میزان رضایت شما از گلد سرویس

نمایندگی تلویزیون سیرا در مشهد؛ تعمیرات تلویزیون سیرا

سیرا، یکی از برندهای پرفروش تلویزیون در مشهد است. کیفیت بالا به همراه قیمت بسیار مقرون بصرفه، این برند را به یکی از انتخاب‌های خانواده‌های مشهدی تبدیل کرده است. یکی از مزیت‌های تلویزیون‌های سیرا، نوع اتصالات آن‌ها است. این تلویزیون‌ها از فناوری جدید اتصال مین بُرد استفاده کرده و در برابر ضربه مقاومت است. اما با این وجود، امکان خرابی این تلویزیون‌ها نیز وجود دارد. گلدسرویس بعنوان نمایندگی تعمیر تلویزویون سیرا مشهد، در ابتدا به شما مشاوره لازم به جهت کاهش هزینه تعمیر تلویزیون را ارائه داده و سپس نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعه اقدام می‌نماید.

شما همچنین می‌توانید برای مراجعه حضوری، به آدرس گلدسرویس در مشهد مراجعه نمایید. پیش از مراجعه حضوری نیز می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان گلدسرویس، از خدمات مشاوره رایگان گلدسرویس استفاده نمایید.

نمایندگی تلویزیون سیرا مشهد

آدرس و شماره تماس نمایندگی تلویزیون سیرا در مشهد

برای تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد، می‌توانید بصورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین گلدسرویس در محل مدنظر شما حاضر شده و تلویزیون سیرا شما را بررسی کنند. همچنین شما می‌توانید از طریق شماره تماس گلدسرویس، بصورت کاملا رایگان، از پشتیبانی و مشاوره رایگان کارشناسان گلدسرویس، بهره‌مند شوید.
شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس28( امام هادی.)بین امام هادی 21وبزرگراه پیامبر اعظم. روبروی دبیرستان دخترانه

09157004144

خدمات پس از فروش تلویزیون تلویزیون سیرا در مشهد

تمامی فروشگاه‌های ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون، این خدمات را در کنار خدمات وسایل برقی دیگر ارائه می‌کند. به عبارتی دیگر، این فروشگاه‌ها، مرکز رسمی تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد نیستند. اما گلدسرویس بعنوان نماینده مجاز تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد، خدمات متنوعی را ارائه می‌کند که عبارتند از؛

خدمات نمایندگی تلویزیون سیرا مشهد
خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سیرا مشهد

ارائه خدمات با گارانتی تعمیر تلویزیون

خدمات تعمیر تلویزیون در مشهد ، با گارانتی ارائه شده و شما پس از تحویل تلویزیون سیرا خود، مطمئن خواهید بود که دیگر بابت موارد قبلی، خراب نخواهد شد. همچنین به هنگام تحویل تلویزیون، کارشناسان گلدسرویس، برگه تعمیر این تلویزیون را کمه نشان‌دهنده گارانتی از سوی ما می‌باشد.

همراهی کارشناسان گلدسرویس بعنوان مشاور

شما می‌توانید حتی پیش از پرداخت وجهی بابت خدمات گلدسرویس، از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. تنها کافی است با ما تماس بگیرید و مشکل تلویزیون سیرا خود را با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان گلدسرویس بعنوان یک مشاور، در کنار شما خواهند بود و شما را برای حل سریع این مشکل، راهنمایی خواهند کرد.

امکان پرداخت چکی تعمیر تلویزیون

در گلدسرویس، شما می‌توانید هزینه خدمات دریافتی خود را بصورت چکی دریافت نمایید. این امکان برای تمامی همشهریان مشهدی فراهم است و به هیچ عنوان نیاز به ضامن نخواهید داشت. تنها کافی است این درخواست خود را به کارشناسان گلدسرویس بگویید تا شما را بدرستی و برای استفاده از این امکان، راهنمایی کنند.

تعمیر تلویزیون سیرا در محل مدنظر شما

جابجایی تلویزیون سیرا، علاوه بر هزینه‌هایی که به شما تحمیل می‌کند، خطراتی برای خرابی بیشتر تلویزیون خواهد داشت. با استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون گلدسرویس در مشهد، شما می‌توانید از طریق سایت و یا تماس تلفنی با کارشناسان گلدسرویس، درخواست خود را مبنی بر تعمیر در محل تلویزیون، ثبت نمایید.

قطعات با کیفیت و کادر مجرب

گلدسرویس بعنوان نماینده مجاز تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد، فرآیند تعویض قطعات را در صورت نیاز بصورت اورجینال انجام می‌دهد. تمامی قطعات در گلدسرویس، نسخه اورجینال سیرا بوده و همچنین کادر مجرب گلدسرویس، دوره‌های آموزشی تعمیر تلویزیون را برای برند سیرا، گذرانده‌اند.

امکان نصب تلویزیون‌های دیواری سیرا

بسیاری از تلویزیون‌های سیرا دارای قابلیت نصب برروی دیوار بوده و شما برای امنیت فرزندان، اِشغال فضای کمتر و همچنین افزایش زیبایی داخلی منازل خود، می‌توانید با همراهی کارشناسان گلدسرویس، تلویزیون سیرای خود را برروی دیوار نصب کنید. تنها کافی است درخواست خود را از طریق تماس تلفنی با شماره ذیل، ثبت نمایید:
09157004144

خدمات پس از تعمیر تلویزیون

شما همچنین می‌توانید از طریق خدمات پس از تعمیر گلدسرویس، تلویزیون خود را در بازه‌های زمانی معلوم، جهت سرویس مجدد به گلدسرویس بیاورید. همچنین بدلیل ضمانت تمامی قطعات تعویض شده، در صورت خراب شدن قطعه‌ای که توسط گلدسرویس برروی تلویزیون قرارداده است، می‌توانید بعدا از خدمات تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد استفاده کنید.

انواع تلویزیون های سیرا

یکی از برترین تلویزیون‌های برند سیرا شامل تلویزیون LED Sierra 43 اینچ مدل SR-LE43103 می‌باشد. این تلویزیون با صفحه نمایش نازک خود، وزن بسیار کمتری در میان نمونه‌های دیگر همین برند داشته و بهترین ترکیب را به هنگام نمایش، در اختیارتان می‌گذارد.
به هنگام تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد، حتما به نوع ال ای دی و ای سی دی آن دقت نمایید. چرا که هرکدام، دارای هزینه‌ای متفاوت نسبت به دیگری می‌باشد. شما می‌توانید برای اطمینان از نحوه تعمیر تلویزیون خود، از مشاوره رایگان گلدسرویس استفاده نمایید. تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

مراحل تعمیر تلویزیون در نمایندگی تلویزیون سیرا مشهد

اگر می‌خواهید تلویزیون آسیب دیده شما، به بهترین نحو ممکن تعمیر شود، لازم است تا مراحل زیر را بدرستی طی کنید. ما برای شما لیست مراحل لازم به جهت تعمیر تلویزیون را برای شما در ادامه آورده‎ایم.

مرحله اول: شناسایی عیب تلویزیون

به هنگام مراجعه به مراکز تعمیر، ابتدا لازم است شرایط تلویزیون خود را برای کارشناس توضیح دهید. در گلدسرویس، شما علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانید درخواست تعمیر تلویزیون در محل را ثبت نمایید. کارشناسان گلدسرویس برای شناسایی سریعتر مشکل، از شما سوالاتی را طبق پروتکل‌های گلدسرویس می‌پرسند تا سریعتر عیب تلویزیون را شناسایی کنند.

مرحله دوم: تعمیر قطعه آسیب دیده

در این مرحله، کارشناسان گلدسرویس، اقدام به تعمیر تلویزیون می‌کنند. پیش از شروع تعمیرات، کارشناسان هزینه‌های احتمالی و میزان خرابی تلویزیون را به شما اطلاع می‌دهند تا بتوانید با دید باز انتخاب کنید که آیا تمایل دارید قطعه آُیب دیده تعمیر شود و یا بجای آن از قطعه جدیدی استفاده شود.

مرحله سوم: تعویض قطعه آسیب دیده

در صورتی که قطعه معیوب، به قدری آسیب دیده است که قابل تعمیر نخواهد بود و یا شما تصمیم گرفته‌اید از یک قطعه جدید استفاده نمایید تا با اطمینان خاطر، تلویزیون‌تان تعمیر شود، کارشناسان گلدسرویس، قطعه اورجینال مورد نیاز شما را برروی تلویزیون قرار خواهند داد. گلدسرویس بعنوان نماینده رسمی تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد، مجهز به قطعات کاملا اورجینال و متناسب با همین برند است.

مرحله چهارم: انجام تست سلامت و تحویل تلویزیون

در این مرحله، تلویزیون سیرای شما با تست سلامت در حضورتان، به شما تحول داده می‌شود. به هنگام تست سلامت، تمامی مشکلات اعلامی از سوی شما و تشخیص کارشناس گلدسرویس در ابتدای مراحل تعمیر، برطرف شده است. تحویل تلویزیون سیرا، به همراه گواهی ضمانت تعمیرات تلویزیون سیرا خواهد بود.

ارتباط با نمایندگی تلویزیون سیرا مشهد برای خدمات پس از فروش

برای تعمیرات تلویزیون سیرا در مشهد، نیاز نیست بصورت حضوری حتما مراجعه کنید. شما می‌توانید بصورت تلفنی و کاملا رایگان، در ابتدا مشکل خود را با کارشناسان گلدسرویس در میان گذاشته و راهنمایی لازم را دریافت کنید. شما همچنین پس از خرید تلویزیون سیرا، حتی برای نصب دیواری این تلویزیون هم می‌توانید از خدمات گلدسرویس استفاده کنید. استفاده از این خدمات برای تمامی همشهریان مشهدی، بدون قید و شرط ارائه خواهد شد. هم اکنون با گلدسرویس تماس بگیرید.
09157004144

سوالات متداول برای تعمیرات تلویزیون های سیرا

در ادامه سوالات پرتکرار مشتریان به هنگام تماس با پشتیبانی گلد سرویس را برای شما شرح داده‌ایم. در صورتیکه سوال خود را در میان لیست زیر نیافتید، می‌توانید پرسش خود را از طریق بخش دیدگاه‌های همین مطلب و یا تماس با شماره پشتیبانی، با ما به اشتراک بگذارید.

هزینه تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد چقدر است؟

متناسب با میزان خرابی و صدمه‌ای که به تلویزیون وارد شده است، هزینه تعمیر آن متغییر خواهد بود. البته گلد سرویس بعنوان نماینده رسمی تعمیرات تلویزیون در مشهد، علاوه بر ارائه خدمات با گارانتی کتبی، مشاوره لازم به جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات را به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید پیش از مراجعه حضوری با شماره تماس 09157004144 ارتباط گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

مدت زمان تعمیر تلویزیون سیرا در مشهد چقدر است؟

کمتین زمان تعمیرات تلویزیون سیرا در گلد سرویس، بین 3 الی 5 ساعت است. البته این بازه، بسته به میزان خسارت وارده به قطعات تلویزیون سیرا متغییر خواهد بود. برای اطلاع دقیق‌تر، شما می‌توانید پیش از مراجعه حضوری و بصورت کاملا رایگان، نسبت به برآورد بازه زمانی تعمیر تلویزیون سیرای خود، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا تعمیرات شامل گارانتی می‌شود؟ مدت زمان گارانتی چقدر است؟

تمامی خدماتی که در گلد سرویس تحت عنوان نصب و یا تعمیرات تلویزیون سیرا انجام می‌شود، شامل گارانتی خواهد شد. البته بازه زمانی و نوع گارانتی بسته به قطعه تعمیر شده در تلویزیون، متغییر خواهد بود.

آیا امکان دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر تلویزیون سیرا در منزل وجود دارد؟

بلی، شما می‌توانید هم اکنون با پشتیبانی گلد سرویس تماس گرفته و بدون مراجعه حضوری، درخواست تعمیر تلویزیون سیرا در منزل را ثبت نمایید. کارشناسان مجرب گلد سرویس در اولین زمان ممکن، در محل مدنظر شما حاضر خواهند شد.