goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
میزان رضایت شما از گلد سرویس
نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در مشهد

نمایندگی تلویزیون امپریال در مشهد

یکی از برندهای تولیدکننده تلویزیون‌های باکیفیت در سال‌های اخیر برند امپریال است.  اگرچه باید ذکر کرد که تلویزیون‌های تولید شده توسط این برند مانند تلویزیون برندهای دیگر ممکن است با مشکلات مختلفی مواجه شوند. مجموعه گلدسرویس به‌عنوان نمایندگی تلویزیون امپریال در مشهد آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با خرابی‌های تلویزیون امپریال آشنا شوید.

آدرس مراجعه حضوری نمایندگی تلویزیون امپریال در مشهد:

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس 28 ( امام هادی)بین امام هادی 21 و بزرگراه پیامبر اعظم، روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات نمایندگی تلویزیون امپریال مشهد

شماره نمایندگی تلویزیون امپریال

شماره نمایندگی تلویزیون امپریال 09157004144 است که میتوانید تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون امپریال در منزل

این امکان وجود دارد تا کارشناسان به صورت حضوری مراجعه و اقدام به تعمیر تلویزیون کنند.

تعمیر چکی تلویزیون امپریال در مشهد

خدمات تعمیر چکی تلویزیون برای تمامی افرادی که در شهر مشهد حضور دارند قابل استفاده است.

مناطق تحت پوشش

تمام نقاط شهر مشهد از جمله قاسم اباد، پیروزی، سعدی و... برای تعمیر تلویزیون و مراجعه تکنسین پوشش داده میشود.

اطلاعات مرتبط با نمایندگی تلویزیون امپریال

مناطق تحت پوشش

تمامی مناطق سطح مشهد جهت تعمیر تلویزیون های امپریال پوشش داده میشود

هزینه و مدت زمان تعمیرات

بستگی به مشکل تلویزیون و مدت زمانی که نیاز است تا قطعات مورد نیاز تهیه شود دارد.

تعمیر چکی تلویزیون امپریال در مشهد

امکان پرداخت چکی برای تلویزیون های امپریال وجود دارد.

تعمیر اقساطی در نمایندگی تعمیر تلویزیون امپریال در مشهد

درباره نمایندگی تلویزیون امپریال در مشهد

ممکن است در این ماه تمام برنامه‌ریزی‌های مالی خود را انجام داده‌اید تا در آینده بتوانید محصولات دلخواه خود را خریداری کنید یا در یک زمینه مناسب سرمایه‌گذاری کنید. درست در چنین زمانی که پیش‌بینی هیچ اتفاق غیرمترقبه‌ای را نمی‌کردید ناگهان به شما خبر می‌دهند که تلویزیون منزل خراب شده است. شاید هم خودتان زمان روشن‌کردن آن متوجه خراب‌شدن تلویزیون شوید. اولین نگرانی این است که ممکن است دیگر تلویزیون روشن نشود و مجبور به خرید یک تلویزیون جدید باشید! این مسئله می‌تواند تمامی برنامه‌ریزی‌های قبلی را از بین ببرد. در همین راستا مجموعه ما برای کاهش نگرانی شما به وجود آمده تا تعمیر تلویزیون شما را در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای مناسب انجام دهد.

 برای دریافت هرکدام از سرویس ها و خدمات ما، بدون مراجعه حضوری، تنها با یک تماس، با کارشناسان ما در گلدسرویس در ارتباط باشید.

علاوه بر تلویزیون‌های امپریال شما می‌توانید تعمیر تلویزیون برندهای دیگر را نیز به ما بسپارید. کافی است با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما مشاوره‌ها و اطلاعات لازم را به شما می‌دهند. البته پس از دریافت مشاوره بهتر است خودتان اقدام به تعمیر تلویزیون نکنید. زیرا در موارد بسیاری پیش‌آمده که افراد به دلیل عدم تخصص تنها آسیب به تلویزیون را بیشتر کرده‌اند.
پس از دریافت مشاوره، در صورت موافقت شما، تعمیرکاران مجرب خود را روانه منزل یا محل کارتان می‌کنیم. تعمیرکاران نیز تمامی تلاش خود را انجام می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن تلویزیون را تعمیر کنند. به‌طورکلی تلویزیون‌های امپریال دچار آسیب‌ها و مشکلات مختلفی می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مشکلات رایج برای تعمیرات تلویزیون امپریال مشهد

هر دستگاه تلویزیونی با هر مدلی، احتمالا پس از چند سال کار دچار مشکلاتی خواهد شد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما هر مدل از تلویزیون های برندامپریال و یا سایر برندها را که خریداری کرده اید و با مشکلاتی مواجه شده اید، می توانید با تیم گلدسرویس در ارتباط باشید. آسیب‌ها و خرابی‌های رایج وارد شده بر تلویزیون‌های امپریال به شرح زیر است

معمولاً اولین تصور از ایجاد این مسئله به ایجاد مشکل در آنتن تلویزیون برمی‌گردد. اگر آنتن تلویزیون هیچ مشکلی نداشت می‌توان نتیجه گرفت که لامپ‌های بک لایت دچار اشکال شده است. همان‌طور که پیش‌ازاین گفتیم این قطعه قابل تعمیر است و نیازی به تعویض تلویزیون ندارید.

وجود این مشکل باعث می‌شود تا تعمیرکاران ابتدا به سراغ بررسی بک لایت بروند. اگر بک لایت مشکلی نداشت می‌توان نتیجه گرفت که مشکلی در پنل یا برد تیکان باعث ایجاد چنین مشکلی شده است. وقتی که لکه‌های رنگی نیز در تلویزیون امپریال به وجود آمد، تعمیر کاران  قطعات ذکر شده را بررسی می‌کنند.

پنل یا همان صفحه‌نمایش تلویزیون می‌تواند در اثر موارد مختلفی آسیب ببیند. برخی اوقات در اثر ضربه مستقیم پا یا دست انسان شاهد شکسته شدن آن هستیم. در مواردی مشاهده است که برخورد یک شی دیگر باعث شکستگی پنل شده است. ریختن مستقیم مایعات و حمل‌ونقل تلویزیون نیز از دیگر مواردی است که باعث آسیب‌دیدن پنل می‌شود.

متأسفانه آسیب‌دیدگی پنل از جمله مواردی است که امکان تعمیر آن وجود ندارد. برند امپریال تلاش کرده تا با تولید پنل‌های محکم بتواند متمایز از سایر برندها باشد. از همین رو آن‌ها از تکنولوژی IPS در ساخت پنل‌های خود استفاده کرده اند. در ادامه بیشتر درباره خطرات شکستگی پنل صحبت می‌کنیم.

دیر روشن شدن تلویزیون‌های امپریال به منزله آن است که به‌احتمال زیاد برد پاور تلویزیون آسیب‌دیده است. برد پاور وظیفه دارد که انرژی و برق موردنیاز تلویزیون را تأمین کند. از همین رو خراب‌شدن آن می‌تواند مشکلات متعددی نظیر دیر روشن شدن را به وجود آورد.

برخی مواقع نیز آسیب‌دیدگی مین برد منجر به وقوع چنین رخدادی می‌شود. مین برد از مهم‌ترین قطعات تلویزیون به شمار می‌رود که وظیفه هماهنگ‌سازی قطعات مختلف را برعهده دارد. معمولاً دیر روشن شدن تلویزیون‌های امپریال بیشتر در مدل‌های LCD دیده شده است.

برخی واقع در اثر اتصالات برق چنین مشکلی به وجود می‌آید. اگر اتصالات برق در حالت عادی و سالم خود بود می‌توان علت این مشکل را در خرابی مین برد جستجو کرد. معمولاً با تعمیر یا تعویض مین برد چنین مشکلی به‌راحتی برطرف می‌شود.

اگر هنگام مشاهده تلویزیون شاهد خاموش شدن ناگهانی آن هستید ابتدا بهتر است برق و اتصالات مربوط به آن را بررسی کنید. در این شرایط معمولاً ازکارافتادن یا اتصالی کردن برق‌ها ممکن است باعث ایجاد چنین مشکلی شود. اگر برق و اتصالات مربوط به آن درست باشد می‌توان نتیجه گرفت که آسیب‌دیدن یکی از بردهای تلویزیون سبب خاموش شدن ناگهانی آن است.

در این شرایط تعمیرکاران قطعاتی مانند بک لایت، مین برد و برد پاور را بررسی می‌کنند. شایان‌ذکر است که برخی مواقع تنظیمات تلویزیون ممکن است به‌هم‌خورده و تایمر خاموشی تلویزیون فعال شده باشد. در نتیجه  پس از چند ساعت شاهد خاموش شدن تلویزیون هستید. اگر چنین مشکلی به وجود آمد توصیه می‌کنیم حتماً تنظیمات مربوط به خاموشی را بررسی کنید.

تاریک  شدن یا ایجاد هاله در بخشی از تصویر تلویزیون امپریال را می‌توان در اثر صدمه دیدن بک لایت پنداشت. نکته مهم درباره این تشخیص‌ها این است که آن‌ها را به دید صددرصد گاه نکنید. نظر قطعی و نهایی باید زمانی صادر شود که به طور کامل تلویزیون مورد بررسی یک تعمیرکار ماهر قرار بگیرد.

یکی دیگر از مشکلاتی که در اثر آسیب به برد پاور ایجاد می‌شود، چشمک زدن مداوم تلویزیون امپریال بدون روشن شدن آن است. در این مشکل نیز تلویزیون روشن نمی‌شود. مشکل دیر روشن شدن تلویزیون نیز به خراب‌شدن برد پاور برمی‌گردد. تعمیرکاران در صورت ایجاد این مشکل معمولاً به سراغ مدل و اندازه تلویزیون شما می‌روند. زیرا چشمک زدن پاور تلویزیون امپریال بر اساس نوع تلویزیون ممکن است علت متفاوتی داشته باشد.

در چنین مواقعی معمولاً تعمیرکاران ابتدا بلندگوهای تلویزیون را بررسی می‌کنند. در صورت عدم خرابی بلندگوها به سراغ قطعه مهم مین برد می‌روند. این مشکل نیز بیشتر در تلویزیون‌های LCD امپریال دیده شده است.

ایجاد چنین مشکلی به معنای آسیب‌دیدن برد پاور است. اگر برد پاور سالم باشد، می‌توان احتمال داد که مشکل ایجاد شده در مین برد باعث روشن نشدن تلویزیون شده است. خوشبختانه هر دو قطعه قابلیت تعمیر دارند و نیازی به خرید یک تلویزیون جدید نیست.

بسیاری از مشکلاتی که برای تصویر تلویزیون به وجود می‌آید به سبب صدمه دیدن بک لایت است. این قطعه درست در پشت پنل تلویزیون قرار دارد و به‌نوعی باعث می‌شود تا ما تصاویر تلویزیون را مشاهده کنیم. در نتیجه آسیب به آن باعث مشکلاتی از قبیل نداشتن تصویر می‌شود. در مواردی نیز مشاهده شده است که خرابی برد پاور موجب روشن نشدن تصویر تلویزیون با وجود شنیده‌شدن صدای آن بشود. همانند دیر روشن شدن تلویزیون، معمولاً مدل‌های LCD امپریال بیشتر با این مشکل درگیر هستند.

شماره نمایندگی امپریال در مشهد

برای ارتباط با نمایندگی امپریال از شماره تماس 09157004144 استفاده کنید.

بعد از تماس و بررسی اولیه مشکل تلویزیون در صورت نیاز به تعمیر در منزل هماهنگی با شما انجام میشود.

تلویزیون امپریال مشهد

بد نیست تا با ذکر یک مثال، از اهمیت تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار پی ببریم. بسیاری از آسیب‌هایی که به تلویزیون وارد می‌شود را می‌توان تعمیر کرد اما یکی از موارد غیرقابل‌تعمیر، آسیب به پنل تلویزیون است. تنها راه استفاده از پنل تلویزیون در صورت آسیب‌دیدن، تعویض کردن آن با یک پنل جدید است. هزینه‌های بالای تعویض پنل تلویزیون نیز باعث می‌شود تا افراد از انجام این کار صرف‌نظر کنند.

یکی از عمده‌ترین مواردی که می‌تواند به پنل تلویزیون آسیب بزند، حمل آن است. در موارد متعددی مشاهده شده که در اثاث‌کشی پنل تلویزیون آسیب‌دیده است؛ بنابراین امکان این که هنگام حمل تلویزیون به تعمیرگاه‌های معتبر، پنل آن آسیب ببیند نیز وجود دارد. از همین رو باید شرایطی اتخاذ شود تا از وقوع چنین رخدادی جلوگیری شود.

به همین دلیل مجموعه ما تصمیم گرفت تا تعمیرکاران مجرب خود را روانه منازل یا محل کار شما کند تا دیگر هزینه‌های اضافه‌ای را پرداخت نکنید. همچنین با این کار، دیگر خستگی‌های جسمانی بابت حمل تلویزیون نیز بر روی دوش مشتریان باقی نمی‌ماند. در نتیجه پس از تعمیر تلویزیون هر چه زودتر با راه‌اندازی آن می‌توانید از تماشای برنامه‌های مختلف لذت ببرید.

نمایندگی تلویزیون صنام مشهد
نمایندگی تلویزیون صنام مشهد

نمایندگی صنام در مشهد تلویزیون‌های صنام یکی از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای تلویزیون در بازار ایران است. اما کیفیت و رضایت بالای مردم از تلویزیون

نمایندگی تلویزیون فیلیپس مشهد
نمایندگی تلویزیون فیلیپس مشهد

نمایندگی تلویزیون فیلیپس مشهد تلویزیون فیلیپس یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در میان سایر برندهای دیگر است به طوری‌که کمتر کسی پیدا می‌شود که

یکی  از صدها برندی که دست به تولید تلویزیون می‌زند، برند امپریال است. تلویزیون‌های ساخته شده توسط این برند نیز می‌تواند دچار مشکلات مختلفی شوند. خاموش شدن ناگهانی، صدا نداشتن تلویزیون، شکستگی پنل و … از جمله مشکلات رایج ایجاد شده برای تلویزیون‌های امپریال است.  در چنین مواقعی  به‌عنوان نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون مشهد آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم.

نمایندگی امپریال در مشهد

گلدسرویس به عنوان نمایندگی امپریال در مشهد آماده ارائه خدمات منحصر به فرد تعمیرات تلویزیون های امپریال در مشهد است که می‌توانید در طول روز و در ساعات اداری از خدمات مجموعه بهره‌مند شوید.

ضمن اینکه امکان مراجعه حضوری به مجموعه نیز وجود دارد.

تعمیر تلویزیون هوریون در منزل
اشتراک در
اطلاع از
guest
30 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

سلام وقتتون بخیر
تلویزیون من برند امپریال هست و جدیدا بخشی از صفحه حالت نیم سوز شده انگار و درست کار نمیکنه
تعمیر میشه؟

محمد مهربان

سلام خانم نیکبخت
بله قابل تعمیر هست.
شما میتونیداز طریق شماره تماس های روی سایت هماهنگ کنید تا کارشناس حضورا بررسی کنه

آیدا سلیمانی

سلام
خواستم بگم خیلی خوشحالم از همکاری با شما
واقعاً دستتون درد نکنه

رها ازاده

سلام تلوزیون ما صدا داره ولی تصویر تاریک شده 49امپریال. آیا تعمیر میشه وهزینه آن لطفا… ممنون

محمد مهربان

سلام خانم آزاده
بک لایت تلویزیون امپریال شما باید به صورت کامل تعویض بشه. برای اینکه از هزینه دقیق به همراه گارانتی بک لایت جدید مطلع بشید لطفا از طریق شماره تماس های روی سایت با ما در ارتباط باشید.

موسی احمدی مقدم

سلام وعرض ادب. تلوزیون ازسایت دیوار خریدیم. بعضی وقتها پرش آنتن داره. آیا ازآنتن هست یا تلوزیون… چه ساعتی میتونم تماس بگیرم راهنمایی بفرمایید. باتشکر.

mehraban

سلام بله ممکن است از آنتن باشه برای اطمینان بیشتر به یک آنتن دیگه متصل کنید چنانچه مشکل رفع نشد با شماره های داخل سایت از ساعت 12 ظهر به بعد تماس حاصل کنید با سپاس

مبینا سالک

سلام آیا تلوزیون امپریال 4280ضربه خورده است. وصفحه شکسته قابل تعمیر هست یانه. تشکر

mehraban

سلام خیر پنل تلویزیون شما در بازار موجود نیست چنانچه تمایل به فروش دارید به شماره های داخل سایت هماهنگ کنید با سپاس

رضا صولتی

سلام ممنون وتشکر ازتعمیر تلوزیون ما. صداش ضعیف شده بود… که لطف کردند. تعمیر شده وخیلی عالی… وخوش برخورد وبا انصاف….

زهره هنرمند

سلام… امپریال 43.کلا خاموش شده… حدود هزینه رو اعلام فرمایید لطفا… وچه قدر زمان تعمیر می‌برد. وخودتون تشریف میارید جهت بازدید وتعمیر. که آدرس بفرستم. ممنون

محمد مهربان

سلام خانم هنرمند، بله امکان حضور تکنسین فنی در منزل هم وجود داره، برای هماهنگی و اطلاع از هزینه های تعمیر تلویزیون امپریال در مشهد لطفا از طریق شماره تماس های روی سایت با ما تماس بگیرین

محمد جواد حسنی

ممنون ازمشاوره ای که جهت خرید تلوزیون دادید ووقت گذاشتید وسوالات مارو باصبر پاسخ دادید… وراهنمایی فرمودید… با سپاس فراوان ازشما….. موفق باشید

علی اکبری. حسن

سلام واسه خرید تلوزیون امپریال اندروید بگیریم یا ساده. ممنون.ففط میخوام عمر داشته باشه وکیفیت تصاویر عالی باشه.

محمد مهربان

سلام آقای اکبری تلوزیون امپریال اندرویدی کیفیت بهتری نسبت به ساده دارد

محمد حسینی

سلام. صبح که تلوزیون روشن کردیم صدادارد .ولی تصویر خیلی تاریک شده .علت آن و هزینه تعمیر آن لطفا بفرستید.

mehraban

سلام بک لایت های شما سوخته و باید کامل تعویض شود. برای قیمت سایز مهم و باید بازدید شود .

رازقی. جواد

سلام. ازاینکه پاسخگو وسریع تلوزیون ال ای دی رو تعمیر کردید سپاسگذارم.

زهره نکا

ممنون از شما بابت تعمیر تلویزیون. واسه همه موارد پاسخگو بودند.تشکر از آقای مهندس مهربان.

mehraban

خواهش میکنم نظر لطفتونه 🙏

نیکا رستمی

سلام تلوزیون امپریال 4990.درحین فیلم صدا قطع می‌شود… آیا مربوط به خرابی تلوزیون هست. یا باید به روز رسانی شود.. ممنون.

mehraban

سلام
اگر صدای تلویزیون شما کامل قطع شده ایراد سخت افزاری بوده و مربوط به بلندگوها و آیسی صدا میباشد
اگر در حین تماشا فیلم فقط صدا ندارید که مربوط به بخش نرم افزار سیستم شماست که در هر صورت باید تلویزیون شما بازدید شود
جهت هماهنگی و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن داخل سایت تماس بگیرید با سپاس

لیلا نعمتی

سلام. به درخواست آقای مهربان رای میدم ..ازلحاظ تعمیر تلوزیون امپریال ما واقعا راضی هستم ..باانصاف وخوش برخورد وعرض۴۸ساعت تلوزیون رو تحویل دادند.باتشکر.

محمد مهربان

سلام خانم نعمتی، نظر و رضایت شما اهمیت خیلی زیادی برای ما داره، ممنونیم از شما و اعتمادتون به نمایندگی تلویزیون امپریال مشهد

جواد اغاسی

سلام آدرستون بیزحمت بزارید درسایت پیداکردم. جهت تعمیر خدمت‌ برسیم… وساعت کاری لطفا

mehraban

آدرس داخل سایت موجود از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب یکسره هستیم

محمد باغمیشه

سلام تلوزیون امپریال بهتر هست. یا اکسویژن. ازهمه لحاظ.ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.کیعیت و عمر کدام بهتره.

mehraban

سلام تفاوتی نداره این دو برند چینی هستن و مشابه هم هستن اما بین این دو و LG قطعا ال جی پیشنهاد میشه

جهان.نخعی

سلام تصاویر تلوزیون یه دفعه تاریک شد.مشکل و هزینه تعمیر آن لطفا….ممنون…مدل امپریال۴۳۸۰.

mehraban

سلام متاسفانه بک لایتاتون سوخته و باید کامل تعویض بشه هزینه ناقابل یک تومن