goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
میزان رضایت شما از گلد سرویس
نمایندگی تلویزیون هوریون مشهد

نمایندگی تلویزیون هوریون در مشهد

تلویزیون یکی از پرکاربردترین و ضروری‌ترین وسایل منزل به حساب می‌آید و در صورت خرابی باید در اسرع وقت تعمیر شود. خوشبختانه تعمیر تلویزیون هوریون در مشهد مناسب افرادی است که تلویزیون آنها به دلایل مختلف منجر به خرابی شده و نیاز به تعمیر دارد. در بسیاری از مواقع جابه‌جایی تلویزیون‌ها کاری سخت بوده و برخی افراد امکان جابه‌جایی تلویزیون را به تعمیرگاه ندارند به همین دلیل شما از طریق تماس با نمایندگی تلویزیون هوریون در مشهد می‌توانید از همراهی تکنسین‌های متخصص ما بهره‌مند شوید. تمامی تکنسین های گلد سرویس که به محل اعزام می‌شوند، متخصص دوره‌دیده می‌باشند.

آدرس مراجعه حضوری نمایندگی هوریون در مشهد:
شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس28( امام هادی.)بین امام هادی 21وبزرگراه پیامبر اعظم. روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات پس از فروش تلویزیون هوریون در مشهد

مشاوره تلفنی رایگان

با دریافت مشاوره تلفنی می‌توانید مشکل تلویزیون هوریون خود را رفع کنید.

تعمیر در منزل

شما می‌توانید تنها با برقراری تماس با نمایندگی هوریون تلویزیون خود را در منزل و بدون نیاز به جابه‌جایی تعمیر کنند.

گارانتی

در صورت تعمیر تلویزیون هوریون در مشهد لازم است بدانید که این مجموعه با ارائه گارانتی به تعمیر وسایل منزل خواهد پرداخت و به همین دلیل سلامت و طول عمر بالای محصولات را برای شما تضمین می‌کند.

پرداخت چکی

این امکان در مجموعه گلدسرویس وجود دارد تا هزینه تعمیر تلویزیون هوریون را به صورت چکی پرداخت کنید. (این امکان تنها برای ساکنین مشهد است.)

لوگو گلدسرویس

خدمات گلد سرویس برای تعمیرات تلویزیون هوریون مشهد

با کمک نمایندگی‌های معتبر می‌توانید از کیفیت و کادر مجرب مجموعه مطمئن شده و تعمیر در محل را با سرعت بالا انجام دهید.  مشاوران ما در گلد سرویس می‌توانند علاوه بر ارائه راهنمایی‌های لازم، با اعزام تکنسین گلد سرویس علاوه بر تعمیر تلویزیون، به نصب تلویزیون‌های دیواری پرداخته و با وجود گارانتی می‌توانید از خدمات پس از تعمیر ما در گلد سرویس بهره‌مند شوید. در ضمن می‌توانید به جهت پرداخت هزینه از پرداخت چکی استفاده کنید و  تلویزیون خود را با قیمتی مناسب و در سریع‌ترین زمان در محل کار یا منزل تعمیر کنید.

سوالات متداول در نمایندگی هوریون در مشهد

پرتکرارترین سوالاتی که کاربران برای تعمیر تلویزیون های هوریون در مشهد می‌پرسند.

از آنجایی که تلویزیون‌ها به دلایل مختلف همچون سوختگی برخی از قطعات همچون لامپ تصویر و سایر اجزا ممکن است دچار خرابی شوند به همین دلیل نمی‌توان یک هزینه کلی را به جهت تعمیر آنها عنوان کرد. خبر خوب این است که برخی از مشتریان که در شهرهایی همچون مشهد، گلبهار و نیشابور هستند می‌توانند برای تعمیر تلویزیون هوریون در مشهد هزینه تعمیر تلویزیون خود را با کمک چک صیادی و کارمندی به صورت نقدی و یا اقساطی پرداخت کنند.

تمامی تعمیرات تلوزیون که در محل و مرکز توسط گلد سرویس انجام می‌شود با کمک کارشناسان با تجربه صورت می‌گیرد و این تعمیرات به وسیله پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز به جهت آسایش کاربران انجام می‌شود. گارانتی تعمیرات وسایل بین 6 ماه تا 1 سال بوده که به صورت کتبی همراه با فاکتور تعمیرات ارائه می‌شود.

مدت زمان تعمیر یک تلویزیون بسته به عوامل مختلف همچون مدل و برند تلویزیون، مشکل ایجاد شده و غیره از تلویزیون به تلویزیونی دیگر متغیر بوده به همین دلیل نمی‌توان مدت زمان دقیقی را به جهت تعمیر عنوان کرد اما نکته مهمی که وجود دارد این است که با کمک نمایندگی تعمیر تلویزیون هوریون در مشهد می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل تلویزیون خود را رفع کنید.

 

شماره تلفن نمایندگی تلویزیون هوریون

شماره تلفن نمایندگی تلویزیون هوریون 09157004144 است. برای ارتباط با نمایندگی در ساعات اداری تماس بگیرید.

گلدسرویس بعنوان معتبرترین نماینده متخصص در حوزه تعمیرات تلویزیون، تمامی خدمات مشاوره، تعمیرات و تحویل فوری را بصورت کامل، انجام می‌دهد. در صورت ارتباط با نمایندگی تعمیر تلویزیون هوریون در مشهد آدرس و شماره تماس این مجموعه به شرح زیر است: آدرس دفتر مرکزی: خراسان رضوی، مشهد،بلوار توس، میدان‌ معراج، توس41، درودی2، انتهای میلان سمت راست دومین درب سمت راست، نمایندگی تعمیرات تلویزیون گلدسرویس

تلویزیون هوریون

انواع مشکلات مراجعه کنندگان تعمیر تلویزیون هوریون در مشهد

۱

اتلاف وقت: در صورتی که تعمیر تلویزیون به صورت حضوری انجام شود ممکن است منجر به اتلاف وقت برای افراد شود.

۲

اتلاف هزینه: هزینه‌هایی که به جهت رفت‌وآمد برای بردن و آوردن تلویزیون به محل انجام می‌شود در بسیاری از مواقع بسیار بالا خواهد بود.

۳

ناآگاهی از معتبر بودن مجموعه: در صورتی که تلویزیون خود را به یک مجموعه ناآگاه و غیرمتخصص بسپارید امکان ایجاد مشکلات بیشتر در تلویزیون وجود خواهد داشت.

مناطق تحت پوشش برای تعمیر تلویزیون هوریون در خراسان رضوی

به جهت آگاهی از مناطق تحت پوشش در استان خراسان رضوی می‌توانید به صورت تلفنی، حضوری و یا در منزل از خدمات تعمیر تلویزیون بهره‌مند شوید. تمامی نقاط شهر مشهد، جزو مناطق تحت پوشش گلد سرویس بوده و پس از ثبت درخواست شما، تکنسین متخصص گلد سرویس، در کمترین زمان ممکن در مکان اعلام شده حضور می‌یابند.

ما در گلد سرویس، بعنوان معتبرترین نماینده تعمیرات تلویزیون با اعزام نیروی متخصص به تمامی نقاط شهر مشهد، امکان تعمیر سریع و راحت را برایتان فراهم نموده‌ایم. شما همچنین می‌توانید از طریق تماس با گلد سرویس، برای اعزام متخصصین، بازه‌ی مشخصی را تعیین نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره تعمیرات تلویزیون‌های هوریون

در خصوص آگاهی از اطلاعات بیشتر به جهت تعمیرات تلویزیون خود می‌توانید با نمایندگی هوریون تماس گرفته و مشکل تلویزیون خود را تشریح کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از راهنمایی‌های متخصصان این مجموعه بهره‌مند شوید.

لیست نمایندگی تعمیر تلویزیون‌های هوریون در مشهد

مشتریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در تلویزیون خود با نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون‌های هوریون در مشهد تماس برقرار کرده تا مشکل فنی تلویزیون خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین ببرند.

تعمیر بک لایت تلویزیون هوریون در مشهد

نمایندگی هوریون امکان تعمیر انواع ال سی دی و  ال ای دی را برای مشتریان فراهم آورده است. تعمیر بک لایت تلویزیون متناسب با دستگاه در نظر داشته متفاوت خواهد بود و نمایندگی هوریون با ضمانتی 6 ماهه به تعمیر بک لایت تلوزیون در مشهد می‌پردازد.

تعمیر تلویزیون خاموش هوریون در مشهد

خاموشی تلویزیون ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد اما تعمیر تلویزیون خاموش هورویون در مشهد با قیمتی به صرفه و کیفیتی بالا توسط این مجموعه امکان پذیر است.

تعمیر پنل شکسته تلویزیون هوریون

اصلی‌ترین بخش یک تلویزیون پنل آن به شمار می‌رود و برخی‌ها فکر می‌کنند با شکستگی پنل عمر تلویزیون هم تمام می‌شود. خبر خوب این است که تعمیر پنل شکسته تلویزیون توسط مجموعه هوریون در کوتاه‌ترین زمان و به صرفه‌ترین هزینه برای مشتریان امکان پذیر است.

پشتیبانی کاملا حرفه‌ای گلد سرویس، نمایندگی تعمیرات تلویزیون

اگر پس از خرید تلویزیون هوریون مشکلی برای شما بوجود آمده و فروشنده پاسخگوی سوالات شما نیست، بدون نگرانی شما می‌توانید از خدمات مشاوره و پشتیبانی ما استفاده کنید. تنها کافی است که تنها با ما تماس بگیرید.

09157004144

کارشناسان ما بصورت کاملا حرفه‌ای شما را راهنمایی نموده و در صورت مراجعه حضوری، تیم فنی مجموعه برای مکان مدنظر شما اعزام خواهند شد.

مراحل تعمیر تلویزیون هوریون در نمایندگی گلد سرویس

بسته به ال سی دی یا ال ای دی بودن تلویزیون میتوان با بررسی موارد زیر به تعمیر تلویزیون پرداخت:

بررسی شکستگی پنل یا آب خوردگی: پنل اصلی‌ترین بخش تلویزیون بوده و ممکن است با مشکلاتی همچون سوختگی، پخش نشدن تصویر، سیاه شدن تصویر، خاموش و روشن شدن تلویزیون و غیره همراه باشد.

از کار افتادن آمپلی فایر: این امر منجر به ضعیف شدن صدای تلویزیون می‌شود.

پرش تصویر: این مشکل به دلیل سوخت لایت تلویزیون، ضعیف بودن سیگنال، سوختن پاور و سایر موارد ایجاد می‌شود.

کم نوری تلویزیون: این امر ممکن است به دلیل خرابی پنل، به هم خوردن تنظیمات صفحه، قطعی سیم، سوخت بک لایت و غیره ایجاد شود.

خط‌دار شدن صفحه: این مشکل به دلایل مختلف همچون آب خوردگی پنل، تجمع گرد و غبار بر روی برد، استفاده طولانی مدت و غیره ایجاد می‌شود.

در صورت مشاهد هر یک از موارد فوق بهترین راه بهره‌مندی از متخصصین مجرب به جهت تعمیر تلویزیون است.

نمایندگی تعمیر تلویزیون هوریون در مشهد

گلد سرویس یکی از جمله نمایندگی‌های موجود به جهت تعمیر تلویزیون در مشهد بوده که به جهت آسایش و راحتی هرچه بیشتر همشهریان خود این امکان را برای افراد فراهم آورده که مشتریان بتوانند با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در منزل، تلویزیون خود را در مدت زمانی کوتاه تعمیر کنند. کارشناسان با اعزام به محل می‌توانند تمامی عملیات و اقدامات مورد نیاز به جهت تعمیر تلویزیون را انجام دهند.

نمایندگی تلویزیون هوریون مشهد
اشتراک در
اطلاع از
guest
18 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضوی

سلام ممنون ازشما…. تلوزیون ما 3جا بردم نتونستن مین بردشو تعمیر کنند. ولی شما باکمترین درزمان وهزینه. تعمیر کردین. متوجه شدم حرفه ای درکارتون هستین. بازهم تشکر .

حسنی

نمایندگی روزی حلال خیابان سعدی

سحر دولتی

ممنون از اینکه تلوزیون مارو نصب کردید. خیلی عالی شده ازکمک وکارشناسی خرید شما تشکر می کنم. راضی هستیم ازتلوزیون مون که شما راهنمایی کردید درخرید. ممنون. موفق باشید

علی جاوید

سلام ممنون ازراهنماییتون جهت خرید تلوزیون هوربون ومشاوره ای که دادید. باتشکر از آقای مهندس مهربان..

اسلامیان. نگین

سلام. سپاس ازاینکه به موقع تلوزیون رو تعمیر کردید .وخوش برخورد. .و هزینه تعمیر ازجاهای دیگرواقعا منصفانه تر بود.باتشکراز آقای مهندس مهربان.

mehraban

سلام خواهش میکنم انجام وظیفه است.
انشاالله سال های سال براتون کار کنه.

اسلامیان. نگین

سلام. سپاس ازاینکه به موقع تلوزیون رو تعمیر کردید.منصف.خوش برخورد.ممنون.

دوستی

سلام مخلصیم
تلویزیون من نصب شده و صدا ندارد فقط روی یو اس بی صدا دارد . دلیلش چیست ممنونم جواب بدید‌.

mehraban

سلام. لطفاً یکبار تنظیمات کارخانه انجام دهید اگر چنانچه مشکل شما مرتفع نگشت با پشتیبانی گلدسرویس تماس حاصل فرمایید با تشکر.

سجاد چراغ پور

باتشکر ازگروه مهندسی گلد سرویس مشهد. جهت بازدید تلوزیون وتعمیر آن. بی وقفه کارمون وانجام دادند..

mehraban

سپاس از لطف شما

مونا رهایی

با سلام. تلوزیون ما تصویر تاریک شده بود که فکر میکردم لامپ تصویر سوخته که با مشاوره عالی آقای مهندس مهربان. تلوزیون مونو تعمیر کردند وخدا روشکر راه افتاد وما روبسیار خوشحال کردند». واقعا درکارتون حرفه ای وتخصصی دارند. دبانصاف. خوش برخورد وحرفه ای

عباس خوشی

سلام شما هم گادانتی تلوزیونهوریون انجام می دین. خشک خریدیم.شماره تهران جواب نمیدهند هرچقدر پیام میدیم واسه نصب و مهر گارانتی
تشکر

mehraban

سلام بله لطفاً با شماره داخل سایت تماس حاصل فرمایید با سپاس.

عرفان پهلوان

سلام تصاویر گوشی رو چه‌طور میشه داخل تلوزیون مشاهده کنیم. 55هوریون اندروید هست. اگر راهنمایی فرمایید. ممنون میشم
وچه زمانی یاتایم تماس بگیرم تا وقت بیشتری داشته باشید راهنمایی فرمایید. ممنون میشم

mehraban

لطفا با شماره داخل سایت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن مرسی.