goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش ویدیو درباره نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد

نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد

گلد سرویس به عنوان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در مشهد تمامی خدمات گارانتی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد را انجام می‌دهد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ یکی از خدماتی است که نمایندگی گلدسرویس در اختیار دارد و در صورتی که ساکن مشهد هستید می‌توانید برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید. همینطور در ادامه صفحه اطلاعات مفیدی در رابط با نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد، مشکلات رایج و دلایل ان در اختیارتان گذاشته ایم. شماره نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد:

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مشهد

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس 28 ( امام هادی)بین امام هادی 21 و بزرگراه پیامبر اعظم، روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مشهد

مشاوره تلفنی رایگان

با دریافت مشاوره تلفنی می‌توانید مشکل تلویزیون سامسونگ خود را رفع کنید.

تعمیر در منزل

گلدسرویس نمایندگی تعمیر تلوزیون سامسونگ در مشهد، تکنیسین و کارشناس مربوطه را به منزل و یا محل کار شما اعزام می کند.

گارانتی

تمامی تلویزیون های سامسونگ شامل گارانتی نمایندگی می‌شوند(تنها برای ساکنین شهر مشهد)

ارائه خدمات در تمامی مناطق

ارائه خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در مشهد در تمام مناطق شهر از جمله قاسم آباد، سعدی و احمدآباد، خمینی شهر

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ مشهد

مناطق تحت پوشش گلدسرویس و نمایندگی تلویزیون سامسونگ در مشهد

امکان ارائه خدمات به تمامی نقاط سطح شهر مشهد برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ وجود دارد. همینطور شما می‌توانید قبل از درخواست اعزام تکنسین از مشاوره تلفنی رایگان استفاده کنید.

هزینه و مدت زمان تعمیرات در گلدسرویس، نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در مشهد چقدر است؟

پاسخ به این سوال بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد. بطور مثال تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ با تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ متفاوت است. شاید بهترین راه برای تشخیص دقیق هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس تلفنی باشد.

تعمیر چکی تلویزیون سامسونگ در مشهد

با توجه به افزایش هزینه ها از جمله هزینه تعمیرات تلویزیون ها در کشور و به جهت فراهم کردن آسایش مردم شرایط تعمیر اقساطی برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مشهد را فراهم کرده ایم. در این روش پرداخت تنها نیاز است تا نیمی از مبلغ تعمیر و یا تعویض قطعات را بصورت چکی پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09157004144 تماس بگیرید.

نمایندگی مجاز تعمیر سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ مشهد

برای تعمیر تلویزیون سامسونگ مشهد می‌توانید با شماره 09157004144 (نمایندگی تعمیرات تلویزیون گلدسرویس در مشهد) تماس بگیرید.

 گلد سرویس که نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد را دارد، در اولین قدم به محل مورد نظر شما آمده تا هزینه ها و زحمت را برای مشتریان به حداقل برساند. پس از عیب یابی، متخصصان بهترین تصمیم را برای تعویض و یا تعمیر قطعات میگیرند. ارجحیت ما همیشه تعمیر است. چراکه هزینه تعمیر صفحه تلویزیون سامسونگ و یا تعمیر و تعویض سایر قطعات آن دائما در حال افزایش است.
اما گاهی به دلیل نیاز به بررسی بیشتر و یا استفاده از دستگاه های پیشرفته برای تعمیر لازم است که دستگاه به مرکز گلدسرویس منتقل شود. در این مورد نیز هیچ نگرانی یی نداشته باشید؛ چراکه ضمانتنامه 6 ماهه صادرشده از سوی گلدسرویس گواهی بر درستگاری و تخصص کارشناسان و تکنیسین های گلدسرویس است.

مشکلات رایج برای تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد

تلویزیون های سامسونگ به ندرت دچار مشکل می‌شوند با این وجود در زیر تعدادی از مشکلات این تلویزیون ها را که بیشتر کاربران برای تعمیر آن ها در شهر مشهد مراجعه می‌کنند را آورده ایم.

سیاه شدن قسمتی از تلویزیون سامسونگ به دلیل خرابی قطعه بک لایت است. بک لایت یکی از قطعات بسیار مهم تلویزیون محسوب می‌شود. بسیاری از مشکلاتی که برای تصویر تلویزیون‌های ما به وجود می‌آید به دلیل خراب‌شدن این قطعه است. ممکن است تاریک شدن بخشی از تلویزیون به دلیل خرابی در برد تیکان باشد. این قطعه عمدتاً وظیفه پردازش اطلاعات تصویری را برعهده دارد. یکی دیگر از دلایلی که سبب بروز این مشکل می‌شود، خرابی برد اینورتر است. در پشت قطعه بک لایت، برد اینورتر قرار دارد. وظیفه برد اینورتر گرفتن برق از مین برد و انتقال آن به بک لایت است. نوسانات برقی می‌تواند به برد اینورتر و بک لایت آسیب بزند.  

ممکن است تلویزیون سامسونگ لکه‌های رنگی مختلفی را نشان بدهد. این لکه‌های رنگی به‌گونه‌ای است که نمی‌توانید تصویر واقعی را درست ببینید. این مشکل نیز به خرابی در قطعه برد تیکان برمی‌گردد. روشن ماندن بیش از حد تلویزیون تأثیر بسیار زیادی در بروز این مشکل دارد.

اگر که تصویر را ندارید و فقط صدای تلویزیون پخش می‌شود باید مشکل را ناشی از موارد زیر دانست:

  • قطعه بک لایت
  • برد اینورتر
  • برد پاور

روشن نشدن تلویزیون سامسونگ مربوط به خرابی قطعه مین برد است. خاموش شدن ناگهانی تلویزیون نیز از دیگر مشکلاتی است که مربوط به این قطعه است. تعمیرکاران ابتدا سعی می‌کنند مین برد را تعمیر کنند. درصورتی‌که قابل تعمیر نباشد باید برای تعویض آن اقدام کنند.

دیر روشن شدن تلویزیون ناشی از مشکل در برد پاور است. در این شرایط برخی از خازن‌های برد پاور آسیب‌دیده است و نیاز به تعمیر دارد.

اگر که به پشت تلویزیون دست زدید و داغی بیش از حدی را حس کردید، بهتر است برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر برای تعمیر آن اقدام کنید. به‌احتمال زیاد وجود مشکل در بک لایت سبب شده تا تلویزیون داغ شود.

در این شرایط فقط تصویر تلویزیون برای شما نشان داده می‌شود و هیچ‌گونه صدایی شنیده نمی‌شود. خرابی برد پاور سبب بروز چنین مشکلی شود. به‌طورکلی برد پاور از قطعات بسیار مهم در تلویزیون است.

اگر بدون دخالت شما تلویزیون خاموش و روشن شود باید اشکال را از قطعه مین برد دانست. روشن شدن تلویزیون در این مواقع بدین شکل است که فقط لوگوی برند سامسونگ را می‌بینید. در واقع هیچ تصویری از برنامه‌های تلویزیونی به شما نشان داده نمی‌شود.

شماره نمایندگی تلویزیون سامسونگ در مشهد

شماره تماس نمایندگی تلویزیون سامسونگ  برای تعمیر  و گارانتی تلویزیون 09157004144 می‌باشد.

ما به عنوان یکی از تعمیرگاه های مجرب و حرفه ای برای تعمیرات انواع تلویزیون ها از جمله تلویزیون‌های سامسونگ تمامی خدمات مرتبط با تعمیرات و تهیه قطعات این تلویزیون ها از جمله تعمیر ال سی دی سامسونگ و تعمیر ال ای دی سامسونگ و دیگر مشکلات مرتبط با تلویزیون های سامسونگ در مشهد را ارائه می‌دهیم. برای ارتباط با ما ودریافت مشاوره رایگان از شماره تماس زیر استفاده کنید.

پشتیبانی تعمیر تلویزیون سامسونگ

زمانی که تلویزیون سامسونگ شما با مشکلی روبرو شد، این ۳ کار را انجام دهید

۱

ابتدا دستگاه را دقیق بررسی کرده و ایراد اصلی آن را پیدا کنید. بسیاری از مشتریان همان ابتدا، مشکل را به درستی اظهار نمیکنند و روند تعمیر را تاخیر می افتد.

۲

کد مدل تلویزیون خود را به دقت از برچسب پشت دستگاه یادداشت کنید. ممکن است اطلاعات درج شده روی کارتن و یا دفترچه راهنمای دستگاه کافی نباشد.

۳

برای تعمیر دستگاه خود با مشاوران ما در گلدسرویس تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با ارائه راه‌حل‌های ساده ایراد را برطرف کنیم.

چه موقع تلویزیون سامسونگ به تعمیر نیاز دارد؟

اگر هرکدام از مشکلات مطرح شده برای تلویزیون سامسونگ شما نیز به وجود آمد، هرچه سریع‌تر تعمیر آن را به دست نمایندگی‌های تلویزیون سامسونگ بسپارید. فراموش نکنید که تعمیر قطعاتی مانند بک لایت و مین برد یک فعالیت تخصصی است. تعمیرات این نوع قطعات نیاز به مهارت‌های ویژه‌ای دارد. تعمیرکاران نمایندگی‌های سامسونگ برای تعمیر تلویزیون‌های این برند آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند. زیرا تعمیر تلویزیون‌های سامسونگ اندکی با تعمیر تلویزیون سایر برندها تفاوت دارد. به همین دلیل هرگونه دست‌کاری شما می‌تواند آسیب‌های بیشتری را به تلویزیون بزند. نکاتی وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت کنید دیگر نیاز به تعمیر ندارید؛ بنابراین پس از تعمیر تلویزیون خود، مواردی که مطرح می‌کنیم را حتماً رعایت کنید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ در مشهد

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ از جمله تعمیرات رایجی است که ما در مرکز تعمیرات تخصصی تلویزیون <<گلد سرویس>> انجام میدهیم. این روزها دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که نام برند سامسونگ را نشنیده باشد. تلویزیون‌های سامسونگ یکی از محصولات پرآوازه این برند است که توانسته رضایت خاطر بسیاری از کاربران را به دست بیاورد. احتمالاً به دلیل خرابی تلویزیون خود، نسبت به کیفیت تلویزیون های این برند شک کرده باشید.

اما در این لحظه با خود فکر کنید اصلاً محصولی وجود دارد که تا پایان عمر ما بدون هیچ‌گونه خرابی و مشکلی کار کند؟ امروز ما در کنار شما هستیم تا با تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ لبخند رضایت را بر روی لبان شما بنشانیم.

تعمیرات قطعاتی مثل بک لایت و یا مین برد، نیاز به مهارت‌های ویژه‌ای دارد. تعمیرکاران نمایندگی‌های سامسونگ در گلدسرویس برای تعمیر تلویزیون‌های این برند آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند؛ زیرا تعمیر تلویزیون‌های سامسونگ اندکی با تعمیر تلویزیون سایر برندها تفاوت دارد. به همین دلیل هرگونه دست‌کاری شما می‌تواند آسیب‌های بیشتری را به تلویزیون بزند.

<<گلد سرویس>> به منظور آسايش و رفاه حال شما مشتریان عزیز مشهدی، اين امکان را فراهم نموده است تا در صورت نیاز، کادر فني تعمير و تکنسين اين حوزه، جهت تعمير تلويزيون سامسونگ به منزل شما اعزام گردند.  در این صورت سرعت تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ در مشهد افزایش یافته و در زمان نیز صرفه جویی می شود و مهمتر از آن، شما را از سردرگمي براي خريد قطعه مناسب و اصلي رها میکند. 

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در مشهد

 هزینهٔ تعمیرات تلویزیون سامسونگ را نمی‌توانیم به‌صورت قطعی در این مقاله بنویسیم. زیرا این مبحث به موارد متعددی بستگی دارد. به طور مثال تعویض قطعات تلویزیون به‌مراتب هزینه بیشتری را در پی دارد. این‌گونه موارد در بررسی تلویزیون تعیین می‌شود. یکی دیگر از موارد تأثیرگذار بر قیمت تعمیرات تلویزیون سامسونگ، نوسانات ارزی است.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ یک برند کره‌ای است. از همین رو بسیاری از قطعات آن از خارج وارد می‌شود. به همین دلیل نوسانات ارزی بر هزینه پرداختی تأثیرگذار است. البته می‌شود از قطعات ارزان‌تر استفاده کرد اما کیفیت آن‌ها چندان مناسب نیست. استفاده از قطعاتی باکیفیت پایین‌تر موجب می‌شود تا هزینه‌ای بیشتری را دوباره برای تعمیر پرداخت کنیم. پیش از تعمیر یا تعویض قطعات، تمامی هزینه‌ها را به اطلاع شما می‌رسانیم. موارد دیگر تأثیرگذار بر هزینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ به شرح زیر است:

  • مدل تلویزیون
  • نوع مشکل تلویزیون سامسونگ
  • نوع قطعه آسیب‌دیده

برای اطلاع دقیق باید با نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد در ارتباط باشید.

روند انجام خدمات در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد

ما تمام تلاش خود را به‌عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ انجام داده‌ایم تا در ارائه خدمات خود، رضایت خاطر شما را به دست آوریم. به‌کارگیری تعمیرکاران ماهر، یکی از مواردی است که همواره بدان تاکید داشته‌ایم. تمامی تعمیرکاران ما تجربه فراوانی در تعمیر تلویزیون‌های سامسونگ دارند. برای استفاده از این تعمیرکاران باید موارد زیر را طی کنید:

قدم اول: پس از تماس با ما و مطرح‌کردن مشکل تلویزیون، برخی از مشاوره‌های لازم به شما داده خواهد شد.

قدم دوم: برای این که شرایط راحت و آسوده‌ای را برای مشتریان خود فراهم کنیم، تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل انجام می‌شود

قدم سوم: در نهایت می‌توانید همانند سابق، در کنار دوستان و خانواده خود از دیدن برنامه‌های تلویزیونی لذت ببرید.

تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ یکی از خدماتی است که توسط متخصصان ما در گلد سرویس ارائه می‌شود. مشکلات متعددی مانند خاموش شدن ناگهانی تلویزیون، صدا نداشتن، عدم وجود تصویر و… می‌تواند برای تلویزیون‌های سامسونگ به وجود بیاید. بر اساس موارد مختلفی مانند نوع مشکل، مدل تلویزیون، کیفیت قطعات و … هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مشهد

شهر مشهد به‌عنوان یکی از شهرهای پیشرفته کشورمان نمایندگی‌ها و صنایع مختلفی را در خود جای‌داده است. از طرفی تلویزیون سامسونگ نیز یکی از انواع مارک تلویزیون است که طرفدار بسیار زیادی در کل کشور دارد. و تعمیرگاه های مختلفی هستند که خدمات تعمیر تلویزیون در مشهد را ارائه میدهند. اما تعداد زیادی از این تعمیرگاه های غیر مجاز هستند و اطمینان به آن ها میتواند باعث خسارت مالی شود.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد

نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد احمداباد

گلدسرویس نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد احمداباد است که از طریق شماره تماس 09157004144 می‌توانید تماس بگیرید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
24 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن

سلام و حسابی خسته نباشید بابت خدمات عالیتون برای تعمیر تلویزیون سامسونگ من.
خواستمبگم از اینکه مجموعه شما رو انتخاب کردم واقعا خوشحالم

نیما

سلام خسته نباشید برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در مشهد شما در کدوم مناطق شعبه دارید ؟

محمد مهربان

سلام شعبه اصلی در بلوار توس هست که میتونید با ما در ارتباط باشید.

آیدا

سلام و ممنون از خدمات عالیتون، به خصوص تعمیرات در منزل و نصب مجدد تلویزیون سامسونگ واقعا ازتون متشکرم

سمیرا قهرمان

سلام، خواستم ازتون تشکر کنم با تعمیر تلویزیونمون اونم در مدت زمان خیلی کوتاه وبا این کیفیت
واقعا ممنونتون.
به نظرم شما بهترین نمایندگی حال حاضرتعمیر تلویزیون سامسونگ توی مشهد هستین

سینا وحدت

سلام تلویزیون ما صدا نداره هزینه تعمیرش حدودا چه مقدار میشود
سامسونگ ۴۳ اینچ
با سپاس

محمد مهربان

سلام جناب وحدت
تلویزیون سامسونگ 43. امکان داره ای سی صدا خراب باشه یا بلندگوهای تلوزیون قطع کامل و یا سوخته باشه
که بسته به مشکل قیمت متفاوت هست، لطفا برای اطلاع دقیق از هزینه تعمیر و مشخص شدن مشکل با شماره تماس های روی سایت تماس بگیرید.

رضا شکاری.

مجموعه جوان خوش برخورد وحرفه ای. وخوش قول… من که راضی بودم
تشکر واقعا.

محمد مهربان

سلام جناب شاکری، خواش میکنم و خوشحالیم که در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در مشهد در خدمتتون بودیم.

آزاده صفایی

سلام ممنون وتشکر از زحمات شما. ازنحوه کار شما راضی هستم.

نجمه شریعت زاده

سلام ال سی دی من وسط تصویر تاریک تر شده.. آیا همینطور فعلا استفاده کنیم مشکلی دارد یا بهتره که تعمیر کنیم بیشتر نشه عیوبش. وچقدر هزینه وزمان میبره. ممنوو

محمد مهربان

سلام خانم شریعت زاده
بهتره که تعمیر کنید چون امکان داره ایرادهای دیگری هم بردارد…. ایراد تلویزیون سامسونگ شما هم همان مهتابی یا فلورسنت میباشد. که ال سی دی ها دارند. زمان تعمیر تلویزیون سامسونگ در مشهد 24الی48ساعت کاری و هزینه بستگی به قیمت اجناس در بازار دارد که برای اطلاع دقیق تماس بگیرید.

اسدی.علی

سلام. ممنون از زحمت شما.دستگاه من تصویرش بعد تعمیر خیلی شفاف وعالی شده ،..با تشکر از اقای مهندس مهربان. و پرسنل گرامی..

محمد مهربان

سلام جناب اسدی، خوشحالیم که تلویزیون سامسونگ خودتون رو به ما سپردید و تونستیم نظر شما رو در نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد جلب کنیم

رضااعلایی

سلام تلوزیون ما بوی سوختگی ازداخل میاد بیرون… 40fسامسونگ….مشکلش چی هست. وآدرس تون رو واسه تعمیر دقیق بفرستید… بیام خدمتتون… همونجا به ما اعلام میکنید هزینه تعمیر رو.. ممنون وتشکر

محمد مهربان

سلام جناب اعلایی، برای بررسی مشکل تلویزیون سامسونگ با شماره تماس 09157004144 تماس بگیرین و آدرس پایین تماس صفحات سایت به صورت کامل قرار گرفته میتونید استفاده کنید

نعمت الهی

سلام. جهت تعمیر تلویزیون ال ای دی ۵۵ما آز اقای مهندس مهربان کمال تشکر را دارم. موفق و پیروز باشید

محمد مهربان

سلام جناب نعمت اللهی، خوشحالیم که از خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ مشهد راضی بودید.

محمد مهربان عارفی

سلام. واقعا حرفه ای وخوش برخورد وخوش قول وباانصاف. باید برخورد داشته. باشید. واقعا از روی حوصله تمام سوالات ما را جواب دادند. ممنون وتشکر

mehraban

سپاس نظر لطف شماست دوست عزیز

غلامرضا رمضانی

سلام مهندس ممنونم از این که با پیگیری توانستید. قطعه تلوزیون مارو فراهم کنید. خودم هرجای مشهد رو گشتم پیدا نکردم… واقعا مهندس مهربان پیگیر قطعات کم یاب واسه همه مشتریان هست. تا تلوزیون دوباره زنده شود. تو این گرانی بازار…. واقعا منصفانه اجرت گرفتند خداوند برکت به زندگی ایشان عطا کند.

محمد مهربان

سلام جناب رمضانی عزیز، ممنونیم از شما و حسن اعتمادتون

حسین مختاری

سلام تلوزیون ما صدا دارد ولی تصاویر تاریک شده. علتش وهزینه لطفا40f5550مدل

mehraban

سلام بک لایت سوخته و باید دست کامل تعویض شود برا اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید