goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
3.7/5 - (3 امتیاز)
شماره نمایندگی سونیا در مشهد

نمایندگی تلویزیون سونیا در مشهد

تلویزیون های سونیا، تلویزیون هایی خوش قیمت و با کارایی بسیار بالا هستند این برند چینی با تولید محصولاتی با کیفیت خوب و قیمت مناسب توانسته به‌سرعت در بازارهای جهانی نفوذ کند. خوشبختانه مجموعه گلدسرویس به‌عنوان نمایندگی تلویزیون سونیا در مشهد شناخته می‌شود که می‌توانید در صورت بروز هر مشکلی روی کمک ما حساب کنید. شماره نمایندگی سونیا در مشهد:

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونیا در مشهد

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس28( امام هادی.)بین امام هادی 21وبزرگراه پیامبر اعظم. روبروی دبیرستان دخترانه

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تلویزیون سونیا در مشهد

مشاوره تلفنی رایگان

استفاده از مشاوره تلفنی جهت تعمیر تلویزیون سونیا در شهر مشهد؛ در استفاده از این سرویس از هزینه های اضافی جهت جابه جایی تلویزیون جلوگیری می‌شود.

تعمیر در منزل

بدون نیاز به جابه جایی دستگاه، تعمیرکاران گلدسرویس در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونیا به منزل اعزام می‌شوند.

گارانتی

تمامی تلویزیون های سونیا شامل گارانتی نمایندگی می‌شوند(تنها برای ساکنین شهر مشهد)

سرعت اجرای بالا

سرعت در تعمیر یا تعویض قطعه خراب تلویزیون، با ثبت و یا درخواست تعمیر تلویزیون سونیا در منزل

خدمات نمایندگی تلویزیون سونیا مشهد

هزینه و مدت زمان تعمیر تلویزیون سونیا در مشهد چقدر است؟

هزینه و زمان تعمیر تلویزیون به صورت مستقیم به مشکل ایجاد شده برای تلویزیون، زمان درخواست شما، هزینه تجهیزات و نواسان بازار وابستگی دارد. در نتیجه بهتر است هزینه را به صورتی تلفنی و یا بعد از بررسی اولیه جویا شوید.

گارانتی تعمیر تلویزیون سونیا

تمامی تلویزیون های سونیا شامل گارانتی نمایندگی می‌شوند(تنها برای ساکنین شهر مشهد)

نمایندگی سونیا در تمام مناطق

ارائه خدمات تعمیر تلویزیون سونیا در مشهد در تمام مناطق شهر از جمله احمدآباد، بلوار پیروزی، قاسم آباد و سعدی

تلویزیون سونیا

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونیا مشهد در منزل

هنگام حمل تلویزیون امکان آسیب‌دیدگی آن نیز افزایش میابد. ممکن است مشکل تلویزیون قابل تعمیر باشد اما در اثر آسیبی که به دلیل حمل آن به تعمیرگاه خورده، دیگر امکان تعمیر وجود نداشته باشد. تمامی این موارد باعث می‌شود تا شرایطی را مهیا کنیم تا تعمیرکاران ما در منازل شما حضور یابند. بدین ترتیب  از ایجاد آسیب‌های احتمالی  جلوگیری به عمل‌آورده می‌شود.


گلد سرویس تنها نمایندگی تعمیر تلویزیون سونیا نیست. نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در مشهد و همچنین سایر برندهای ایکس ویژن، سامسونگ، مارشال و … از دیگر خدمات مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون گلدسرویس است

خرابی‌های رایج تلویزیون سونیا در نمایندگی تلویزیون سونیا در مشهد

به‌طورکلی ممکن است مشکلات متعددی برای تلویزیون‌های سونیا به وجود بیاید. بر اساس گزارش‌های دریافتی از سوی مردم در نمایندگی تلویزیون سونیا در مشهد متوجه شدیم  که برخی از مشکلات بیشتر از دیگر مسائل برای تلویزیون‌های سونیا به وجود آمده است. در ادامه به این مشکلات به همراه علت به‌وجودآمدن آن‌ها می‌پردازیم.

در صورت ایجاد این مشکل، معمولاً تعمیرکاران ابتدا به بررسی مین برد می‌پردازند. زیرا این قطعه بسیار مهم درصورتی‌که کار نکند عملاً می‌تواند موجب روشن نشدن تلویزیون نیز شود. در مواردی نیز مشاهده شده است که با وجود رون شدن تلویزیون فقط لوگوی برند سونیا نمایش داده می‌شود. در این شرایط نیز در وهله اول مین برد مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از بررسی مین برد وقت آن است تا برد پاور نیز چک شود تا دقیق متوجه علت خرابی تلویزیون شوند.

ممکن است تلویزیون سونیا لکه‌های رنگی مختلفی را نشان بدهد. این لکه‌های رنگی به‌گونه‌ای است که نمی‌توانید تصویر واقعی را درست ببینید. این مشکل نیز به خرابی در قطعه برد تیکان برمی‌گردد. روشن ماندن بیش از حد تلویزیون تأثیر بسیار زیادی در بروز این مشکل دارد.

شکسته شدن صفحه تلویزیون سونیا به معنای واردشدن آسیب به پنل تلویزیون است. همچنین ایجاد خطوط عمودی یا افقی نیز بر روی تلویزیون نیز در اثر آسیب به پنل آن اتفاق می‌افتد. متأسفانه چنین مسئله‌ای در نهایت شما وادار می‌کند که یا پنل تلویزیون را تعویض کنید یا اینکه به فکر خرید یک تلویزیون جدید باشید.

بک لایت قطعه‌ای است که در پشت پنل تلویزیون قرار دارد. لامپ‌های به‌کاررفته در این قطعه باعث می‌شود تا ما بتوانیم تصویر تلویزیون را مشاهده کنیم. زمانی که این قطعه خراب می‌شود عملاً مشکلی در تصویر تلویزیون به وجود می‌آید. یکی از مشکلات آسیب‌دیدگی بک لایت نیز قطع شدن تصویر است.

 از همین رو برخی مواقع با وجود شنیدن صدای تلویزیون نمی‌توانیم تصویر آن را مشاهده کنیم. خوشبختانه امکان تعمیر یا تعویض بک لایت وجود دارد. در مواقعی نیز آسیب به پنل یا همان صفحه نمایشگر تلویزیون موجب بروز چنین مشکلی می‌شود. متأسفانه امکان تعمیر پنل تلویزیون وجود ندارد و باید تعویض شود. هزینه زیاد تعویض پنل در بسیاری از موارد باعث شده تا مشتریان به فکر خرید یک تلویزیون جدید باشند.

اگر چنین مشکلی در تلویزیون سونیا به وجود آمد ابتدا باید بلندگوهای آن بررسی شود. اگر بلندگوها مشکلی نداشت باید به سراغ برد پاور رفت. همان‌طور که گفتیم برد پاور وظیفه تأمین انرژی قطعات مختلف را برعهده دارد؛ بنابراین ممکن است در اثر خرابی این قطعه، ولتاژ موردنیاز بلندگوها تأمین نشود.

اولین دلیلی که می‌تواند برای چنین مشکلی به سراغ آن رفت، مین برد تلویزیون است. مین برد در واقع مهم‌ترین قطعه تلویزیون به شمار می‌رود. این قطعه وظیفه هماهنگ‌سازی بین دیگر قطعات را برعهده دارد. از همین رو خراب‌شدن آن می‌تواند موجب مشکلات گسترده‌ای مانند خاموش  و روشن شدن تلویزیون شود.

خوشبختانه در اکثر مواقع می‌توان مین برد را تعمیر کرد. ایجاد مشکل در برد پاور نیز می‌تواند چنین مسئله‌ای را برای تلویزیون ایجاد کند. این قطعه وظیفه تأمین انرژی برای سایر قطعات را برعهده دارد. در اکثر مواقع خرابی برد پاور مصادف با روشن نشدن تلویزیون است. هر دو قطعه نامبرده در برخی مواقع به دلیل آسیب‌دیدگی کامل باید تعویض شوند.

 

شماره نمایندگی سونیا در مشهد

برای تماس با شماره نمایندگی سونیا در مشهداز شماره تماس 09157004144استفاده کنید.

گلدسرویس؛ نمایندگی سونیا در مشهد با دارا بودن سابقه بسیار در ارائه خدمات تعمیرات انواع برندهای تلویزیونی از جمله برند سونیا این امکان را دارد تا برای ارائه خدماتی سریع و تخصصی حتی برای تعمیر تلویزیون در منزل مشهد به مشتریان خود خدمات دهد. برای دریافت مشاوره و راهنمایی تعمیرات تلویزیون های سونیا در مشهد با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس مشاوره تعمیر تلویزیون سونیا در مشهد

نمایندگی تلویزیون سونیا در مشهد؛ تعمیر تلویزیون سونیا

خرید هر محصولی از یک برند نامدار به معنای آن نیست که به‌هیچ‌عنوان محصول موردنظر دچار هیچ‌گونه مشکلی نشود. در مورد تلویزیون نیز این امر صدق می‌کند. در اثر استفاده مداوم یا  به‌کارگیری نامناسب شاهد ایجاد مشکلات مختلف در تلویزیون‌ها هستیم.

اگر بهترین تلویزیون دنیا را نیز خریداری کنید  باز هم نمی‌توانید تا مدت بسیار طولانی بدون مشکل از آن استفاده کنید. تلویزیون‌های سونیا نیز ممکن است در اثر موارد گوناگونی خراب شوند. خراب‌شدن تلویزیون همواره نگرانی زیادی را برای خانوارها به وجود می‌آورد. زیرا در این شرایط اقتصادی خرید یک تلویزیون جدید می‌تواند فشار مالی زیادی را به آن‌ها وارد کند.

 در این شرایط ما همراه شما هستیم. زیرا بسیاری از مشکلات پیش‌آمده برای تلویزیون‌ها می‌تواند تعمیر شود. کافی است که هنگام خراب‌شدن تلویزیون آن را به تعمیرکاران ماهر بسپارید.  مجموعه ما برای رفع نگرانی مشتریان، تعمیرکارانی باتجربه و با مهارت بالا را استخدام کرده تا بتواند مشکل شما عزیزان را هر چه زودتر حل کند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونیاشماره تماس: 09157004144
نمایندگی نصب تلویزیون سونیاشماره تماس: 09037433800

تعمیرات بک لایت تلویزیون سونیا در نمایندگی گلدسرویس

در صورتی که هر مدل از تلویزیون suniya نیاز به تعمیر بک لایت داشته باشد، می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونیا در مشهد تماس بگیرید. اما بیایید با نمایندگی سونیا در مشهد همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد بک لایت بدانیم:

  • بک لایت تلویزیون همان لامپ های ال ای دی پشت صفحه است، که می‌توان گفت مصرفی ترین قطعه‌ی استفاده شده در تلویزیون است و نوع و شکل آن در هر مدل از هر برند متفاوت میباشد مثلا در یک مدل با مدل دیگر از تلویزیون های suniya کاملا متفاوت است و نمی‌توان از دیگر بک لایت ها به جای بک لایت مختص هر مدل و سری استفاده کرد.
  • تعمیر بک لایت تلویزیون نیاز به تخصص بالا و تجربه ی زیاد دارد در غیر اینصورت پنل دستگاه آسیب خواهد دید و بیا دچار شکستگی خواهد شد.
  • در بعضی از موارد با تعمیر بک لایت تلویزیون می‌توانید مشکل و ایراد را مرتفع کنید و هزینه کمتری هم پرداخت کنید، ولی در اکثر موارد تعویض روشی مطمئن تر است؛ هرچند شاید مبلغی بیشتر هزینه کنید اما در عوض خیالتان راحت خواهد بود.

تلویزیون‌های تولید شده از سوی برند سویا نیز مانند هر برند دیگری ممکن است دچار مشکلات مختلف شود. روشن نشدن تلویزیون، شکستگی پنل، قطع شدن تصویر و … تنها بخشی از مشکلات ایجاد شده برای این تلویزیون‌ها است. از همین رو ما به‌عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون سونیا در مشهد می‌توانیم با یک قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن کاری کنیم تا لبخند رضایت بر روی لبان شما بنشیند.

تلویزیون سونیا ساخت کجاست؟

تلویزیون سونیا ساخت کشور چین است. و از سری تلویزیون هایی است که بیشتر برای کشورهای آسیایی تولید میشود.

نمایندگی نصب تلویزیون سونیا در مشهد

برای نصب تلویزیون سونیا می‌توانید با نمایندگی گلدسرویس در تماس باشید تا یکی از تکنسین های مجموعه را جهت بررسی و نصب با شما هماهنگ کنند

بررسی تلویزیون‌های سونیا

نمایندگی سونیا در مشهد  معمولاً هنگام خرید تلویزیون همواره نام برندهایی مانند سونی و ال جی به ذهن ما می‌آید. این برندها اگرچه تلویزیون‌هایی با کیفیت مناسب را تولید می‌کنند اما قیمت آن‌ها موجب می‌شود تا مردم از خرید صرف‌نظر کنند. برندهای دیگری نیز هستند که تلویزیون‌های با کیفیتی  را تولید می‌کنند که قیمت پایین آن‌ها موجب می‌شود تا لذت تماشای تلویزیون را از دست ندهیم.

 سونیا دقیقاً در این دسته از برندها قرار می‌گیرد. این برند چینی با تولید تلویزیون‌های LCD و LED توانسته مشتریان زیادی را به دست آورد. سونیا کیفیت‌های مختلفی از تلویزیون مانند Full HD و 4K را تولید می‌کند. از همین رو می‌توانید بهترین کیفیت را با یک قیمت مناسب خریداری کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونیا در مشهد
اشتراک در
اطلاع از
guest
29 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد سعیدی

سلام تلویزیون ما خود به خود خاموش وروشن میشه. ال‌جی 43 مدلlmمیباشد چقدر هزینه داره ممنون

آزاده حقی

مشخصات تلویزیون ما:
برند سونیا
46 اینچ
ال ای دی
هوشمند

ناگهانی خاموش شد دیگه روشن نمیشه
ممکنه بگید مشکلش از کجاست؟

حسنی

ممنون بابت اطلاعات مفید برای تعمیر تلویزیون سونیا در شهر مشهد

نگار عابدی

سلام بعد از6ماه. خرابی تلوزیون. ونبود قطعه به مجموعه گلد سرویس تحویل دادیم. وآقای مهربان باپیگیری فراوان قطعه دستگاه رو پیدا کردند. وتلوزیونمون رو راه اندازی کردند. بسیار سپاسگذارم. موفق باشید.

حسین زلفی

سلام خیلی ممنون ازاینکه به موقع دستگاه ما رو تعمیر کردید .هم با انصاف وخوش برخورد. وباصبر سوالات ما رو پاسخ دادید.ممنون

محمد ورانلو

سلام. تلوزیون 43سونیا صدا دارد ولی تصویر تاریک شده… هزینه آن رامحبت بفرمایید….. ومیخوام ازقوچان بفرستم. ساعت کاری وچقدر حدودی هزینه دارد…. باتشکر

رضا موسوی

سلام… واسه نصب تلوزیون سونیا روی دیوار چقدر اجرت میگیرید. وچه زمانی جهت هماهنگی بیشتر تماس بگیرم که زودتر واسه نصب تشریف بیارید

mehraban

سلام .
مبلغ اجرت 100 تومن میباشد . جهت هماهنگی از ساعت 12 ظهر به بعد تماس بگیرید با سپاس

خالقی. حسن

ممنون وسپاس از تعمیر تلویزیون ال ای دی سونیا ما در مشهد. واقعا به موقع وسروقتی که قول دادند تعمیر وتحویل دادن. و.خداییش منصف هستند ممنون ازاقای مهندس مهربان.

مهدي علیاری

سلام کنترل50سونیا اندروید موجود دارین. دربازار پیدا نکردم… ممنون.

mehraban

سلام لطفا عکس کنترلتون اگه دارید به شماره ایرانسل سایت در روبیکا ارسال کنید احتمال زیاد موجود داشته باشیم

مونا رفیعی

سلام تلوزیون ما یک دفعه رنگهای کامل قرمز وسبز وآبی توصفحه میاد…. کامل تصاویر رو گرفته… بی‌زحمت بگید چه مشکلی پیش اومده. واسه بازدید چه ساعتی تماس بگیرم. آیا منزل هم تشریف میارید.. فعلا خاموش کردم. تابیایید واسه بررسی. ممنون میشم سریعتر جواب بدید

mehraban

سلام آی سی برنامه اتون خراب متاسفانه ک باید مجدد برنامه ریزی شود

حشمت الله گل محمدی

سلام. تصویر تلویزیون ما سیاه شده مشکلش وایراد تلوزیون لطفا. وآیا میشه هزینه حدودی برآورد کرد. وچقدر زمان تعمیر داره… منطقه سیدی هم تشریف میارید.. ممنون میشم.. جواب بدید. ناهماهنگی کنم تشریف بیارید جهت تعمیر

mehraban

سلام لطفا تماس بگیرید

محمد سعادتی

سلام صدای تلوزیون ما خیلی ضعیف شده است. ازتنظیمات هست یا مشکل بلندگو دارد… ویاخراب شده… راهنمایی بفرمایید. ممنون میشم

mehraban

خیر مربوط ب بلندگو های دستگاه شماست که باید توسط تکنیسین بازید شود و جهت راهنمایی بیشتر با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

رضا تقدسی

خیلی عالی بود وبه موقع تلوزیون رو تعمیر کردند. وتحویل دادند. هزینه هم مناسب دراومد. وباانصاف بوند0

رضا تقدسی

سلام ازاینکه تلوزیون رو قبل تعطيلات به مارسوندین کمال تشکر را دارم. خیلی به صرفه ازجایی دیگر. هزینه دریافت کردند.. کمال تشکر. وسال خوبی داشته باشید

جهان جهاندیده

سلام تلوزیون ما روی مارک مارشال می‌مونه. ایراد وهزینش چقدر میشه بیاریم واسه تعمیر.. تشکر

امیر

سلام تلویزیون من ضربه دیده و حالا تعدادی خط رنگی رو اون ایجاد شده
قطعه خراب شده به علاوه صفحه تعویض میشه ؟

mehraban

خیر قربان متاسفانه پنل وقتی ضربه بخوره قابل تعمییر نیست