goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
5/5 - (1 امتیاز)
نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در مشهد

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در مشهد

گلدسرویس، نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در مشهد است که خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون XVISION را ارائه می‌دهد.
گلدسرویس به عنوان نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در مشهد آماده ارائه خدمات پس از فروش تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مشهد و تمام مناطق آن از جمله مناطق سعدی و کلاهدوز است. خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون مشهد با ارائه گارانتی صورت میگیرد. برای ارتباط با ما می‌توانید از شماره تماس زیر استفاده کنید. و یا به صورت حضوری مراجعه کنید. شماره نمایندگی ایکس ویژن در مشهد(xvision):

آدرس نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در مشهد

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس 28 ( امام هادی)بین امام هادی 21 و بزرگراه پیامبر اعظم، روبروی دبیرستان دخترانه۲

خدمات نمایندگی ایکس ویژن در مشهد

مشاوره تلفنی

با استفاده از شماره نمایندگی xvision در مشهد(گلدسرویس) میتوانید از شماوره تلفنی استفاده کنید و برخی مشکلات تلویزیون را به صورت تلفنی حل کنید.

تعمیر توسط تکنسین

تعمیرات تمامی تلویزیون ها توسط تکنسین های فنی و متخصص در نمایندگی بررسی و تعمیر می‌شود.

گارانتی تلویزیون X.Vision

تمامی تلویزیون های ایکسویژن (X.vision)شامل گارانتی نمایندگی می‌شوند(تنها برای ساکنین شهر مشهد)

تعمیر در منزل

نمایندگی ایکس ویژن امکان تعمیر تلویزیون در مشهد را برای تلویزیون های ایکس ویژن فراهم کرده است. در تمامی محدوده ها از جمله سعدی، کلاهدوز، پیروزی

نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن مشهد

تعمیر چکی تلویزیون ایکس ویژن در مشهد

برکسی پوشیده نیست که شرایط حال حاضر جامعه به خوبی پیش نمی‌رود. ما نیز برای ایجاد شرایط آسان تر برای افراد تعمیر چکی تلویزیون ایکس ویژن را فراهم کرده ایم.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مشهد چقدر است؟

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی به مراتب پایین تر از تعمیرگاه های غیر مجاز است زیرا این احتمال خسارت در این تعمیرگاه ها نیز وجود دارد. همینطور محاسبه هزینه تعمیر بدون دانش درباره مشکل پیش آمده برای تلویزیون کار بسیار دشواری است.

مدت زمان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مشهد چقدر است؟

مدت زمان تعمیر بستگی به زمان تحویل شما و مشکل پیش آمده برای تلویزیون دارد اما در صورتی که مدت زمان برای شما اهمیت داشته باشد میتوانید از شرایط تعمیر تلویزیون فوری ایکس ویژن مشهد استفاده کنید.

لوگو گلدسرویس

گلدسرویس نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایس ویژن مشهد

خوشبختانه مجموعه گلدسرویس،نمایندگی تعمیر تلویزیون در مشهد از همان ابتدای فعالیت خود توانست به‌عنوان یکی از نمایندگی‌ های تعمیر تلویزیون ایکس‌ ویژن فعالیت کند. در همین راستا تمامی تلاش مجموعه ما بر این امر استوار است که بتواند به شما عزیزان کمک کند. در ابتدا می‌توانید با ما تماس بگیرید.  مشاوران ما تلاش می‌کنند تا مشورت‌های لازم را به شما ارائه دهند.
در موارد متعددی مشاهده شده که اصلا نیازی به گرفتن کمک از تعمیرکاران ندارید. در این مواقع تنها با انجام یک کار ساده می‌توانید دوباره از تلویزیون خود استفاده کنید. بدین ترتیب ابتدا تلاش می‌کنیم تا هزینه‌ای را پرداخت نکنید. اگر مشکل تلویزیون پیچیده باشد آن‌گاه در صورت کسب رضایت شما تعمیرکاران مجرب خود را روانه محل شما می‌کنیم.

شماره نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مشهد

برای دریافت خدمات پس از فروش از نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مشهد از طریق شماره نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در مشهد (09157004144) با ما در ارتباط باشید.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مشهد

درباره تلویزیون ایکس ویژن و نمایندگی ایکس ویژن مشهد

معمولاً برندهای کمی در داخل کشور هستند که می‌توانند اعتبار و شهرت زیادی را کسب کنند. اصولاً باتوجه‌ به کیفیت تولیدات و محصولات خارجی همواره آن‌ها را به همتایان ایرانی خود ترجیح می‌دهیم. به همین دلیل اعتماد ما به محصولات داخل کشور پایین است. در این میان اما برندهای خوشنامی وجود دارند؛  ایکس‌ویژن یکی از همان برندهای معدود ایرانی است که توانسته در بازار کشورمان نامی خوب را برای خود دست‌وپا کند.
با این وجود، این برند نیز همچون برندهای دیگر وسایل الکترونیکی ممکن است دچار خرابی شوند و شما برای تعمیر تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن و یا تعمیر تلویزیون ال سی دی ایکس ویژن خود نیاز به مشاوره با متخصصان تعمیر تلویزیون داسته باشید.

لیست شماره تماس بهترین نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن مشهد

یکی از شهرهایی که چندین نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس‌ویژن در آن فعالیت می‌کند، مشهد است. به‌واسطه نقش پررنگ شهر مشهد در صنعت گردشگری و زیارتی، همواره جمعیت زیادی در این شهر زندگی می‌کنند. از همین رو نمایندگی‌های مختلف برندهای تلویزیون در این شهر ایجاد شده که بتوانند نیاز شهروندان را تأمین کنند. در نتیجه انتخاب نمایندگی درست از بین نمایندگی های حاضر در مشهد اهمیت بسیار زیادی دارد. 

لیست نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشهد

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن مشهد

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز بیان کردیم، به دلیل گسترش استفاده از تلویزیون‌های ایکس‌ویژن، امروزه در بسیاری از استان‌های کشورمان شاهد نمایندگی‌های مربوط به این برند هستیم. در استان خراسان رضوی نیز علاوه بر مشهد شاهد نمایندگی‌هایی در سایر استان‌ها نیزهستیم. البته باید ذکر کرد که نمایندگی‌های فروش و تعمیر در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی به‌اندازه  تعداد آن‌ها در شهر مشهد نیست.  در نتیجه توجه به نمایندگی که شما تلویزیون خود را در اختیارشان قرار میدهید بسیار حائز اهمیت است.

امروزه در شهر مشهد  مجموعه‌های مختلفی به‌عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس‌ ویژن مشهد فعالیت می‌کنند. هرکدام از آن‌ها به نوبه خود خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهند که لیستی از بهترین ها به شما ارائه شد. مجموعه گلدسرویس  نیز به‌ عنوان یکی از نمایندگی‌های اصلی تعمیر تلویزیون ایکس‌ ویژن شناخته می شود و به دلیل کیفیت خدمات و گارانتی 6 ماهه در بین مشهدی ها بسیار خوشنام است. در صورتی که تلویزیون شما مشکلی دارد و یا سوالی در مورد نمایندگی های تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشهد و یا سایر برندهای تلویزیون دارید، همین حالا با مشاوران گلدسرویس تماس بگیرید.

مراحل کار در نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در مشهد

معمولاً در ابتدای کار که با ما تماس بگیرید کارشناسان ما تلاش می‌کنند تا مشاوره‌های لازم و علت خرابی را باتوجه‌به نشانه‌هایی که می‌دهید بیان کنند. اگر تعمیر تلویزیون X-Vision نیاز به یک فرد متخصص داشته باشد در سریع‌ترین زمان ممکن با موافقت شما آن‌ها را روانه منزلتان خواهیم کرد. در نهایت تعمیرکاران  تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در منزل شما تلویزیون را تعمیر کنند. در بسیاری از مواقع نیز همین‌گونه می‌شود و دیگر نیازی به حمل‌ونقل تلویزیون نیست.

متأسفانه در اندک مواردی نیز برای تعمیر نیاز به  دستگاه‌های پیشرفته است که امکان حمل‌ونقل آن‌ها به منازل مشتریان فراهم نیست. در این شرایط معمولاً تلویزیون را به مجموعه خود می‌آوریم و با استفاده از دستگاه‌ها به بررسی و تعمیر آن دست می‌زنیم. در نهایت تلاش مجموعه ما بر این است که بتوانید مجدداً از تماشای برنامه‌های تلویزیونی لذت ببرید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویزن مشهد
اشتراک در
اطلاع از
guest
19 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سینا حسینی

سلام وقتتون بخیر، تلویزیون ایکس ویژن من 48 اینج ال ای ای هست که پسر کوچیکم صفحه اش رو شکسته آیا تعمیر میشه ؟

محمد مهربان

سلام جناب حسینی بله امکان تعمیر هست، میتونید با ما تماس بگیرید تا بررسی های لازم انجام بشه

ماهان

سلام جهت تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در مشهد دلیل پرش و لرزش ممتد در بعضی کانال های تلویزیون در چیست ؟

محمد مهربان

سلام، دلایل متفاوت میتونه باشه از جمله مشکلی که برای برد پیش اومده.
برای اطلاع دقیق و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن مشهد با ما در ارتباط باشین

ساسان انصاری

بسیار خوش قول وبانصاف بودید. ممنون. وتشکر. موفق باشید.

محمود عزتی

سلام. تلوزیون ما خراب شده.2 تعمیرگاه بردیم. میگن مین بردش گیر نمیاد. آیا شما می‌توانید تعمیر یابردمین راتهیه کنید . مدلشkf30هست 42اینج. وآیا جهت بازدید تلوزیون تشریف میارید. ما محدوده لادن هستیم. باتشکر

mehraban

سلام بله درسته مین بردش کمیاب ولی بازم گیر میاد و ممکنه مین خودتون درست بشه لطفا جهت هماهنگی بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید با سپاس

محسنی. محمد

ممنون ازاین گه سر وقت تلوزیون مارو تعمیر کردید.. وراضی هستیم ازپرسنل محترم. واقعا صبور وخوش برخورد هستید. محسنی…. از رهایی7

محسن رضازاده.

سلام تلویزیون ایکس ویژن ما هنگ میکرد وایراد بعد ۲جا بردن مجدد دوباره به وجود اومد .وبعد مشورت با اقای مهربان .ایشون کاملا رفع ایراد کردند وبعد ۱ماه درحال کار کردن هیچ مشکل هنگ کردن به وجود نیامده .و ایشون هیچ هزینه ای نگرفتند و گفتند اگر دیدید کاملا دیگر هنگ نمیکند .و مطمئن شدید هزینه ما رو پرداخت کنید….خواستم تشکر ویژه ای داشته باشم .و صبر و شکیبایی ایشون واقعا قابل تقدیر هست.وواقعا درکارشون حرفه ای هستند….بازهم ممنون.

صالح قمری

سلام تصویر تلویزیون ما یک دفعه سیاه شد ولی صدا داره. ساعت چند جهت هماهنگی تعمیر وبازدید تماس بگیرم… ممنون

mehraban

سلام جناب صالحی متاسفانه بک لایت ها یا همون لامپ های تصویر شما سوخته که باید کامل تعویض بشه .
ما از تایم 11 صبح تا 10 شب یکسره باز هستیم با تشکر.

رمضان. یلی

سلام. صدای تلوزیون ما خیلی ضعیف شده است. هزینه تعمیر ومدت زمان آن لطفا.. وپرسنل جهت بازدید هم میاند منزل. باتشکر.

mehraban

مشکل از خیلی چیزا می‌تونه باشه لطفا تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنیم با سپاس

مهدی رشیدی

سلام
خسته نباشید من برد تلوزیون ایکس ویژن مدل 42k3ds200 میخواستم . موجود دارین یا نه ؟

mehraban

سلام خیر متاسفانه کمیاب . خیابان سعدی هم سوال بفرمایید شاید پیدا شد

شیرزاد خوش نام

سلام وقت بخیر تلویزیون ما ایکس ویژن مدل sx4020sهستش و الان دوروزه لوگوی ایکس ویژن روی صفحه میاد و روشن نمیشه همینطور باقی مانده مشکل از بروزرسانی هست یا چیز دیگری و آیا امکان تعمیر در منزل هست یا باید بیاد تعمیرگاه ممنون از پاسخگویی شما عزیزان

mehraban

سلام آی سی نان متاسفانه خراب و نیاز ب برنامه ریزی مجدد هست
خیر در منزل قابل تعمیر نیست برا اطلاعات بیشتر با شماره داخل سایت تماس فرمایید

امیر سوزنچی

ممنون ازراهنمایی و وقتی که گذاشتید فردا مزاحم شما خواهم شد جهت تعمیر تلوزیون .خیلی باحوصله جواب سوالات ما رو دادند.ومنطقی .ممنون ازشما

mehraban

درود بر شما انجام وظیفه اس