که تلویزیون شما پس از روشن شدن فقط لوگو ال جی را نشان می‌دهد و سپس خاموش می‌شود باید بگوییم که در حالت ریبوت شدن قرار گرفته است. ریبوت (Reboot) مشکلی است که در اثر خرابی قطعه مین برد به وجود می‌آید. سوختن یا نقص فنی در ال ای دی های تلویزیون موجب به‌وجودآمدن این مشکل است. اشکال در نرم‌افزارهای تلویزیون و قطعه پنل نیز می‌تواند چنین مشکلی را برای تلویزیون شما به وجود آورد.

در این شرایط تنها تصویری که از تلویزیون مشاهده می‌کنید، یک تصویر با رنگ‌های مختلف است. این مشکل مربوط نقص در یکی از قطعات زیر است:

– مین برد

– بک لایت

– آی سی کنترلر

– برد اینورتر

تعمیر پنل شکسته تلویزیون ال جی یکی از خدمات منحصر به فرد گروه گلدسرویس است. هرچند  اصلی ترین و گران ترین قطعه تلویزیون های LED و LCD، پنل یا همان صفحه نمایش است و خرابی آن ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد؛ اما تمام تلاش متخصصان ما تعمیر و در مرحله بعد تعویض قطعه است.

علت پرش تصویر تلویزیون ال جی میتواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد. اما یکی از رایج ترین دلایل، مشکلات مربوط به بک لایت تلویزیون ال جی است.

در این شرایط نیز ابتدا بهتر است تمامی اتصالات تلویزیون به برق را مورد بررسی قرار دهید. اگر مشکل وارد شده ناشی از نوسانات برق نبود، به‌احتمال زیاد باز هم قطعاتی مانند بک لایت یا مین برد دچار اشکال شده‌اند. اگرچه آسیب به پنل تلویزیون نیز می‌تواند چنین مسئله‌ای را برای تلویزیون به وجود بیاورد.
در برخی مواقع مشاهده شده است که دستکاری در تنظیمات تلویزیون نیز می‌تواند موجب خاموش شدن آن شود. در این شرایط بهتر است ابتدا تنظیماتی مانند تایمر خاموشی تلویزیون را چک کنید. ممکن است. تایمر خاموشی تلویزیون فعال باشد تا در زمان معینی خاموش شود.

برخی مواقع مشاهده شده که با وجود این که صدای تلویزیون شنیده شده اما تصویری از تلویزیون دیده نمی‌شود. این مشکل به‌صورت های مختلفی بروز پیدا کرده است. به طور مثال ممکن است بخشی از تصویر تلویزیون سیاه شده باشد. در مجموع هرگونه اتفاق برای تصویر تلویزیون معمولاً ناشی از خراب‌شدن پنل یا بک لایت است.

 پنل تلویزیون اگر آسیب ببیند معمولاً باید با یک پنل جدیدتر تعویض شود. تعویض پنل به دلیل این که گران است مشتریان را از خرید پنل جدید منصرف می‌کند. معمولاً تجربه تعمیرکاران ما نشان داده که مشتریان در این شرایط ترجیح می‌دهند تا یک تلویزیون جدید را خریداری کنند.

درصورتی‌که بک لایت خراب شود خوشبختانه امکان تعمیر آن وجود دارد. بک لایت قطعه‌ای است که در پشت تصویر وجود دارد و امکان دیدن تصویر تلویزیون را برای ما فراهم می‌کند. در تلویزیون‌های ال‌سی‌دی  بک لایت از لامپ‌های فلورسنت تشکیل شده است. از همین رو امکان تعمیر یا تعویض لامپ‌های فلورسنت وجود دارد.

در این شرایط معمولاً ابتدا باید کیفیت کابل بررسی شود. زیرا کابل‌های HDMI غیراستاندارد می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری را به تصویر تلویزیون وارد نمایند. صدمات آن‌ها به مین برد و سی‌پی‌یو بازمی‌گردد. با تعمیر قطعه حیاتی مین برد می‌توانید دوباره از تماشای تصویر تلویزیون لذت ببرید.

شماره نمایندگی تلویزیون ال جی در مشهد (نمایندگی LG)

شماره تماس مستقیم برای ارتباط با نمایندگی گلدسریس برای تعمیرات تلویزیون ال جی در مشهد : 09157004144 می باشد که می‌توانید در طول روز جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید. گلدسرویس به عنوان تعمیر تلویزیون در مشهد خدمات مربوط به انواع تلویزیون ها از جمله خدمات تعمیرات تلویزیون های ال جی در مشهد را ارائه میدهد. همینطور در ادامه تعداد دیگری از شماره تماس تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز تلویزیون ال جی در مشهد را قرار داده ایم.

لوگو گلدسرویس

مراحل تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

۱

با ما تماس بگیرید و مشکل را شرح دهید. اگر خودتان بتوانید مسئله را حل کنید، ما شما را راهنمایی می کنیم.

۲

در صورتی که تعمیر تلویزیون ال جی  برایتان مقدور نبود، ما به محل شما می آییم و مسئله را بررسی می کنیم.  

۳

تنها در صورت نیاز به بررسی بیشتر، با کسب رضایت از شما تعمیر آن در فروشگاه انجام خواهد شد.

چه زمانی به تعمیر مین برد تلویزیون ال جی در مشهد نیاز است ؟

مادر برد یا مین برد تلویزیون ال جی مهم‌ترین عضو تلویزیون محسوب می شود. مین برد به‌منظور درست کر کردن قطعات مختلف تلویزیون، دستورات لازم را به آن‌ها می‌دهد. پردازش اطلاعات نیز از وظایف مین برد به‌حساب می‌آید. بسیاری از قطعات تلویزیون بر روی مین برد قرار می‌گیرند. در صورت مشاهده موارد زیر در تلویزیون، می‌توان حدس زد که مین برد دچار مشکل شده است.

  • تلویزیون صدا ندارد
  • پورت HDMI کار نمی‌کند.
  • تلویزیون ال جی نمی‌تواند به اینترنت متصل شود.
  • تلویزیون ال جی روشن نمی‌شود.
  • تلویزیون پشت‌سرهم روشن و خاموش می شود.
  • با روشن‌کردن تلویزیون، تنها لوگوی ال جی نمایش داده می شود.
  • ورودی AV کار نمی‌کند.
  • کابل متصل شده به USB به‌درستی کار نمی‌کند.
  • در تلویزیون خطوط رنگی ایجاد شده است.
  • پس از خاموش‌کردن تلویزیون، تمامی تنظیمات ذخیره شده پاک می شود.

تنها موارد فوق نشان‌دهنده خرابی مین برد نیستند. ممکن است نشانه‌های دیگری نیز بیانگر خرابی مین برد باشند. همچنین می‌توان گفت که نشانه‌های فوق شاید به دلیل خرابی در قطعه دیگری به وجود آمده است. از همین رو بهترین شخص برای تشخیص خرابی این قطعه حیاتی، تعمیرکار متخصص است.

شماره تماس نمایندگی تلویزیون ال جی مشهد

برای ارتباط با ما می‌توانید از شماره نمایندگی تلویزیون ال جی در مشهد  09037433800 و 09157004144 استفاده کنید تا بتوانید از مشاوره حرفه ای  مجموعه گلدسرویس بهره مند گردید.

قدم سوم: در نهایت می‌توانید همانند سابق، در کنار دوستان و خانواده خود از دیدن برنامه‌های تلویزیونی لذت ببرید.

مراحل تعمیر تلویزیون الجی در نمایندگی تلویزیون ال جی مشهد

در ابتدا سعی بر این است که با ارائه راهنمایی تلفنی و تخصصی به رفع مشکل بپردازیم و در صورت عدم رفع کارشناس و تکنسین می‌تواند برای بازدید و تعمیر در محل حضور پیدا کند و همینطور می‌توانید تلویزیون را برای نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مشهد ارسال کنید. برخی از مشکلات تلویزیون های ال جی نیاز به تعویض قطعه دارند که قبل از تعویض قطعه به شما اطلاع داده می‌شود و در صورت تایید مراحل تعمیر تلویزیون Lg در مشهد طی می‌گردد. بعد از اتمام مراحل تعمیرات، تلویزیون گارانتی شده و برای شما ارسال می‌گردد.(امکان دریافت تلویزیون توسط شما وجود دارد)

تعمیر تلویزیون ال جی مشهد (LG)

نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در مشهد

خوشبختانه ما در گلد سرویس  توانسته‌ایم به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های اصلی تعمیر تلویزیون‌های ال جی در مشهد شناخته شویم.  در واقع  تلاش کرده‌ایم که بتوانیم نیازهای شما عزیزان را به نحو احسن جامه عمل بپوشانیم. در همین راستا ابتدا باید با ما تماس بگیرید. مشاورین ما پس از شنیدن مشکل تلویزیون، تلاش می‌کنند تا مشورت‌های لازم را به شما بدهند. بسیاری از مشکلات با انجام یک فعالیت ساده درست می‌شود.

از همین رو ما ابتدا تلاش می‌کنیم تا با دادن مشاوره موردنیاز بتوانیم مشکل شما را برطرف کنیم. در نتیجه دیگر نمی‌خواهد که هزینه زیادی را برای تعمیر تلویزیون بپردازید. اگر مشکل تلویزیون به‌گونه‌ای بود که باید حتماً توسط متخصصین مورد بررسی قرار می‌گرفت، دراسرع‌وقت آن‌ها را به سمت منازل شما روانه می‌کنیم. پس از بررسی‌های صورت‌گرفته می‌توانید به‌راحتی همانند سابق از دیدن برنامه‌های تلویزیونی لذت ببرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون های ال جی مشهد

تعمیر تلویزیون ال ای دی الجی مشهد

با وجود گسترش شبکه‌های اجتماعی، همچنان یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های ما دیدن برنامه‌های مختلف تلویزیون است. تلویزیون‌ها همواره بخش مهمی از زندگی ما محسوب می‌شوند. به همین دلیل، هرگونه مشکلی که در آن‌ها به وجود بیاید ما را وادار می‌کند تا هر چه سریع‌تر برای درست‌کردن تلویزیون دست‌به‌کار شویم.
ال جی یکی از برندهای معروفی است که تلویزیون‌های با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی می‌کند. در کشور ما هم محصولات این برند طرف‌داران زیادی دارد. تلویزیون‌های ال جی نیز همانند محصولات برندهای دیگر به دلیل گذشتن زمان و استفاده نادرست ممکن است دچار مشکلات متعددی شود. از همین رو قصد داریم تا شما را با تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی، عیوب رایج در تلویزیون های ال جی و در نهایت هم با رفع این مشکلات آشنا کنیم. با ما باشید تا بتوانید در کنار خانواده از دیدن برنامه‌های مختلف لذت ببرید.

تعمیر تلویزیون ال جی

برای رفع هرکدام از مشکلات به وجود آمده، توصیه می‌کنیم ابتدا تمامی اتصالات مربوط به برق را بررسی کنید. درصورتی‌که مشکل ناشی از این قسمت نبود حتماً فرایند تعمیر را به متخصصانی بسپارید که در رفع مشکل تلویزیون ال جی تبحر دارند. تلویزیون‌های ال جی به‌طورکلی در دو مدل ال ای دی و ال سی دی تولید می‌شوند. برویم ابتدا به بررسی تعمیر مدل‌های مختلف تلویزیون‌های ال ای دی بپردازیم.

تلویزیون‌های ال‌ای‌دی ال جی از جمله تلویزیون‌هایی هستند که به جهت داشتن ویژگی‌های بهتر از دیگر مدل‌های ساخته شده توسط این برند بالاتر هستند. به جهت تعمیرات ال ای دی ال جی باید بدانیم که باتوجه‌به مدل و نوع مشکل تلویزیون، شکل تعمیرات آن نیز تفاوت پیدا می‌کند. به‌طورکلی هرکدام از مدل‌های ساخته شده از تلویزیون‌های ال ای دی در اکثر مواقع دچار یک مشکل خاص می‌شوند. در ادامه مشکلات مربوط به برخی از مدل‌های تلویزیون ال ای دی و علت خرابی آن‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

تعمیر تلویزیون ال‌ ای‌ دی ال جی سری LED

– خاموش شدن ناگهانی تلویزیون از جمله مشکلات شایع در این سری از محصولات ال جی است. نقص در مین برد موجب به‌وجودآمدن چنین مشکلی می‌شود.

– یکی دیگر از مشکلات شایعی که در این نوع از تلویزیون‌های ال جی به وجود می‌آید، خاموش و روشن‌شدن‌های متوالی تلویزیون است. به‌گونه‌ای که پس از روشن شدن مجدد، تنها لوگوی ال جی دیده می‌شود. با درست شدن قطعه بک لایت می‌توانید از تلویزیون خود همانند سابق استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون ال‌ ای‌ دی ال جی سری LB

– این مدل از تلویزیون‌های ال‌ای‌دی بعد از روشن و خاموش شدن ممکن است حافظه آن‌ها پاک می‌شود. دلیل این مشکل، خرابی آی سی حافظه مین برد است.

– خاموش و روشن شدن تلویزیون از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای مدل تلویزیون‌های LB به وجود بیاید. دلیل این مشکل نقص در برد پاور است.

تعمیر تلویزیون ال‌ ای‌ دی ال جی سری LS

– خاموش شدن‌های ناگهانی از جمله مشکلات رایج در تلویزیون‌های ال جی سری LS است. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز بیان کردیم، خرابی مین برد دلیل به‌وجودآمدن این مشکل است.

روند انجام خدمات در نمایندگی تلویزیون ال جی مشهد

ممکن است که با جستجو در اینترنت تصور کنیم که خودمان می‌توانیم تلویزیون را تعمیر کنیم. اما این کار ریسک بسیار بالایی دارد. تصور کنید در این امر نتوانیم موفق شویم. در چنین شرایطی احتمالاً آسیب‌های بیشتری به تلویزیون وارد کرده‌ایم.

در نتیجه مجبور به پرداخت هزینه بیشتری می‌شویم. برخی اوقات نیز آسیبی که به تلویزیون وارد کردیم به‌قدری زیاد است که به‌طورکلی دیگر قابل تعمیر نیست. به همین دلیل باید به فکر خرید یک تلویزیون جدید باشیم. از همین رو بهتر است از همان ابتدا تعمیر تلویزیون ال جی را به یک نمایندگی‌های معتبر تلویزیون ال جی بسپاریم. روند انجام خدمات در مرکز تعمیرات تلویزیون گلد سرویس به شرح زیر است:

قدم اول: پس از تماس با ما، ابتدا مشاوره‌های لازم اولیه به شما عزیزان داده می‌شود.

 

 

قدم دوم:در سریع‌ترین زمان ممکن ما متخصصینی که در تعمیر تلویزیون‌های ال جی تبحر دارند را به منزل شما می‌فرستیم.

 

قدم سوم: حداکثر توان افراد ما این است که مشکل قطعات را برطرف کنند. اما گاهی اوقات نیاز به تعویض قطعات است که به شما اعلام می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید تعمیر تلویزیون ال جی در منزل خود را داشته باشید

اشتراک در
اطلاع از
guest
17 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

سلام خسته نباشید من تلویزیون ال جی دارم که تقریبا قذیمیه. مشکلش اینه که گاهی یک دفعه تصویرش میره. یکبار هم بردیم برای تعمیر اما درست نشد. شما میدونید مشکلش چیه و چقدر هزینه داره؟ ارزش داره تعمیر شه؟

آیدا علیزاده

برای تعمیر تلویزیون امکان این هست که حضور هم بیام ؟

محمد مهربان

سلام خانم علیزاده بله شما میتونید حضورا هم تشریف بیارید اما پیشنهاد میکنیم حتما قبلش تماس بگیرین تا شاید امکان رفع مشکل به صورت تلفنی هم باشه

رها متقی

وقت بخیر تلویزیون پلاسمای ما یکدفعه تعدادی خطوط عمودی بر روی تصویر ایجاد شده و صدا هم کاملا قطع شده
ما مشهد هستیم امکانش هست حضوری برسیم خدمتتون آیا درست میشه این مشکل مرسی

محمد مهربان

سلام خانم متقی
بله می‌تونید حضوری تشریف بیارید و میتونید قبلش با ما تماس بگیرید تا در صورتی که امکان رفع مشکل تلویزیون ال جی به صورت تلفنی بود اینکار رو واستون انجام بدیم.

کاشفی. علی

ممنون وتشکر از گروه پرسنل زحمت کش وهمینطور آقای مهندس مهربان… جهت تعمیر تلویزیون. که مارو ازهمون اول ازنگرانی درآوردند. خسته نباشید

محمد مهربان

سلام جناب کاشفی
خوشحالیم که ما رو به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در مشهد انتخاب کردید

اسدالله. یغمایی

سلام. از. زحمات شما بسیار ممنون. وتشکر میکنم. که به موقع وخیلی سریع تلوزیون مارو باکمترین هزینه نسبت به بازار تعمیر کردید. خداییش باانصاف هستید.انشالله خداوند به کارتون برکت بده… یاحق.

رضا. باغشنی

سلام وعرض ادب… تلوزیون ما به رنگ بنفش تمایل یافته. ایراد دستگاه رو بیزحمت اعلام فرمایید. وهزینه آن را. وچه مدت زمانی طی میکنه جهت تعمیر. 43lj56000باتشکر

mehraban

سلام مشکل از بکلایت های تلویزیون شماست ک متاسفانه عمرشون تمام شده جهت اطلاع بیشتر با شماره داخل سایت تماس حاصل فرمایید

سمانه احمدی

تشکر از مهندسان گلد سرویس جهت تعمیر تلویزیون واقعا خوش برخورد وعالی بودند .مخصوصا در زمان تحویل تلوزیون. خوش قول بودند ممنون وسپاس گذارم

محمد مهربان

سلام سمانه احمدی عزیز، خوشحالیم که از خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد راضی بودید

حسن. تاج

سلام هرجا رفتم درمشهد. گفتند مین برد خراب وباید تعویض کامل شود…. ووقتی برد خودم رو تعمیر کردند متوجه شدم واقعا تعمیر کار هستند نه تعویض کار…. ومن رفته بودم که برد رو کامل تعویض کنم. ولی ایشان گفتند احتمال تعمیر هم دارد وتعمیر شد. باحداقل هزینه. واقعا تشکر میکنم ازآقای مهندس مهربان خوشحال شدم. ووقتی که گذاشتند روی دستگاه من. کمال تشکر را دارم.

mehraban

سپاس از شما انجام وظیفه است.

محمد ثالث

سلام باتشکر از آقای مهندس مهربان عزیز. واقعا کارشون حرف نداره…

محمد مهربان

ممنونم که برای تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد به ما نمایندگی گلدسرویس اعتماد کردید جناب ثالث عزیز