goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
4/5 - (4 امتیاز)
نمایندگی تلویزیون سونی مشهد

نمایندگی تلویزیون سونی مشهد

قطعا شما هم نگران خرابی دائم تلویزیون خود پس از خاموش‌شدن ناگهانی و یا بهم ریختن ترکیب رنگ صفحه نمایش آن هستید. غالبا تعمیرات تلویزیون مخصوصا تعمیر تلویزیون سونی در مشهد، یکی از خدمات پرهزینه است. اما اگر به هنگام خرابی و یا ایجاد اشکال برای تلویزیون خود، به نمایندگی تلویزیون سونی مشهد که مجاز به تعمیر تلویزیون های سونی است مراجعه کنید، قطعا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نموده‌اید.

آدرس نمایندگی سونی مشهد

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس28( امام هادی.)بین امام هادی 21وبزرگراه پیامبر اعظم. روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات نمایندگی تلویزیون سونی مشهد

وجود فردی متخصص بعنوان مشاور به هنگام خرابی تلویزیون سونی، قطعا می‌تواند موجب آرامش خیال شما باشد. چه بهتر که این مشاور بتواند در اسرع وقت، خود را با تجهیزات کامل به مکان مدنظر شما رسانده و در کمترین زمان ممکن، خرابی تلویزیون سونی را برطرف سازد.

گلد سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در مشهد، تمامی خدمات نصب تلویزیون‌های دیواری،تعمیر تلویزیون سونی در منزل، و خدمات پس از تعمیر خود را با گارانتی عرضه می‌نماید. خدمات گلد سرویس با بهترین کیفیت و توسط کادر مجرب آموزش دیده‌ به شما ارائه می‌شود. همچنین گلد سرویس برای کاهش هزینه‌های جاری شما، امکان پرداخت چکی را فراهم نموده است.

مشاوره تلفنی رایگان

امکان برقراری ارتباط بصورت تلفنی و آنلاین نیز برای تمامی هم استانی‌های عزیز در خراسان رضوی فراهم است.

تعمیر در منزل

امکان ارائه خدمات تعمیر تلویزیون سونی در منزل در شهر مشهد نیز وجود دارد. برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون سونی در منزل می‌توانید با ما شماره نمایندگی تلویزیون سونی مشهد بگیرید.

گارانتی

گارانتی تمامی تلویزیون هایی که در نمایندگی تلویزیون سونی در مشهد تعمیر می‌شوند به مدت 6 ماه تا یک سال از زمان تعمیر تلویزیون سونی

ارائه خدمات در تمامی مناطق

ارائه خدمات در تمامی مناطق شهر مشهد همچون نمایندگی سونی مشهد سناباد، کلاهدوز، پیروزی و ...

مراحل تعمیر تلویزیون در نمایندگی تلویزیون سونی مشهد

مرحله اول: تشخیص نقص تلویزیون سونی

ابتدا لازم است تا برای تعمیر تلویزیون سونی در مشهد، نیاز است تا مشکلات و اختلالات سیستم خود را شناسایی کنید. شما همچنین می‌توانید از مشاوره تیم متخصص گلد سرویس برای شناسایی دقیق مشکل کمک بگیرید. حتی تکنسین متخصص گلد سرویس به هنگام نیاز، دراولین فرصت ممکن، بصورت حضوری به مکان مدنظر شما مراجعه نموده و به صورت حضوری موارد لازم را برای شما بررسی می‌کنند.

مرحله دوم: بررسی صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی و یا ال سی دی سونی

اگر حتی صفحه نمایش تلویزیون شما سالم باشد، توجه به تفاوت ال ای دی و ال سی دی مهم است. اگر تلویزیون شما ال سی دی باشد، به هنگام تعمیر حتما این موضوع را به کارشناس اطلاع دهید. زیرا به هنگام باز کردن تلویزیون و تعمیر، فرآیندها بین تلویزیون‌های الی ای دی و ال سی دی متفاوت هستند.

مرحله سوم: تعمیر و یا گذاشتن قطعه جدید برای تلویزیون سونی

پس از طی نمودن فرآیند تعمیر تلویزیون سونی در مشهد، نیاز است تا یک تست سلامت بصورت کامل برای تلویزیون سونی انجام شود. تست‌هایی همچون؛ سلامت مینی بُرد تلویزیون، سلامت ال ای دی و یا ال سی دی تلویزیون، سلامت صدا و...

تعمیرگاه مجاز تلویزیون سونی در مشهد

خدمات پس از فروش نمایندگی سونی مشهد

برای هر برندی امکان بروز خرابی های احتمالی تجهیزات وجود دارد حتی برای برند با کیفیتی همچون سونی، با این همه برای مواردی که مرتبط با محصولات تلویزیونی برند سونی می‌باشد می‌توانید از نمایندگی ما راهنمایی بگیرید. و برای تعمیرات تلویزیون سونی نیز قطعا بهترین انتخاب شما خواهیم بود.

سوالات متداول در نمایندگی تلویزیون سونی در مشهد

برای تعمیر تلوزیون سونی، لازم است تا ابتدا مشکل اصلی تلویزیون شناسایی شود. برای کاهش زمان تعمیر تلویزیون سونی، بهترین راهکار استفاده از مشاوره رایگان گلد سرویس است.

اگر از خدمات گلد سرویس استفاده کنید، بله

بسیاری از دفاتر تعمیر تلویزیون سونی در مشهد، گارانتی و ضمانتی برای تعمیر ارائه نمی‌دهند. اما گلد سرویس بعنوان نماینده رسمی تعمیر تلویزیون سونی در مشهد، پس از طی نمودن تمام فرآیندهای تعمیر، بطور کامل تعمیرات صورت گرفته را ضمانت می‌کند. بازه زمانی گارانتی البته بسته به نوع تعمیر و یا قطعه تعمیر شده، متفاوت است.

بلی؛ شما می‌توانید به هنگام ارتباط با کارشناسان گلد سرویس، پس از مطرح نمودن شرایط تلویزیون سونی خود، برای تعمیر تلویزیون سونی در منزل، درخواست خود را ثبت کنید.

بسته به میزان خرابی تلویزیون و یا ناحیه آسیب دیده، میزان هزینه متفاوت خواهد بود. برای تعمیر تلویزیون سونی در مشهد، بهترین گزینه، مراجعه به گلد سرویس به عنوان نماینده رسمی تعمیر تلویزیون سونی در مشهد است. شما همچنین از طریق راه‌های ارتباطی متنوعی که از سوی گلد سرویس در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید سوالات و ابهامات خود را با راهنمایی کارشناسان گلد سرویس، برطرف نمایید.

شماره نمایندگی تلویزیون سونی مشهد

شماره نمایندگی تلویزیون سونی مشهد 09157004144 است که می‌توانید در ساعات اداری با این شماره در تماس باشید.

برای ارتباط با نمایندگی شهرهای دیگر نیز می‌توانید از طریق همین شماره با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی تلویزیون سونی مشهد

برای تعمیر تلویزیون سونی در مشهد، به اطلاعات بیشتری درباره بک لایت، دلایل خاموشی تلویزیون و همچنین نقاط قوت و ضعف تلویزیون‌های سونی نیاز دارید. در ادامه سعی کردیم لیست نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون‌های سونی را ارائه نموده و به برخی از اتفاقات پرتکرار برای تلویزیون‌های سونی، بپردازیم

 

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون سونی مشهد

تعمیر بک لایت تلویزیون سونی در مشهد

بسته به مدل تلویزیون، بک لایت تلویزیون‌های سونی متفاوت هستند. اگر بک لایت تلویزیون سونی سوخته باشد، امکان تعمیر آن وجود نداشته و لازم است تا حتما تعویض شود. خاموش شدن موقت تلویزیون نیز، گاها بدلیل خرابی در بک لایت است که می‌توانید با مراجعه به نمایندگی گلد سرویس، این مشکل را بررسی و برطرف نمایید.

تعمیر تلویزیون خاموش سونی در مشهد

خاموش شدن موقت و یا دائمی تلویزیون دلایل بسیار متنوعی دارد، اما برای تلویزیون‎‌های سونی، غالبا این اتفاق بدلیل خرابی اتصالات داخلی تلویزیون رخ می‌دهد. بهتر است در صورت مشاهده خاموش شدن اتفاقی تلویزیون سونی، در اولین فرصت به نمایندگی‌های رسمی تعمیر این تلویزیون‌ها مراجعه کنید.

تعمیر پنل شکسته تلویزیون سونی

پنل تلویزیون سونی، جزو اجزا و ابزارهای حیاتی این تلویزیون است. اگر به هنگام رخداد حادثه‌ای، پنل تلویزیون سونی شکسته است، باید برای تعمیر پنل شکسته، به نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در مشهد مراجعه کنید.

انواع مشکلات مراجعه کنندگان تعمیر تلویزیون سونی در مشهد

تلویزیون‌های سونی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و گاهی اوقات بدلیل ضربه و یا فشاری که به صفحه نمایش تلویزیون وارد می‌شود، امکان خرابی صفحه نمایش وجود دارد. البته اتفاقات ذیل، از عمده مواردی هستند که بسیاری از افراد برای تعمیر تلویزیون به گلد سرویس مراجعه می‌کنند.

  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و روشن نشدن آن
  • چشمک زدن چراغ پاور بصورت ممتد
  • نداشتن صدا و تصویر
  • سیاه شدن و یا ایجاد لکه تاریک برروی بخشی از تصویر

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون جزو شایع‌ترین مواردی است که افراد برای تعمیر آن به گلد سرویس مراجعه می‌کنند. اگر شما نیز این مشکل را دارید، تها کافی است ابتدا کابل تلویزیون را بمدت سه ساعت، از پریز برق جدا نمایید. این خامشوی عموما بدلیل داغ شدن مین برد داخلی تلویزیون بوده و پس از خنک شدن مشکل برطرف می‌شود.

البته در نظر داشته باشید که در صورت تکرار، امکان سوختن برد داخلی تلویزیون و یا آسیب به صفحه نمایش نیز وجود دارد. در صورتی که مشکل با جدا کردن کابل برق تلویزیون از پریز برق برطرف نشد، حتما با کارشناسان گلد سرویس تماس گرفته و نسبت به موارد پیش آمده، از متخصص ما در گلد سرویس کمک بگیرید.

آدرس نمایندگی تلویزیون سونی در مشهد

دفتر اجرایی نمایندگی گلدسرویس  در محدود میدان فهمیده قرار دارد که امکان ارائه خدمات به تمامی منطق مشهد را را برای مخاطبین فراهم کرده است در نتیجه نیازی به حضور حتمی شما در دفتر نمایندگی نیست و می‌توانید درخواست حضور تکنسین در منزل را داشته باشید. ما می‌توانیم خدماتمان را در محدوده بسیار زیادی از شهر ارائه دهیم.

گلدسرویس؛ نمایندگی سونی در مشهد مناطق سناباد، کلاهدوز، قاسم آباد، خیام و … امکان ارائه خدمات دارد.

نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون سونی در مشهد
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گنجی. علی

سلام وعرض ادب. ازمشاوره که واسه خرید تلوزیون سونی دادید بسیار متشکرم. واقعا مدلی که میخواستم خریدیم باتشکر ازاقای مهندس مهربان.

mehraban

سلام جناب گنجی، از این بابت بسیار خرسندیم نظر لطف شماست.

قاسم رنجبر

سلام تلوزیون ما ازدیشب فقط چراغ استنبای چشمک میزنه…. ایراد وهزینه آن لطفا اعلام کنید چه ساعتی جمعه تماس بگیرم تلفنی راهنمایی کنید. وآیا جهت بازدید منزل هم تشریف میارید

mehraban

سلام از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب میتونید تماس بگیرید.

محمد پناهی

سلام. واقعا حرفه‌ای در کار که این خیلی مهمه. وپایین ترین اجرت کار درمشهد را ازما گرفته وما بسیار راضی هستیم… ودرود بر مهندس مهربان عزیز. خوش برخورد. وباانصاف