goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
میزان رضایت شما از گلد سرویس
نمایندگی تلویزیون دوو در مشهد + تعمیر و گارانتی 6 ماهه

نمایندگی تلویزیون دوو در مشهد + شماره نمایندگی دوو

نمایندگی تلویزیون دوو مشهد؛ استفاده از محصولات برند دوو در سال‌های اخیر بسیار افزایش داشته است. کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب محصولات این برند، دوو را به یکی از محبوب‌ترین برندهای مطرح در بازار تبدیل کرده است. تلویزیون‌های دوو که بعنوان محصول شاخص برند دوو هم اکنون در بازار عرضه شده‌اند، از مقاومت بسیار بالا و همچنین ضمانت‌های بین‌المللی برخوردارند.

طبیعی است که در صورت آسیب دیدن تلویزیون دوو، بهتر است در اسرع وقت شکل برطرف شود. گلد سرویس، بعنوان نماینده تلویزیون دوو مشهد، با تکنسین متخصص خود، می‌تواند مشکل شما را در محل و در کمترین زمان ممکن برطرف سازد. البته به هنگام تعمیر تلویزیون‌های دوو، قطعا مشکلاتی بر سر راه شما خواهد بود.

آدرس نمایندگی تلویزیون دوو مشهد

بلوار توس، توس۴۱، انتهای شهید درودی ۲

خدمات پس از فروش برای تعمیرات تلویزیون دوو در مشهد

به هنگام تعمیر تلویزیون، بهتر است این کار با کمترین هزینه و دردسر انجام شود. همیشه فرآیند نقل و انتقال تلویزیون برای خانواده آزاردهنده است. اما گلد سرویس بعنوان نماینده رسمی تعمیر تلویزیون دوو در مشهد، علاوه بر تعمیر حرفه‌ای، خدمات جانبی دیگری را به شما ارائه می‌کند.

تعمیر تلویزیون دوو در منزل

مشاوره تلفنی، تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش تلویزیون دوو در مشهد

نصب تلویزیون های دوو

امکان نصب و تنظیم تلویزیون های دوو توسط نمایندگی

تعمیر چکی و اقساطی تلویزیون دوو

امکان پرداختی خدمات تعمیرات تلویزیون‌های دوو

ارائه خدمات در مشهد

گلدسرویس نمایندگی خدمات پس از فروش دوو در مشهد است که تمام مناطق مشهد را پوشش میدهد.

مراحل تعمیر تلویزیون دوو

تماس با نمایندگی تعمیر تلویزیون در مشهد

با ما تماس بگيريد و مشکل خود را شرح دهید. روز و ساعت موردنظرتان برای انجام تعمیردر محل شما، ثبت می‌شود

بررسی مشکلات تلویزیون

کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند و مشکل دستگاه درخواست شما را به بهترین تکنسین ارجاع می‌دهند.

تعمیر تلویزیون

کارشناس مربوطه در محل حاضر مي‌شود. اولویت ما تعمیر تلويزيون در حضور شما است. تنها در صورت نياز، دستگاه شما به مرکز تعميرات تخصصی گلد سرویس ارسال مي‌شود.

تسویه و گارانتی

هزينه را بعد از تعمير و دریافت گارانتی، به‌صورت نقدی (به تکنیسین و یا به صورت آنلاین) یا قسطی پرداخت کنید.

نمایندگی تلویزیون دوو مشهد

نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو در مشهد

احتمال خرابی برای هر تلویزیونی وجود دارد و تفاوتی نمی‌کند که آن تلویزیون یکی از بهترین برندها باشد و یا تلویزیون های درجه سوم بازار، هرچند که می‌دانیم میزان خرابی تلویزیون های درجه یک بسیار کمتر است اما خب به هر حال … در صورت خرابی تلویزیون بهترین تصمیم مراجعه به نمایندگی آن تلویزیون است تا تعمیر خودسرانه و یا کمک گرفتن از افرادی که تخصصی در این زمینه ندارند. مجموعه گلدسرویس با سابقه فعالیت بیش از 15 سال می‌تواند یک گزینه بسیار مطلوب برای شما باشد تا با خیالی راحت تعمیر تلویزیون خود را بسپارید.

سوالات متداول تعمیرات تلویزیون های دوو

هنگامی که مشکلی برای تلویزیون شما پیش می‌آید ممکن است سوالات زیادی در مورد تعمیر و هزینه‌های آن داشته باشید، در زیر به نمونه‌هایی از آن‌ها و پاسخ‌هایشان اشاره کرده‌ایم.

هزینه‌ی تعمیر و برطرف سازی هر یک از مشکلات رایج تلویزیون بستگی به مواردی چون شدت آسیب وارده، برند سازنده و مدل دستگاه دارد.

مدت زمان لازم برای تعمیر به عوامل زیادی از جمله نوع خرابی، نوبت دهی و غیره دارد.

بله. بستگی به نوع تعمیر دارد و معمولا کمتر از سه ماه نیست.

ارائه خدمات در محل جهت تعمیر انواع تلویزیون دوو در مشهد به عوامل گوناگونی بستگی دارد که یکی از آنها تمام نشدن زمان گارانتی دستگاه است، که 18 ماه از تاریخ تولید یا از تاریخ نصب دستگاه است. بطور قطع می‌گوییم دستگاهی که بیش از 5 سال از استفاده آن می‌گذرد نیاز به چک سیم کشی، برد، پاور، شستو و خاک گیری پنل دارد که در منزل قابل انجام نیست

شماره نمایندگی تلویزیون دوو

شماره نمایندگی تلویزیون دوو 09157004144 است که می‌توانید برای تعمیر، گارانتی و خدمات پس از فروش دوو با آن تماس بگیرید.

شماره تماس ذکر شده مرتبط با نمایندگی دوو در مشهد است.

 

نمایندگی تلویزیون دوو مشهد

آدرس نماینده رسمی تعمیر تلویزیون‌های دوو در مشهد

گلد سرویس، نماینده رسمی تعمیر تلویزیون دوو در مشهد است. به هنگام تعمیر تلویزیون‌های دوو، مهارت فرد و به همراه داشتن تجهیزات کافی، جزو الزامات تعمیر تلویزیون‌های این برند شناخته شده است. تکنسین متخصص گلد سرویس، می‌توانند به بهترین نحو ممکن خرابی و یا مشکلات تلویزیون‌ دوو را در کمترین زمان ممکن برطرف سازند.

گاها برخی از افراد تمایل دارند به دفاتر مجاز و رسمی تعمیر تلویزیون مراجعه نموده و سوالات خود را بصورت حضوری بپرسند. این امکان از سوی گلد سرویس، برای شما فراهم شده است. تنها کافی است پس از محل کار و یا در اوقات فراغت خود به بصورت حضوری به دفتر گلد سرویس در مشهد مراجعه کنید.

آدرس دفتر گلد سرویس در مشهد:

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس28( امام هادی.)بین امام هادی 21وبزرگراه پیامبر اعظم. روبروی دبیرستان دخترانه، نمایندگی تعمیرات تلویزیون گلدسرویس

شما همچنین می‌توانید سوالات و اطلاعات مورد نیاز خود بصورت تلفنی و از کارشناسان مجرب گلدسرویس جویا شوید. تنها کافی است با گلد سرویس تماس بگیرید.

ارتباط تلفنی با کارشناسان گلد سرویس:

09157004144

انواع مشکلات مراجعه کنندگان تعمیر تلویزیون دوو در مشهد

مراجعه کنندگان به مراکز تعمیر تلویزیون در مشهد اغلب به مشکلاتی از جمله موارد زیر اشاره می‌کنند:

  • قطع شدن صدای تلویزیون 
  • قطع و وصل شدن مداوم تصویر تلویزیون
  • پرش تصویر نمایش‌گر تلویزیون
  • بهم ریختگی ترکیب رنگ‌های صفحه نمایش
  • عدم سیگنال دهی تلویزیون
  • تغییر رنگ در صفحه نمایش
  • پر نور و کم نور شدن بخش هایی از تلویزیون
 

در صورتی که تصاویر با دو نور متفاوت نمایش داده شوند می‌توانید از وجود این مشکل اطمینان داشته باشید. این مشکل به بک لایت مرتبط بوده و علت آن نحوه‌ی برخورد TFTها به صفحه نمایش است.

برای رفع این مشکل، تنها کافی است با مراجعه حضوری به دفاتر تعمیر تلویزیون دوو، ابتدا تست بک لایت را انجام داده و در صورت آسیب دیدگی این بخش تلویزیون، آن را سریعا تعویض کنید.

اطلاعات بیشتر درباره تعمیرات تلویزیون های دوو

در زیر اطلاعات بیشتری درباره خدمات تعمیر تلویزیون دوو در شهر مشهد ذکر شده است.

تعمیر بک لایت تلویزیون دوو در مشهد

در صورت خراب شدن بک لایت تصویر تلویزیون سیاه می‌شود. در صورت خرابی بک لایت بهتر است که بک لایت به صورت دست کامل تعویض شود. با تعویض کامل بک لایت از خرابی مجدد آن جلوگیری می‌شود و چندین سال بدون مشکل کار می‌کند.

تعمیر تلویزیون خاموش دوو در مشهد

انواع تعمیرات تلویزیون دوو در مشهد مثل تعمیر تلویزیون خاموش زیر نظر اتحادیه الکترونیک، با فاکتور رسمی و ضمانت 6 ماهه و قطعات اورجینال و با کیفیت، انجام می‌شود.

تعمیر پنل شکسته تلویزیون دوو

به طور کلی مشکلات تصویری تلویزیون مثل وجود خطوط عمودی در تصاویر و یا سوختگی پیکسل‌ها ( وجود نقاط سیاه رنگ بر روی تصویر) مربوط به خرابی پنل است و تنها با تعویض پنل برطرف می‌شود.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو در مشهد با گردآوری گروهی از مجرب‌ترین مشاوران تمامی اطلاعات تخصصی هر محصول را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. دسترسی به این اطلاعات به کاربر کمک می‌کند تا انتخابی بهتر و هوشمندانه داشته باشد. علاوه بر بخش فروش واحد تعمیرات تلویزیون از دیگر واحدهای فعال در این مجموعه به شمار می‌رود. تعمیرات انواع تلویزیون‌های lcd   و led با مراجعه به این واحد امکان پذیر است.

واحد تعمیرات تلویزیون با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزار آلات می‌تواند تمامی عیوب تلویزیون را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند.علاوه بر تعمیر، تعویض قطعات تلویزیون از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات تلویزیون است که انواع قطعات معیوب با نمونه‌ی اورجینال جایگزین می‌شوند.

ارتباط با ما برای تعمیر تلویزیون دوو در مشهد

برای ارتباط با ما و تعمیر تلویزیون دوو در شهر مشهد میتوانید از شماره تماس های قرار گرفته بر روی سایت استفاده کنید. بعد از تماس و ارائه مشاوره اولیه، در صورتی که نیاز به مراجعه حضوری تکنسین در محل به جهت بازدید و یا تعمیر باشد، هماهنگی های لازمه صورت خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو مشهد