goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
میزان رضایت شما از گلد سرویس
نمایندگی تعمیر تلویزیون مشهد

نمایندگی تلویزیون جی پلاس در مشهد

گلدسرویس با در اختیار داشتن نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس در مشهد امکان ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات تلویزیون های جی پلاس، خدمات پس از فروش و ارائه گارانتی تعمیر تلویزیون جی پلاس را تنها در شهر مشهد دارد. برای ارتباط با ما از شماره تماس زیر استفاده کنید.

آدرس نمایندگی جی پلاس مشهد

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس28( امام هادی.)بین امام هادی 21وبزرگراه پیامبر اعظم. روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون جی پلاس در مشهد

مشاوره تلفنی

متخصصان نمایندگی تلویزیون جی پلاس مشهد، آماده پاسخگویی از طریق تماس برای عیب یابی دستگاه شما هستند.

تعمیر در منزل

رائه خدمات تعمیر تلویزیون جی پلاس در منزل یکی دیگر از خدماتی است که در مجوعه گلدسرویس و تنها به ساکنین شهر مشهد ارائه داده میشود.

گارانتی خدمات

تمامی قطعات مورد استفاده در نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس در مشهد، اصل بوده و بدون هیچ قید و شرطی دارای گارانتی معتبر و کتبی می باشند.

تخصص + تعهد

تمامی سرویس کاران با شرکت مستمر در کلاس های آموزشی تخصصی گلدایران آماده تعمیرات تمامی مدل های تلویزیون جی پلاس در مشهد می باشند.

برتری های نمایندگی تلویزیون جی پلاس مشهد

امانت داری

تلویزیون و دستگاه شما، امانتی در دست ماست. بدون هیچ نگرانی تضمین می کنیم در حفظ و نگهداری لوازم شما تا تعمیر نهایی آن کوشا باشیم. رعایت موارد اصولی در هنگام جابه جایی و تعمیرات از اصول مهمی می باشد که در امانت داری لوازم مشتریان خود همواره تاکید داریم تا کمترین ایراد ظاهری و یا فنی برای لوازم شما ایجاد نشود.

حذف واسطه ها برای کاهش قیمت ها و افزایش سرعت

حذف واسطه ها برای کاهش قیمت ها و افزایش سرعت

هزینه مشخص و منصفانه

در مرکر گلدسرویس تلاش میکنیم تا قبل از شروع فرآیند تعمیر، مشتری را از تمام ابعاد کار به صورت کامل آگاه کنیم. از جمله هزینه خدمات بعد پایان کار و رضایت کامل شما از نحوه تعمیرات دریافت خواهد شد.

آگاهی کامل از فرایند تعمیر

با اعلام عیب دستگاه خود می توانید به صورت کامل از جزئیات روند تعمیر تلویزیون از قیمت تا مدت زمان و نحوه تعمیر و سایر موارد به صورت کامل آگاه شوید. در صورتیکه در هر کدام از مراحل تعمیر، کارشناس با مورد جدیدی روبرو شود و نیاز به تصمیم گیری تازه ای داشته باشد، حتما قبل از انجام هر کاری به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایندگی تلویزیون جی پلاس در مشهد

توصیه می‌کنیم که تعمیر تلویزیون خود را به دست تعمیرکاران ماهر تعمیر تلویزیون در مشهد بسپارید. ما با داشتن متخصصین ماهر می‌توانیم در این زمینه به شما عزیزان کمک کنیم. در همین راستا پس از تماس با ما، مشاوره‌های لازم را به شما می‌دهیم. پس از آن به‌منظور جلوگیری از آسیب کمتر به تلویزیون تعمیرکاران را روانه منزل شما می‌کنیم. زیرا بارها مشاهده شده است که حمل‌ونقل تلویزیون به تعمیرگاه به تلویزیون آسیب‌زده است. در نهایت با تعمیر تلویزیون می‌توانید همانند سابق از آن استفاده کنید.

تلویزیون‌های جی پلاس از جمله محصولات باکیفیت  به‌حساب می‌آیند که توانسته‌اند مشتریان خاص خود را به دست آورند. تلویزیون‌های این برند نیز دچار مشکلات مختلفی از قبیل روشن نشدن تلویزیون، نداشتن صدا، کم‌نور شدن تصویر و … می‌شود. از همین رو مجموعه ما به‌عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس در مشهد می‌تواند هرچه سریع‌تر اقدامات لازم برای تعمیر تلویزیون را انجام دهد. کافی است تا با متخصصان و تکنیسین های گلدسرویس تماس بگیرید.

مشکلات رایج برای تعمیرات تلویزیون جی پلاس مشهد

چه زمانی باید به نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس در مشهد مراجعه کرد؟ به‌طورکلی مشکلات زیر می‌تواند برای تلویزیون‌های جی پلاس به وجود بیاید. در صورتیکه یکی از مشکلات زیر را داشتید با متخصصان گلدسرویس تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید:

ایجاد چنین مشکلی حاکی از آن است که بک لایت تلویزیون آسیب‌دیده است. بک لایت قطعه‌ای است که در پشت پنل تلویزیون قرار دارد. این قطعه عاملی است که ما می‌توانیم تصویر تلویزیون را مشاهده کنیم. آسیب به پنل تلویزیون نیز می‌تواند چنین مشکلی را به وجود آورد. متأسفانه آسیب به پنل از جمله مواردی است که نمی‌توان آن را تعمیر کرد. قیمت تعویض پنل یا صفحه نمایشگر نیز به حدی بالاست که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که تلویزیون جدیدتری را خریداری کنند.

اگر صدای تلویزیون جی پلاس به طور کامل قطع شده باید بلندگوها را مورد بررسی قرار دهید. در واقع ممکن است خراب‌شدن بلندگوها و اتصالات مربوط به آن موجب ایجاد این مشکل شده است. اگر بلندگوها مشکلی نداشت می‌توان به‌احتمال زیاد ذکر کرد که آسیب به برد پاور باعث قطع شدن صدای تلویزیون شده است.

در صورت ایجاد چنین مشکلی ابتدا بهتر است تا اتصالات مربوط به برق را بررسی کنید. ممکن است اتصالات خود تلویزیون به برق یا به‌طورکلی اتصالات برق منزل دچار مشکل شده است. در صورت سالم بودن اتصالات برق می‌توان انگشت اتهام را به سمت آسیب قطعاتی مانند مین برد یا برد پاور گرفت.
مین برد قطعه است که وظیفه هماهنگ‌سازی سایر قطعات را دارد. می‌توان فعالیت آن را به‌نوعی به مغز انسان تشبیه کرد. از همین رو خراب‌شدن آن باعث می‌شود تا تلویزیون به‌هیچ‌عنوان روشن نشود. مین برد نیز وظیفه دارد تا برق موردنیاز قطعات مختلف را تأمین کند. به همین دلیل خراب‌شدن آن مساوی با عدم برق‌رسانی و در نهایت خاموش ماندن تلویزیون است. خوشبختانه این قطعات ذکر شده قابل تعمیر هستند.

ممکن است که تلویزیون در حالت خاموشی خودکار قرار گرفته باشد. از همین رو می‌توانید با استفاده از تنظیمات تلویزیون، این مشکل را برطرف کنید. برخی مواقع نیز مشکل در اتصال برق باعث ایجاد چنین مشکلی می‌شود. در نهایت نیز اگر مسائل ذکر شده دلیلی برای خاموش شدن ناگهانی تلویزیون نباشد باید با اطمینان گفت که خراب‌شدن CPU یا IC برد پاور دلیل ایجاد چنین مشکلی است. امکان تعمیر این قطعات نیز در تلویزیون‌های جی پلاس وجود دارد.

برای رفع چنین مشکلاتی بهتر است ابتدا تنظیمات نور تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است تغییرات ایجاد شده در آن سبب کم‌نور شدن تصویر شده باشد. اگر تنظیمات تلویزیون مشکلی نداشت می‌توان به‌احتمال زیاد آسیب بک لایت را دلیل ایجاد آن دانست.

شماره تلفن نمایندگی جی پلاس مشهد

برای دریافت مشاوره جهت تشخیص مشکلات تلویزیون جی پلاس خود میتوانید از طریق شماره تلفن نمایندگی جی پلاس مشهد 09157004144 ما در ارتباط باشید.
در صورتی نیاز به مراجعه حضوری تکنسین در منزل، میتوانید از طریق همین شماره درخواست بازدید تکنسین داشته باشید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون جی پلاس در مشهد

تعمیر تلویزیون جی پلاس در مشهد

با وجود گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی و گذران مدت زمان طولانی در آن ها ، بازهم تلویزیون نقشی اساسی در سرگرم کردن ما دارد. به همین خاطر خرابی تلویزیون میتواند دردسر بزرگی باشد. از طرفی خرابی و عیب پیدا کردن دستگاه های الکترونیکی هم اجتناب ناپذیر است! از همین رو تفاوتی ندارد که از چه برندی تلویزیون خود را خریداری کرده اید.

احتمال زیاد نام برند گلدیران را شنیده‌اید. این برند که نمایندگی رسمی ال جی در ایران است توانسته با ارائه محصولات باکیفیت، نامی خوش را از خود به‌جای بگذارد. کاهش قدرت خرید مردم باعث شد تا این برند به فکر تولید تلویزیون‌هایی تحت عنوان جی پلاس بیفتد. با وجود داشتن کیفیت خوب، برخی مواقع تلویزیون‌های جی پلاس نیز همانند تولیدات دیگر برندها دچار مشکل می‌شود. زمانی که چنین اتفاقی رخ داد نگران نشوید. در این شرایط کافی است تا با نمایندگی‌های معتبر تعمیر تلویزیون تماس بگیرید. ما نیز به‌عنوان نمایندگی معتبر این برند در مشهد تلاش کردیم تا پس از تماس شما در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل به وجود آمده را حل کنیم. از همین رو کافی است با ما تماس بگیرید تا بتوانید هرچه زودتر برنامه‌های تلویزیونی موردعلاقه خود را ببینید.

تلویزیون جی پلاس
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir MH

سلام وقت بخیر
تلویزیون ما مدام خاموش و روشن میشن آیا مشکلش رفع میشه یا خیر ممنونم؟
مدل جی پلاس 55 اینچ pu716n

محمد مهربان

سلام وقت بخیر
بله امکان رفع مشکل هست.
لطفا طی روز از طریق شماره تماس های روی سایت با ما در ارتباط باشید

مختار محبی

سلام باتشکر از آقای مهندس مهربان تلفنی مشکل تلوزیون ما روحل کردند…. واقعا حرفه ای یعنی ایشون…. هرکجا بردم گفتند باید تلوزیون روبیاری….. ایراد نرم افزاری داشت.که آقای مهربان کمک کردند تلفنی حل شد. تشکر ویژه

محمد مهربان

سلام آقای محبی

هر زمان که نیاز به تعمیرات تلویزیون داشتید و یا هر سوالی برای انواع تلویزیون ها و همینطور تلویزیون جی پلاس ما در خدمتتون هستیم

mehraban

سلام با تشکر از محبت شما

نداسلطانی

سلام. تلوزیون ما روی استنبای قرمز گیر کرده وروشن نمیشه. چقدر هزینه تعمیر میشه وچقدر زمان میبره. باتشکر.

محمد مهربان

سلام خانم سلطانی، برای اطلاعات دقیق از هزینه تعمیر تلویزیون جی پلاس خودتون در مشهد با شماره 09157004144 تماس بگیرید.

آمنه کوهی

ممنون وتشکر.ازبابت تعمیر تلویزیون. خسته نباشید. سر موقع تعمیر نموده‌اند. وتحویل دادید. سپاس ازمجموع گلد سرویس.

mehraban

سلام ممنون از لطف شما.

مریم احدی

ازمشاوره ای که آقای مهربان به ما دادند کمال تشکر را دارم… جهت خرید تلوزیون…. خیلی به نفع ما شد درهزینه… وکاربرد آن… ممنون وتشکر

محمد مهربان

سلام خانم احدی، ممنونیم از نظرتون