goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
میزان رضایت شما از گلد سرویس
نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد

نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد

کیفیت و قیمت مناسب تلویزیون های بلست باعث شده تا مشتریان زیادی به سمت خرید تلویزیون‌های این برند سوق داده شوند. برخی مواقع نیز تلویزیون‌‌های بلست همانند تولیدات سایر برندها دچار مشکلات مختلفی می‌شود همین امر باعث شده تا ما به‌عنوان نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد تمامی شرایط را به‌گونه‌ای مهیا کنیم که بتوانید هرچه سریع‌تر تلویزیون خود را سالم تحویل بگیرید. در ادامه با گلدسرویس همراه باشید تا بیشتر درباره تلویزیون‌های بلست و مشکلات رایج آن‌ها صحبت کنیم. شماره نمایندگی تلویزیون بلست:

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون بلست در مشهد

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس 28 ( امام هادی)بین امام هادی 21 و بزرگراه پیامبر اعظم، روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات نمایندگی بلست در مشهد

مشاوره تلفنی

بررسی مشکل و موارد که می‌تواند در تعمیر سریع کمک کند.

تعمیر در منزل

گلدسرویس به عنوان نمایندگی بلست در مشهد، تکنیسین و کارشناس مربوطه را به منزل و یا محل کار شما اعزام می کند.

گارانتی

تمامی تلویزیون های بلست شامل گارانتی نمایندگی می‌شوند(تنها برای ساکنین شهر مشهد)

ارائه خدمات در تمامی مناطق

ارائه خدمات تعمیر تلویزیون بلست در مشهد در تمام مناطق شهر مشهد

خدمات نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد

به‌طورکلی مجموعه‌هایی که نمایندگی اصلی یک برند را در اختیار دارند باید خدماتی را ارائه دهند که بیشتر از دیگر مجموعه‌ها باشد. همین امر سبب شده تا ما به عنوان نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد خدماتی را ارائه دهیم که بتواند رضایت کامل شما را به دست آورد. این خدمات و ویژگی‌ها به شرح زیر است.

پشتیبانی رایگان 24 ساعته و عیب‌یابی از راه دور

برخی مواقع با دست‌کاری یک تنظیمات ساده بسیاری از مشکلات تلویزیون حل می‌شود. فارغ از انجام تنظیمات، مشکلات مختلف تلویزیون را می‌توانید از کارشناسان ما بپرسید. کارشناسان ما تلاش می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به سؤالات شما عزیزان پاسخ دهند. از همین رو می‌توانید از طریق تماس تلفنی، واتس‌اپ و حتی تماس تصویری  مشکل پیش‌آمده برای تلویزیون  را بیان کنید.

به‌کارگیری نیروهای زبده در تعمیر تمامی مدل‌های بلست

ما تعمیرکارانی را به کار گرفته‌ایم که هرکدام تخصص زیادی در تعمیر انواع مختلف تلویزیون‌های تولید شده بلست دارند. به طور مثال می‌توان اشاره کرد که تلویزیون‌های OLED بلست نسبت به دیگر مدل‌های این برند آسیب‌پذیرتر است. تعمیر آن نیاز به  تخصص خاصی دارد که تعمیرکاران ما توانایی تعمیر آن را دارند. پس از تعمیر تلویزیون نیز ضمانت‌نامه رسمی از سوی مجموعه ما به شما داده می‌شود. این ضمانت‌نامه تعهدی است که نشان می‌دهد تلویزیون شما دیگر نیاز به تعمیر مجدد ندارد.

استفاده از قطعات اورجینال

برای جلوگیری از اتلاف وقت، تعمیرکاران ما قطعات موردنیاز را برای تعمیر به منزل می‌برند. مهم‌ترین مزیت سپردن تعمیر تلویزیون به نمایندگی‌های اصلی، استفاده این مجموعه‌ها از قطعات اصلی است. اگرچه می‌توانید از قطعات کپی و با قیمت ارزان‌تر استفاده کنید اما استفاده از آن‌ها باعث می‌شود تا مجدداً نیاز به تعمیر تلویزیون داشته باشید. از همین رو هزینه دوباره برای تعمیر چندان به‌صرفه نیست. به همین دلیل مجموعه ما تلاش کرده تا از طریق استفاده از قطعات اصلی در تعمیر تلویزیون و با بالابردن طول عمر آن، از هزینه‌های اضافی پرداختی توسط مشتریان جلوگیری کند.

تعمیر تلویزیون بلست در منزل یا محل کار؛ گلدسرویس نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست در مشهد

باتوجه‌به درگیری‌های روزمره زیادی که  در این سال‌ها برای مردم به وجود آمده احتمالاً بیشتر از هر زمان دیگری به اهمیت زمان پی برده‌ایم؛ بنابراین بسیار مهم است تا خدماتی که از سوی دیگران دریافت می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند پاسخگوی نیازهای ما باشد. حل و نقل تلویزیون به تعمیرگاه‌ها نیز یکی از مواردی است که می‌تواند زمان زیادی از وقت ما را تلف کند. فارغ از مبحث زمان، به دلیل سنگین بودن تلویزیون ممکن است در زمان حمل‌ونقل آسیب دیگری ببیند. احتمال دارد آسیب جدید در حدی باشد که دیگر نتوان آن را تعمیر کرد. در نتیجه هزینه بیشتری باید بابت خرید تلویزیون بپردازیم.

لوگو گلدسرویس

نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مشهد

مجموعه گلدسرویس به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر در شهر مشهد امکان ارائه خدمات پیشرفته و تخصصی به عنوان نمایندگی بلست در مشهد را به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست در مشهد دارد. تمام خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود شامل گارانتی ارائه خدمات می‌شوند.

سوالات متداول نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد

دیر روشن شدن تلویزیون بلست به منزله آن است که برد پاور تلویزیون دچار مشکل شده است. اگر برد پاور مشکلی نداشت، تعمیرکاران به سراغ مین برد می‌روند. خوشبختانه هر دو قطعه مذکور قابل تعمیر است و نیازی به خرید یک تلویزیون جدید نیست.

ممکن است در اثر برخورد یک انسان یا یک شیء، صفحه نمایشگر تلویزیون بشکند. این مسئله یکی از شایع‌ترین اتفاقاتی است که برای بسیاری از تلویزیون‌ها اتفاق می‌افتد. متأسفانه تعمیر شکستگی پنل امکان پذیر نیست. تعویض  پل نیز برای مشتریان گران است. در نتیجه بسیاری از آن‌ها ترجیح می‌دهند تا به فکر خرید یک تلویزیون جدید باشند.

برخی مواقع شما صدای تلویزیون را می‌شنوید اما متأسفانه نمی‌توانید تصویر را مشاهده کنید. به بیان دیگر کارکرد تلویزیون مانند یک رادیو شده است. بروز چنین مشکلی باعث می‌شود تا تعمیرکاران ابتدا بک لایت را مورد برسی قرار دهند. این قطعه در پشت صفحه‌نمایش تلویزیون قرار دارد و باعث  می‌شود تا ما بتوانیم تصویر تلویزیون را ببینیم.

 از همین رو سوختگی لامپ‌های بک لایت به معنای ایجاد مشکل در تصویر است. آسیب به پنل تلویزیون نیز می‌تواند موجب قطع شدن تصویر شود. متأسفانه آسیب‌دیدگی پنل از جمله مورد معدودی است که فقط با تعویض پنل می‌توانید مجدداً از تلویزیون استفاده کنید.

معمولاً هر اتفاقی که برای تصویر تلویزیون می‌افتد به آسیب‌دیدگی بک لایت بازمی‌گردد. در کم‌نور شدن تصویر تلویزیون نیز همین امر صادق است. ایجاد هاله‌های تاریک بر روی تلویزیون نیز حاکی از آن است که آسیبی به بک لایت تلویزیون بلست وارد شده است.

اگر چنین مشکلی به وجود آمد ابتدا باید اتصالات مربوط به برق را بررسی کنید. ممکن است برق منزل یا محافظ تلویزیون دچار مشکل شده باشد. اگر اتصالات برق  سالم بود می‌توان روشن نشدن تلویزیون را حاکی از آسیب‌دیدگی یکی از بردهای تلویزیون دانست.

یکی از علل قطع شدن صدا را می‌توان ناشی از خراب‌شدن بلندگوها دانست؛ بنابراین اولین نکته‌ای که بررسی می‌شود، بلندگوهای تلویزیون است. در صورت سالم بودن بلندگوها، معمولاً برد پاور نیز چک می‌شود. این قطعه وظیفه دارد تا برق موردنیاز تلویزیون را تأمین کند. در نهایت قطعه مین برد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به‌طورکلی مشکلات متعددی می‌تواند برای تلویزیون‌های بلست به وجود بیاید اما برخی از آن‌ها بر اساس گزارش‌های دریافتی بیشتر از سایر مشکلات در این تلویزیون‌ها به وجود می‌آید. از همین رو در این قسمت به بیان مشکلات رایج با ذکر دلیل به وقوع پیوستن آن‌ها می‌پردازیم.

می‌توان مهم‌ترین قطعه تلویزیون را مین برد قلمداد کرد. زیرا وظیفه هماهنگ‌سازی قطعات مختلف را برعهده دارد؛ بنابراین ایجاد آسیب در مین برد می‌تواند مشکلات متعددی مانند خاموش و روشن شدن تلویزیون را ایجاد کند. معمولاً نوسانات برق یا استفاده از کابل HDMI بی‌کیفیت می‌تواند به مین برد آسیب بزند. در صورت سالم بودن مین برد، تعمیرکاران برد پاور تلویزیون  را بررسی می‌کنند.

شماره نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد

برای دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شماره نمایندگی تلویزیون بلست مشهد 09157004144 تماس بگیرید.

نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد

اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی بلست در مشهد

این روزها دیگر محصولی پیدا نمی‌شود که بتواند تا آخرین سال‌های زندگی‌مان بدون مشکل به کار خود ادامه دهد. ممکن است درگذشته دیده باشید که پدربزرگ یا مادربزرگ ما وسیله‌ای داشته باشند که در جوانی خریداری کرده و تا پیری بدون مشکل برای آن‌ها کارکرده است.
در دنیای امروز به دلیل تولید انبوه محصولات مختلف این امر میسر نیست. دررابطه‌با تلویزیون‌های تولید شده توسط برندهای مختلف نیز این امر صادق است. حتی بهترین برندهای تولیدکننده تلویزیون هم نمی‌توانند ضمانت کنند که تولیداتشان به‌هیچ‌عنوان خراب نمی‌شود. در نتیجه نمی‌توان به طول عمر محصولات چندان اعتماد کرد.

این شرایط باعث می‌شود تا به سراغ خرید تلویزیون‌هایی برویم که هم کیفیت مناسبی دارند و هم قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر برندها مناسب است. تلویزیون‌های بلست دقیقاً می‌تواند این نیاز ما را تأمین کند. تلویزیون‌های بلست نیز در اثر گذر زمان و برخی اوقات به دلیل استفاده نامناسب دچار مسائل گوناگونی می شوند.

در این شرایط گلد سرویس(نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد) می‌تواند به شما عزیزان کمک کند. مجموعه در این سال‌ها  با  استخدام باتجربه‌ترین و ماهرترین تعمیرکاران مشهد تلاش کرده تا لبخند رضایت را بر روی لبان شما عزیزان بنشاند. پس از خراب‌شدن تلویزیون بلست کافی است تا با ما تماس بگیرید.

ابتدا باتوجه‌به تعاریف شما، علت  خرابی تلویزیون به شما گفته می‌شود. پس از آن در صورت موافقت شما با شرایط و قیمت، تعمیرکاران مجرب خود را به سمت منازل شما می‌فرستیم. در نهایت می‌توانید باتوجه‌به سرعت عمل تعمیرکاران، خیلی زود برنامه‌های موردعلاقه خود را مشاهده کنید.

نمایندگی بلست در مشهد

تمامی این موارد سبب شد تا ما در نمایندگی تلویزیون بلست مشهد راهکاری را اتخاذ کنیم که مشتریان بتوانند هم در زمان خود صرفه‌جویی کنند و هم از وقوع آسیب‌های احتمالی به تلویزیون جلوگیری کنیم. از همین رو تصمیم گرفتیم تا تعمیرکاران خود را روانه منازل شما کنیم. بدین ترتیب بدون هیچ‌گونه دردسری می‌توانید هرچه زودتر تلویزیون را به‌صورت سالم تحویل بگیرید. اگرچه برخی مواقع نیاز است تا  تلویزیون به تعمیرگاه های تخصصی منتقل شود. زیرا برخی از قطعات و تعمیرات باید با دستگاه‌های پیشرفته‌ای مانند بندینگ انجام شود.مجموعه ما تمامی دستگاه‌های پیشرفته لازم را در اختیار دارد.


تلویزیون‌های بلست یکی دیگر از تولیداتی است که در کشورمان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تولیدات این برند همانند دیگر تلویزیون‌ها دچار مشکلات  متعددی مانند خاموش شدن تلویزیون، صدا نداشتن، شکستگی پنل و … می‌شود. در این شرایط ما به‌عنوان نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد می‌توانیم به شما عزیزان کمک کنیم تا بار دیگر بتوانید برنامه مختلف تلویزیونی را مشاهده کنید. برای دریافت خدمات تعمیرات تلویزیون مشهد با ما در ارتباط باشید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
26 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر

سلام وقت بخیر
تلویزیون ما صدا داره ولی تصویر نداره مشکلش چیه ممنون میشم پاسخ بدید؟!؟

محمد مهربان

سلام امیر، دلایل متفاوتی میتونه داشته باشه از جمله ایرادات مربوط به بُرد تلویزیون بلست و یا خروجی های تصویر که برای عیب نیاز به بررسی تلویزیون هست.
میتونید از طریق شماره تماس های روی سایت با ما در ارتباط باشید.

REZA

salam v tashakor faravan, tv ma hafte pesh dorost karded v beseyar ale dare kar mekone khile mamnonam.

محمد مهربان

سلام رضا جان خواهش میکنم
خوشحالیم که خدمات نمایندگی تلویزیون بلست مشهد واستون عالی بوده

غلام جعفری

سلام ودرود برشما درکمتر ار24ساعت تلوزیون من رو تعمیر کردید. واقعا متشکرم… وکارت ن عالی وخوش برخورد بودید.

محمد مهربان

سلام جناب جعفری عزیز، از اینکه به مجموعه ما اعتماد کردید و تعمیر تلویزیون بلست در مشهد رو به نمایندگی گلدسرویس سپردید خوشحالیم

حسین سیدی

سلام تلوزیون مون خیلی عالی وسریع تعمیر کردند… وکیفیت تصاویر و صدا هم بهتر شده ممنون وتشکر از زحمات شما. وپرسنل زحمت کش.

محمد مهربان

سلام جناب سیدی عزیز، خوشحالیم از رضایت شما بابت تعمیر تلویزیون بلست در نمایندگی گلدسرویس مشهد

محمد نیک روش

سلام. تلوزیون ما نور تلوزیون کمی تاریک شده وآیا مشکل خاصی داره. ویا داریم همینطور استفاده می‌کنیم. آیا مشکلی درآینده پیش نمیاد. وضرر نداره. میشه آدرس بدم یه بازدید انجام دهید. ممنون میشم پاسخ دهید

mehraban

سلام تلویزیون شما بک لایتاش در حال سوختنه چنانچه اقدام به تعویض نکنید تمام تصویر تاریک مطلق خواهد شد. چنانچه تمایل به تعویض بک لایت دارید با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید با سپاس

آزاده محمدپور

سلام تلوزیون ما آب خورده است. آیا قابل تعمیر هست. یا اینکه صفحه نمایش سوخته. واگر تعمیر میشه لطفا کارشناس بفرستید واسه بازدید وتعمیر آن. باتشکر.

محمد مهربان

سلام خانم محمدپور
لطفا از طریق شماره تماس 09157004144 برای هماهنگی حضور کارشناس جهت تعمیر تلویزیون بلست در منزل تماس بگیرید

غلام برنازاده

باتشکر ازگروه مهندسی گلد سرویس. واقعا منصف وخوش برخورد… من که واقعا راضی هستم.

جواد سمیعی

سلام. میخواستم تلوزیون ال ای دی بخرم بین اسنوا وبلست. کذام کیفیت بهتری دارند. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید….

mehraban

سلام … جواب این سوال سخته باید دید چ مدلی از این ها رو مد نظر دارید تا مقایسه کنیم… ممکنه بعضی مدلهای بلست از اسنوا بهتر باشه از نظر عملکرد و برعکس .
پس مدل تلویزیون و اینکه چند اینچ هست بفرستید تا جواب دقیق خدمتتون عرض کنیم. ..

حسین قائنی

سلام. بسیار عالی. باانصاف و خوش اخلاق. وخوش قول. ماکه راضی بودیم ازکار آقای مهندس مهربان. باتشکر

محمد مهربان

سلام جناب قائنی عزیز، ممنونم از حسن نیت شما و اعتماد شما برای تعمیر تلویزیون بلست در گلدسرویس، نمایندگی تلویزیون بلست در مشهد

امیرعلی رستمی

سلام اجرت تعویض تغذیه ال ای دی ویا اگر تعمیرشود .چقدر هست…مدل۴۶f5550.ممنون.

محمد مهربان

سلام جناب رستمی، برای اطلاع دقیق لطفا با شماره تماس 09157004144 تماس بگیرید.

سجاد نبی

سلام عرض خسته نباشید. تلوزیون ما گاهی خود به خود خاموش می‌شود وباید دوباره روشن کنیم… ازتایم 30دقیقه شروع میشه.. چه ايرادی داره. وهزینه آن حدودی اعلام بفرمایید. باتشکر. تکنسین می‌فرستید منزل حهت بازدید.

mehraban

سلام لطفا تماس بگیرید.

حسن صداقت

سلام ودرود برشما.. تصویر تلویزیون ما سیاه شده. ولی صدا دارد. 43اینج هست بلست….. هزینه وایراد آن را بفرمایید. وساعت کاری رو اعلام کنید. جهت تعمیر ممنون وسپاس

mehraban

درود بر شما
مشکل از بک لایت های شماست ک متاسفانه سوخته و باید کامل تعویض شود
جهت اطلاع بیشتر لطفاً با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

محسن برخوردار

کارشون عالی وحرفه ای.

mehraban

سلام سپاس از شما بزرگوار

امیر حسابی

سلام. تلوزیون ما صدا قطع می‌شود ودوباره باید خاموش وروشن کنیم… 49اینج هست چقدر هزینه دارد وآیا درمنزل قابل تعمیر هست