goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش ویدیو درباره نمایندگی تلویزیون تی سی ال مشهد

نمایندگی تلویزیون تی سی ال مشهد + گارانتی تعمیر

تعمیر تلویزیون، مخصوصا مدل‌های جدید، یکی از خدماتی است که در معدود نقاط شهر مشهد، انجام می‌شود. گلد سرویس، بعنوان نماینده رسمی تعمیر تلویزیون تی سی ال در مشهد، علاوه بر ارائه مشاوره رایگان جهت استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون، امکان مراجعه حضوری تکنسین خود را نیز فراهم نموده است. به این ترتیب، شما دیگر نیازی نیست برای تعمیر تلویزیون‌های خود، تلویزیون خود را برای گلد سرویس ارسال بکنید.

آدرس نمایندگی تعمیرات تلویزیون TCL در مشهد

شعب 1: پیامبر اعظم 11 (امام هادی) قطعه چهارم، سمت چپ
شعب 2: بلوار توس 28 ( امام هادی)بین امام هادی 21 و بزرگراه پیامبر اعظم، روبروی دبیرستان دخترانه

خدمات گلدسرویس برای تلویزیون تی سی ال در مشهد

گلد سرویس بعنوان تنها نماینده رسمی تعمیر تلویزیون تی سی ال در مشهد که امکان مراجعه حضوری را دارا می‌باشد، نیاز شما را در هر کجای مشهد، برطرف می‌سازد. بطور کلی، خدمات گلد سرویس به شرح ذیل می‌باشد.

نصب تلویزیون های تی سی ال

امکان نصب سریع تلویزیون تی سی ال و انجام تنظیمات اولیه

تعمیر تلویزیون تی سی ال در منزل

امکان تعمیر تلویزیون تی سی ال در منزل برای جلوگیری از هر نوع آسیب در عبور و مرور

تعمیر چکی و اقساطی تلویزیون تی سی ال

امکان پرداخت اقساطی و چکی هزینه تعمیر تلویزیون های TCL

مناطق تحت پوشش

گلد سرویس نماینده رسمی تعمیر تلویزیون تی سی ال در مشهد است و تمامی نقاط داخلی شهر مشهد، جزو نقاط تحت پوشش این مجموعه محسوب می‌شود.

مراحل تعمیر تلویزیون تی سی ال در نمایندگی گلد سرویس

تلویزیون‌های تی سی ال، دارای ساختار متفاوتی نسبت به دیگر تلویزیون‌ها هستند. برای تعمیر این تلویزیون‌ها، نیاز است در ابتدا تست اولیه برروی صفحه نمایش انجام داد. همچنین برای بررسی دقیق‌تر، اتصالات این تلویزیون نیز در ابتدا بررسی می‌شود.

تست سلامت تلویزیون

برای بررسی تست سلامت تلویزیون، ابتدا میزان روشنایی تلویزیون را بررسی کرده و در صورت قطعی و مشاهده مشکل در میزان روشنایی، ابتدا صفحه نمایش را بررسی می‌کنند و سپس برای عیب‌یابی دقیق‌تر، اتصالات تلویزیون را چک می‌کنند.

تعمیر قطعات تلویزیون تی سی ال

بسیاری از اوقات، با تعمیر قطعات تلویزیون تی سی ال، مشکل این تلویزیون بطور کامل حل می‌شود و نیازی به جایگزینی قطعه بصورت کامل نیست.

جایگزینی قطعه خراب تلویزیون تی سی ال

اما در برخی از مواقع، مشکل تعمیر تلویزیون با تعمیر قطعات، حل نشده و نیاز است قطعه خراب شده بصورت کامل جایگزین شود. در این مرحله گلد سرویس از قطعات اورجینال تلویزیون سی تی ال استفاده می‌کند.

تحویل کامل تلویزیون تی سی ال

پس از تکمیل فرآیند تعمیر، گلد سرویس، تست سلامت نهایی را انجام داده و پس از تحویل کامل تلویزیون به شما، خدمات را برای شما تکمیل می‌کند.

نمایندگی تلویزیون تی سی ال

نماینده رسمی تعمیر تلویزیون‌های تی سی ال در مشهد

فروشگاه‌های تعمیر تلویزیون، عموما دارای مهارت تخصصی در تعمیر تلویزیون نیستند. این فروشگاه‌ها علاوه بر تلویزیون، دستگاه‌های برقی دیگر همچون کولرهای گازی، ماشین لباس‌شویی و… را نیز تعمیر می‌کنند. ایراد کار به موقعی معلوم می‌شود که بیشتر این فروشگاه‎‌ها متخصص تعمیر تلویزیون نیستند و امکان دارد علاوه بر عدم تعمیر تلویزیون، بخش دیگر آن را نیز خراب کنند.
تنها راه مطمئن، مراجعه به نماینده رسمی تعمیر تلویزیون‌های تی سی ال در مشهد است. گلد سرویس با تکنسین متخصص خود که بصروت کامل فرآیندهای تعمیر تلویزیون تی سی ال را آموزش دیده‌اند، می‌توانند بهترین راهکار جهت تعمیر خرابی این تلویزیون را به شما پیشنهاد دهند.

مشکلات رایج برای تعمیرات تلویزیون TCL مشهد

غالب مشتریان و مراجعین در گلد سرویس، با خرابی صفحه نمایش تلویزیون تی سی ال، مواجه شده‌اند. فناوری صفحه نمایش تخت تلویزیون‌های تی سی ال، دارای ظرافت بسیار بالایی است و بدلیل عدم نگهداری مناسب در منزل و یا دفتر کار، این بخش از تلویزیون تی سی ال، احتمال آسیب دیدگی بیشتری دارد. در ادامه به پرسشهای متداول مراجعه کنندگان برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در مشهد جواب خواهیم داد.

بسته به میزان تعمیر مورد نیاز برای تلویزیون تی سی ال، هزینه تعمیر این نوع از تلویزیون محاسبه می‌شود. اما به طور کلی، میزان هزینه تعمیر صفحه نمایش تلویزیون تی سی ال در گلد سرویس، کمتر از دیگر مراکز تعمیر این تلویزیون است.

بازه تعمیر تلویزیون از حداقل چند ساعت و تا نهایتا 4 روز کاری به طول می‌انجامد. البته اگر نیاز به تعویض و یا جایگزینی قطعه باشد، این مدت تا زمانی که قطعه مدنظر تست و جایگزین شود، افزایش می‌یابد.

تمامی تعمیرات تلویزیون تی سی ال، دارای گارانتی تضمینی از سوی گلد سرویس است. بازه زمانی گارانتی، بسته به نوع تعمیر صورت گرفته، متفاوت است. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما از مشاوره رایگان کارشناسان گلد سرویس استفاده نمایید.

بلی، شما می‌توانید تنها از طریق تماس با شماره تلفن رسمی گلد سرویس، درخواست خود را مبنی بر مراجعه حضوری تکنسین گلد سرویس ثبت نمایید.

شماره تلفن نمایندگی تلویزیون tcl در مشهد

برای تماس با نمایندگی تلویزیون تی سی ال از شماره 09157004144 استفاده کنید. به هنگام تعمیر تلویزیون، نیاز است تا مراحل دقیق مورد نیاز خود را از فردی آگاه جویا شوید تا از هزینه اضافه جلوگیری کنید. گلد سرویس بعنوان تنها ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان در مشهد، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بصورت کاملا رایگان، از راهنمایی افراد متخصص استفاده کنید.
جهت دریافت مشاوره رایگان برای تعمیر تلویزیون تی سی ال در مشهد، تنها کافی است از طریق شماره ذیل با ما تماس بگیرید؛

مشاوره تعمیر تلویزیون تی سی ال مشهد

اطلاعات بیشتر برای تعمیرات تلویزیون های تی سی ال

تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال در مشهد

در تلویزیون‌های تی سی ال، بک لایت به گونه‌ای تعبیه شده تا فاصله کمتری نسبت به صفحه نمایش داشته باشد. به همین دلیل برای تعمیر بک لایت تلویزیون تی سی ال، باید صفحه نمایش بورت کامل باز شود و مورد بررسی قرار گیرد. گلد سرویس تمامی فرآیند تعمیر بک لایت را بصورت کامل انجام می‌دهد.

تعمیر تلویزیون خاموش تی سی ال در مشهد

کمتر پیش می‌آید تلویزیون‌های تی سی ال بدون هیچ اتفاقی خاموش شوند. اگر اتصالات برق منزل شما به خوبی نصب نشده‌اند، امکان ایجاد اختلال الکتریکی برای تلویزیون وجود داشته و به همین دلیل نیز تلویزیون به یکباره خاموش شود. به هنگام خاموش شدن تلویزیون تی سی ال، حتما برای تعمیر سریع و بصرفه آن، به گلد سرویس مراجعه کنید.
مشهد، بلوار توس، میدان معراج، توس 41، درودی 2

تعمیر پنل شکسته تلویزیون تی سی ال

پنل تلویزیون تی سی ال، عموما به هنگام افتادن کل تلویزیون و یا واد آمدن ضربه به تلویزیون، امکان شکستن پنل تلوییون تی سی ال وجود دارد. البته در تلویزیون‌های تی سی ال، قتبی محکم از پنل در برابر فشار و یا ضربه محافظت می‌کند، اما احتمال شکسته شدن آن را صفر نمی‌کند.

تعمیر تلویزیون تی سی ال در مشهد با بهترین قیمت

هزینه تعمیر تلویزیون، عموما بدلیل افزایش قیمت قطعات، بالا رفته است. اما گلد سرویس بعنوان نماینده رسمی تعمیر تلویزیون تی سی ال در مشهد، تمامی قطعات را بصورت مستقیم و بدون دخالت دلالان تهیه می‌کند. به همین جهت، هزینه تعمیر تلویزیون در گلد سرویس، قطعا کمتر از فروشگاه‌های دیگر است.

نمایندگی تلویزیون تی سی ال مشهد

تلویزیون‌های تی سی ال، دارای فناوری جدید صفحه نمایش تخت می‌باشند. این فناوری، علاوه بر وضوح بالا، دارای تفکیک رنگ بالا بوده و به هنگام روشن بودن تلویزیون، مکث تصویر، وجود ندارد. تلویزیون‌های تی سی ال، البته بدلیل بدنه ظریف خود، نیازمند نگهداری و مراقبت بیشتری نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار هستند.
به هنگام خرابی این تلویزیون‌ها که عمدتا خرابی در صفحه نمایش است، باید با فردی متخصص ارتباط گرفته و مشکل را سریعا برطرف سازید. گلد سرویس بعنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون تی سی ال در مشهد، تمامی ابزارهای لازم و قطعات مناسب جهت تعمیر تلویزیون‌های تی سی ال را دارد. همچنین قطعات جایگزین در صورت برطرف نشدن اشکال نیز در اختیار گلد سرویس است تا سریعا مشکل شما را برطرف سازد.

لوگو گلدسرویس
اشتراک در
اطلاع از
guest
19 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا محمدپور

سلام تی سی ال منحی49داریم. روی چراغ قرمز استنبای گیر کرده روشن نمیشه… ایراد دستگاه چی میتونه باشه وچقدر هزینه داره حدودی. ممنون.

جوادی. علی

سلام تی سی ال مدل 43.d3000تصویرش تاریک شده… چقدر زمان تعمیر دارد وآیا می‌توان هزینه حدودی رو اعلام بفرمایید… جوادی هستم ازگلبهار.

محمد حسینی

سلام. تی سی ال 32 داریم مدام صدا قطع ووصل میشه. چقدر هزینه تعمیر داره وچند روز زمان میبره واسه تعمیر. ممنون.

محمد شریعتی

سلام ممنون. اززحمات شما. مهندس مهریان…..تعمیرات تلوزیون واقعا حر فه ای هستند.

mehraban

مرسی جناب شریعتی نظر لطف شماست.

قلی زاده. محمد

سلام. ایراد تلوزیون ما تصویر تاریک شده …میگن لامپهای داخلش سوخته هزینه حدودی لطفا..و زمان تعمیر .واسه منزل هم میاییم جهت بازدید. Tcl49منحنی.

تفقد. علی

ممنون وتشکر از تعمیر تلوزیون Tcl ما.. به مجموعه گلد سرویس عرض خسته نباشید وخداقوت دارم… واقعا منصف نسبت به جایی دیگه هستند. وخوش برخورد. وخوش قول بوند

mehraban

سلام ممنون از لطف شما

بهاره راستی

ممنون وسپاس از تعمیر تلوزیون ال ای دی ما که در کمترین زمان ممکن تعمیر کرديد. 2جا بردیم گفتند باید برد مین تعويض کامل شود. ولی آقای مهربان برد خود دستگاه رو تعمیر کردند. ودرهزینه هم خیلی نفع ما شد.. تشکر فراوان ازمجموع گلدسرویس.

mehraban

درود بر شما.

مهدی اکبرآبادی

سلام. تلویزیون ما روی چراغ قرمز مانده و روشن نمیشه .علت آن و هزینه تعمیر .و زمان تعمیر لطفا.ممنون.مدل دستگاه ۴۹pc13fc

mehraban

متاسفانه مین برد خراب باید بازدید شود تا دید قابل تعمیر یا تعویض
در صورت تعمیر ۸۰۰ در صورت تعویض ۳ م

محمد رستمی

سلام من کهخیلی راضی بودم. وبه موقع تلوزیون رو تعمیر وتحویل دادند. بااجرت مناسب .

آتنا رزمنده

سلام. تلوزیون ما روی چراغ قرمز رنگ گیر کرده. وروشن نمی‌شود. چقدر هزینه داره وزمان تعمیر. ممنون.

mehraban

هزینه به مدل شما بستگی داره لطفا برای بررسی بیشتر و دقیق تر تماس بگیرید.