goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
5/5 - (1 امتیاز)
نمایندگی مارشال در مشهد

نمایندگی مارشال در مشهد؛ تعمیر تلویزیون مارشال

نمایندگی تعمیر تلویزیون مارشال مشهد، گلد سرویس بعنوان برترین نمایندگی مارشال در مشهد برای اینکه به مشتریان خود راحتی و ارزش خود را اثبات کند به ارائه سرویس  و خدمات برای برند مارشال اقدامات لازم را اعمال کرده است. این مرکز از بهترین تکسین‌ها و مهندسین متخصص و کارآمد در زمینه تعمیرات تلویزیون برخوردار است.

دلایلی مثل: تکسین‌های باسابقه کاری و دوره دیده و آشنا به زبان، سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض، حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل، تعمیر با نرخ مصوبه اتحادیه و نهادهای نظارتی و سرویس دهی به صورت شبانه روزی موجب شده است که نمایندگی تعمیر در مشهد را برای تلویزیون خود انتخاب کرد.

آدرس نمایندگی تلویزیون مارشال در مشهد:

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس28( امام هادی.)بین امام هادی 21وبزرگراه پیامبر اعظم. روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات پس از فروش گلد سرویس برای نمایندگی مارشال در مشهد

گلد سرویس پشتیبان و همراه شما بعد از خرید انوع برندهای تلویزیون بوده تا با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید. گلد سرویس خدمات زیادی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد، مثل:

تعمیر چکی و اقساطی تلویزیون مارشال

گاهی اوقات هزینه تعمیر تلویزیون مارشال مشهد خیلی زیاد می‌شود که ممکن است افراد به صورت یک جا از عهده آن بر نیایند و به این دلیل از تعمیر تلویزیون خود منصرف شوند. اما  هزینه تعمیر تلویزیون در نمایندگی مشهد را می‌توان به دو صورت اقساطی و چکی پرداخت کنید. معمولا هزینه در دو ماه قسط بندی می‌کنند و نیز چک دو ماهه را قبول می‌کنند این امر باعث می‌شود شما بدون نگرانی تلویزیون خود را تعمیر کنید.

تعمیر تلویزیون مارشال در منزل

اگر تلویزیون شما به طور اتفاقی مشکلی برای آن پیش بیاید، طی کردن مسافت برای بردن به تعمیرگاه، خراب شدن هر چه بیشتر دستگاه با تکان دادن و یا خوردن تلویزیون به مکانی هنگام جا به جایی و از همه مهم‌تر هزینه بردن آن مشکلاتی هست که در هنگام تعمیر تلویزیون برای ما پیش می‌آید. ولی اگر از تعمیرگاه مجاز بخواهیم که تلویزیون ما را تعمیر کنند آن‌ها یک خدمت ویژه برای شما دارند در محل زندگیتان اینکار را انجام می‌دهند. تعمیر تلویزیون در منزل می‌تواند خیال شما را بابت اینکه هنگام تعمیر قطعه‌ای از آن اشتباهی خارج نمی‌کند و خودتان حواستان جمع است، راحت می‌کند.

نصب تلویزیون‌های مارشال

وقتی که تلویزیون می‌خرید و قصد دارید خودتان آن را نصب کنید اگر به صورت حرفه‌ای طرز اتصال و نصب آن را بلد نباشید، حتما فاجعه به بار می‌آید و باید قبل از  روشن کردن آن را ببرید و تعمیر کنید. و هم‌چنین برای اینکه بتوانید از ضمانت نامه دستگاه برقی استفاده بکنید حتما باید توسط نمایندگی مجاز آن برند اقدام به روشن و نصب کردن تلویزیون بکنید. در غیر اینصورت اگر مشکلی برای دستگاه شما اتفاق بیفتد نمی‌توانید از ضمانت نامه استفاده بکنید و به علاوه از خدمات بعد از فروش آن برند نیز محروم خواهید ماند.
برای نصب تلویزیون مارشال باید موارد زیر را رعایت کنید: بعد از اینکه تصمیم خود را مبنی بر اینکه می‌خواهید تلویزیون را کجا نصب کنید، گرفتید. پایه درست برای تلویزیون خود انتخاب کنید. دو نوع پایه برای تلویزیون وجود دارد: اولین پایه برای تلویزیون‌های کوچک و دومین برای تلویزیون‌های بزرگ مناسب است. بعد پایه را که متصل کردید، تلویزیون را نیز به آن وصل کنید. به این نکته توجه داشته باشید بعد از نصب پایه نمی‌توانید تلویزیون را به دلخواه خود تکان دهید، پس در انتخاب مکان تلویزیون دقت کنید.

مناطق تحت پوشش برای تعمیر تلویزیون‌های مارشال در خراسان رضوی

 برای هر برندی نمایندگی هم برای فروش و هم برای تعمیر وجود دارد که می‌توان با مراجعه به آن مرکز از خدمات آن‌ها نیز استفاده کرد. ما در ادامه لیست نمایندگی تعمیرات تلویزیون مارشال را همراه با شماره تماس برای شما شرح می‌دهیم:

لوگو گلدسرویس

گلدسرویس نمایندگی تلویزیون مارشال مشهد

برند مارشال یکی از برندهای ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی است  و به عنوان شرکت موفق در زمینه الکترونیک و فناوری شناخته می‌شود. تلویزیون FULL HD مارشال طراحی منحصر به فردی دارد و از تکنولوژی روز دنیا برای محصولات خود بهره می‌برد.

گلد سرویس، نماینده رسمی تعمیر تمامی تلویزیون‌های برند مارشال است. در گلد سرویس، علاوه بر همراهی تکنیسین مجرب، تمامی متخصصین، بصورت کاملا حرفه‌ای، متناسب با ساختار تلویزیون‌های مارشال، آموزش دیده‌اند. گلد سرویس تمامی خدمات خود را بصورت حضوری در مشهد ارائه نموده و پس از ثبت درخواست تعمیر، در کمترین زمان ممکن، متخصصین گلد سرویس در محل ثبت شده، حضور می‌یابند.

البته امکان مراجعه حضوری جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا برطرف شدن ابهامات مشتریان نیز وجود دارد. برای مراجعه حضوری و یا دریافت مشاوره تلفنی، می‌توانید به آدرس ذیل مراجعه نموده و یا با شماره تماس ذیل، ارتباط بگیرید.

آدرس دفتر گلد سرویس در مشهد؛
آدرس: خراسان رضوی، مشهد،بلوار توس، میدان‌ معراج، توس41، درودی2، انتهای میلان سمت راست دومین درب سمت راست، نمایندگی تعمیرات تلویزیون گلدسرویس

شماره تماس ارتباطی با کارشناسان گلدسرویس: 09157004144

مشکلات رایج برای تعمیرات تلویزیون مارشال مشهد

ممکن است سوالت زیادی در مورد تلویزیون مارشال و تعمیر آن به ذهن شما خطور کند، ما در این مقاله به برخی از این سوالات پاسخ می‌دهیم:

هزینه‌ی تعمیر هر وسیله‌ای با توجه به اینکه چه قطعه‌ای از تلویزیون که خراب شده است و چه کاری را می‌طلبد، متفاوت است. در این میان مراکز متعددی ایجاد شده‌اند که غیر معتبر هستند و هزینه‌های گزافی را برای تعمیر تعیین می‌کنند. خدمات نمایندگان مجاز با توجه به نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین شده است و هزینه‌ی اضافی بابت تعمیر پرداخت نمی‌کنید. با این اوصاف لازم نیست هزینه‌ی زیادی را برای تعمیر تلویزیون مارشال کنار بگذارید.

همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد، بسیاری از نمایندگان تعمیر خدمات تعمیر در منزل را ارائه می‌دهند که با توجه به زمانی که هنگام تماس تکسنسین‌ها به شما می‌گویند در آن محدوده‌ی زمانی به اتمام می‌رسد. نماینده رسمی در مشهد در کمترین زمان ممکن خرابی تلویزیون شما را انجام داده و سالم به شما تحویل می‌دهند.

بله، تعمیر تلویزیون مارشال مشهد شامل گارانتی می‌شود و 6 ماه بدون قید و شرط ضمانت می‌کند که اگر تلویزیون شما خراب شد و بعد از تعمیر نیز همان مشکل ایجاد شد، بدون گرفتن هزینه‌ی دیگر خرابی محصول شما را برطرف کند.

بله، این امکان برای شما فراهم شده است. فقط کافی است با نزدیک‌ترین نمایندگی به منزل خود تماس بگیرید.

شماره تماس نمایندگی مارشال مشهد

برای ارتباط با گلدسرویس (نمایندگی مارشال مشهد) میتوانید ازطریق شماره تماس 09157004144 استفاده کنید و یا از طریق آدرس درج شده در صفحه به صورت حضوری مراجعه نمایید. (پیشنهاد میشود ابتدا تماس بگیرید.)

انواع مشکلات مراجعه کنندگان تعمیر تلویزیون مارشال

حتی اگر سعی کنید از تلویزیون منزل خود بطور کامل مراقبت کنید، طبیعی است که گاهی اوقات، کیفیت صدا مشکل پیدا کند و یا تصویر تلویزیون پرش داشته باشد. اما تمامی این مشکلات، به راحتی و با کمترین هزینه قابل حل می‌باشند. البته می‌توان اینگونه فرض کرد که غالب مشکلات مراجعه کنندگان تعمیر تلویزیون در مشهد شامل موارد ذیل است؛

  1. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
  2. پرس تصویر
  3. تار شدن تصویر
  4. اختلال در ترکیب رنگ صفحه نمایش
  5. کاهش شدید روشنایی صفحه نمایش
  6. اختلال در صدای تلویزیون

کاهش شدید نور صفحه نمایش تلویزیون مارشال غالبا بدلیل فعالیت زیاد بک لایت روشنایی تلویزیون است. حتی اگر به بک لایت‌ها ضربه‌ای وارد نشود، امکان کم نور شدن و خرابی بک لایت‌ها وجود دارد. اما تعویض بک لایت، باید توسطط کارشناسان متخصص انجام شود، تا به بُرد تلویزیون آسیبی وارد نیاید. البته کاهش نور صفحه نمایش، دلایل دیگری نیز دارد که می‌توانید قبل از مراجعه به دفتر گلد سرویس و یا ثبت درخواست تعمیر تلویزیون مارشال مشهد، با کارشناسان گلد سرویس به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید.

دریافت مشاوره رایگان برای تعمیر تلویزیون مارشال در مشهد

برای دریافت مشاوره به جهت بررسی و حتی مشگل تلویزیون مارشال میتوانید از تمامی شهرهای ایران با ما در تماس باشید.

تعمیر پنل شکسته تلویزیون مارشال

شکستگی پنل در اثر ضربه و افتادن علاوه بر آسیب دیدگی ال سی دی ممکن است باعث خرابی فلت تصویر نیز شود. بعضی اوقات هزینه تعمیر پنل با هزینه‌ی خرید پنل تازه برابری می‌کند پس در این صورت خرید یک پنل تازه و استفاده از آن بهتر است.

تعمیر بک لایت تلویزیون مارشال در مشهد

 در تلویزیون‌های LCD و LED برای ارتقاء کیفیت تصویر از یک نور پس زمینه که بک لایت نام دارد، استفاده می‌شود. تلویزیون یک دستگاه بسیار حساس و تقریبا گران‌ترین قطعه موجود در تلویزیون است و با گذشت زمان امکان دارد که بک لایت شما دچار خرابی شود. حتما باید یک نمایندگی معتبر برای تعمیر بک لایت خود در مشهد پیدا کنید وگرنه باعث خرابی بیشتر تلویزیون شما شود. تعمیر تلویزیون مارشال مشهد می‌تواند به راحتی آب خوردن باشد اگر به گلد سرویس بعنوان نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون مارشال مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون خاموش مارشال در مشهد

گاهی اوقات بدلیل مشکلاتی که برای سخت افزار تلویزیون پیش می‌آید، شاهد خاموش شدن ناگهانی تلویزیون هستیم.البته بیشتر وجود اختلال در مین بُرد تلویزیون، باعث این مشکل می‌شود. برای رفع مشکل، ابتدا تست اولیه سلامت مین بُرد انجام شده و پس از طی نمودن فرآیند بررسی، در صورت وجود مشکل در مین بُرد، نیاز است تا این سخت‌افزار تعویض و یا تعمیر شود.

اما شما می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان گلد سرویس، پیش از انجام هرگونه عملیات تعمیر، سوالات خود را از متخصصین ما بپرسید. تنها کافی است با شماره تلفن ذیل تماس بگیرید؛

09157004144

جمع بندی برای نمایندگی تلویزیون مارشال در مشهد

تلویزیون‌های مارشال به دلیل اینکه در ایران تولید و عرضه می‌شود و نمایندگی‌های زیاد تعمیر تلویزیون مارشال مشهد دارند موجب آسایش و راحتی ساکنان این شهر می‌شود که آن‌ها با خیال راحت به تعمیر وسایل الکتریکی خود به ویژه تلویزیون به این امکان مراجعه کنند. ما در این مقاله به بررسی و شرح نمایندگی تعمیرات و موارد مربوط به آن پرداختیم، امیدوارم خواندن این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای ارتباط با ما و تعمیر تلویزیون در نمایندگی گلد سرویس میتوانید از طریق شماره تماس های روی سایت با ما در ارتباط باشید.

مراحل تعمیر تلویزیون در نمایندگی مارشال در مشهد

در گلد سرویس، پیش از هرچیز کارشناسان ما از شما بابت مشکلات پیش آمده و علائم تلویزیون سوالاتی را می‌پرسند. پاسخ دقیق شما به این سوالات، راه‌ را برای تعمیر سریعتر تلویزیون مارشال مشهد، هموارتر می‌کند.

پس از بررسی کامل، تکنسین گلد سرویس در صورت نیاز تست‌های اولیه را به جهت خطایابی اولیه انجام داده و پس از عیب‌یابی نهایی، با ابزارهای فوق تخصصی خود، مشکل تلویزیون را برطرف می‌کنند.

گاهی اوقات نیاز است تا به هنگام تعمیر تلویزیون مارشال در مشهد، تجهیزاتی مخصوص تهیه شود که متخصصین گلد سرویس، محصولاتی با کیفیت را به شما معرفی خواهند نمود و پس از کسب اجازه از شما، فرآیند تعمیر تا رفع کامل مشکل ادامه می‌یابد.

نمایندگی تلویزیون مارشال مشهد
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مبینا رستم پور

سلام ازاینکه تلوزیون مارو تعمیر کردید. ممنون وتشکر. واقعآ تو هزینه منصف هستند… وخوش قول. وخوش اخلاق. تلوزیون ما 65اینچ مارشال بود با ایراد نداشتن تصویر. یاحق

مومنی

سلام صدای تلوزیون وسط فیلم که فلش میزنیم نگاه میکنیم قطع میشه. علت رو میشه توضیح داد.وایا قابل رفع میشه یا نه.

mehraban

مشکل هم از برد و آی سی صدا و هم متاسفانه از سی پی یو ممکن است باشه ک باید توسط تکنیسین بازدید شود و برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید با شماره های داخل سایت سپاس

محمود احمدی

سلام. تلوزیون پاناسونیک. تصویر تاریک شده 43اینج هست. حدودی چقدر هزینه داره. ممنون میشم اگر پاسخ داده