goldservice

گلد سرویس

تعمیرات تخصصی تلویزیون

goldservice

قیمت تعمیر بک لایت تلویزیون و هزینه تعمیر و تعویض بک لایت

تعمیر بک لایت تلویزیون
5/5 - (1 امتیاز)

اکثریت تلویزیون ها دارای بک لایت هستند و ممکن است بنا به هر دلیلی با خرابی مواجه شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. در این مقاله درباره هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون، هزینه تعویض بک لایت تلویزیون برای انواع تلویزیون ها صحبت می‌کنیم.

برای دریافت قیمت و هزینه تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون سامسونگ، ال جی و دیگر برندها از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.


0915-700-4144

تعمیر بک لایت تلویزیون

بک لایت چیست؟

بک لایت در واقع همان نور پشت تلویزیون است که باعث نمایش تصویر بر روی تلویزیون میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بک لایت چیست را بخوانید.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون و تعویض بک لایت

در زیر جدول قیمت تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون وجود دارد که می‌توانید مشاهده کنید، با این همه ممکن است در برخی زمان ها و به دلیل نوسانات قیمتی، قیمت های درج شده حذف شوند و برای کسب اطلاعات دقیق بهتر است به طور مستقیم با مجموعه در ارتباط باشید.

عنوانهزینه تعمیرهزینه پنل
تلویزیون 32 اینچ350 هزار تومان به بالااز 4 میلیون تومان
تلویزیون 42 اینچ500 هزارتومان به بالااز 6 میلیون تومان
تلویزیون 46 تا 50 اینچ700 هزار تومان به بالا11 میلیون تومان
تلویزیون 50 تا 55 اینچ900 هزارتومان به بالا12 میلیون تومان
تلویزیون 65 اینچ1.500 هزارتومان به بالا17 میلیون تومان

بک لایت چیست

تشخیص خرابی بک لایت

یکی از سوالات متداولی که در رابطه با بک لایت پرسیده می شود این است که: چطور متوجه شویم که بک لایت تلویزیون نیاز به تعمیر دارد یا تعویض؟ معمولا همه چیز به نظر کارشناس تعمیر تلویزیون بستگی دارد. برای تعمیر به موقع بک لایت باید نشانه‌های آن را زود شناسایی کنید. در ادامه موارد اصلی که نشان‌دهنده خرابی بک لایت تلویزیون شماست آمده است:

    • تاریک شدن بخشی از تصویر تلویزیون
    • کم‌نور شدن صفحه نمایشگر تلویزیون
    • نبود تصویر با وجود شنیدن صدای تلویزیون
    • قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون
    • خاموش و روشن شدن تلویزیون
  • خاموش شدن تلویزیون پس از چند دقیقه روشنایی و کار کردن

علاوه بر این موارد، ممکن است مشکلات زیر نیز به خاطر اشکال در بک لایت باشد که نیاز به بررسی و مهندسی تعمیرکار مجرب دارد:

  • ظاهر شدن نقطه های روشن
  • ظاهر شدن لوگوی برند دستگاه پس از روشن کردن و سپس خاموش شدن تلویزیون

طول عمر بک لایت تلویزیون به چه عواملی بستگی دارد؟ 

راه‌های پیشگیری از خرابی و بالا بردن طول عمر بک لایت تلویزیون ساده است. کافی است با رعایت آن‌ها، عمر بک لایت و در نتیجه تلویزیون خود را زیاد کنید.

  • در منوی تنظیمات تی وی هرگز نور تصویر و روشنایی را روی 100 قرار ندهید.
  • همیشه میزان استاندارد نور و روشنایی را بین 70 تا 80 تنظیم کنید.
  • این تنظیمات را بر روی هر خروجی تصویر مانند HDMI1 و HDMI2 انجام دهید.
  • هرگز تلویزیون را به صورت مداوم روشن نگذارید.
تعمیر بک لایت تلویزیون در مشهد
تعمیر بک لایت تلویزیون مشهد: عمر بک لایت تلویزیون به طریقه استفاده شما بستگی دارد

هزینه تعمیر بک لایت برندهای مختلف تلویزیون

 هرکدام از برندهایی که تلویزیون تولید می‌کنند، نقاط قوت و ضعف خود را دارند. در این قسمت ما به بررسی سه برند پرطرف‌دار در جهان می‌پردازیم. بک لایت برندهای مختلف و مشکلات به وجود آمده برای آن‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ، از بهترین محصولات این برند در جهان محسوب می‌شود. در چندین سال پیش برند سامسونگ اشتباهی در ساختار تلویزیون‌های خود کرد که موجب خرابی بک لایت می‌شد. در تلویزیون‌های این برند برد بک لایت و برد پاور ادغام شده بود. این ادغام موجب می‌شد تا در درازمدت تصویر تلویزیون‌ها دچار مشکلات متعددی شود. خوشبختانه در مدل‌های جدید تولید شده از سوی این برند، دو قطعه ذکر شده را از یکدیگر جدا کردند.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

بیشتر خرابی‌هایی که برای بک لایت‌های تلویزیون ال جی به وجود می‌آید، مربوط به عدم هماهنگی برد بک لایت و پاور است. در ست همانند مشکلی که در تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارد. معمولاً مدل تلویزیون‌های LB و LN ال جی دچار مشکلاتی در بک لایت‌های خود هستند.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون سونی

عدم جداسازی بک لایت و پاور در تلویزیون های سونی نیز موجب خرابی بک لایت می شود. اما تلویزیون های سونی یک مزیت عمده نسبت به تلویزیون های ال جی و سامسونگ دارند. هنگام بروز مشکل، محافظ تلویزیون های سونی فعال می شوند. بدین ترتیب از طریق چشمک های چراغ پاور تلویزیون می توانید متوجه شوید که مشکل به وجود آمده ناشی از خرابی در کدام قطعه است. برای خرابی قطعه بک لایت، چراغ پاور سونی 6 بار چشمک می زند.

‌قیمت بک لایت تلویزیون مشهد

موارد گوناگونی در قیمت تعمیر بک لایت تلویزیون تأثیر دارد. به دلیل این که بک لایت‌ها قیمت بالایی دارند در نتیجه تمامی تلاش تعمیرکاران ما این است که بک لایت تلویزیون شما را تعمیر کنند. نوع مشکل به وجود آمده و مدل تلویزیون در تعیین قیمت تعمیر بک لایت تأثیرگذار است. در تعویض بک لایت ثابت نیز قطعه جدید انتخاب شده از سوی مشتریان و کیفیت آن در قیمت‌گذاری مؤثر است. از همین رو قیمت دقیقی را پیش از بررسی تلویزیون نمی‌توانیم در نظر بگیریم. برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تعمیر بک لایت تلویزیون در منزل

از آنجا که ما به دنبال جلب رضایت حداکثری مشتریان محترم هستیم، با تعمیر بک لایت تلویزیون در منزل روند مشاوره و عیب‌یابس دستگاه را برای شما آسان‌تر کرده‌ایم. با حضور تعمیرکاران در محل، شما بطور دقیق از هزینه و زمان مورد نیاز برای  تعمیر بک لایت تلویزیون خود مطلع خواهیدشد.
معمولاً خرابی هر قطعه‌ای از تلویزیون ناراحتی را برای اعضای خانواده به همراه دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با استفاده از بهترین تعمیرکاران استان، بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن تلویزیون منزل شما را تعمیر کنیم. از طریق تماس با ما، ابتدا مشاوره‌های لازم به شما داده می‌شود. سپس در سریع‌ترین زمان ممکن، تعمیرکاران با قطعات باکیفیت در خدمت شما هستند.


بک لایت از جمله قطعات مهم تلویزیون است. این قطعات بر اثر دلایل مختلفی نظیر استفاده زیاد از تلویزیون، استفاده از قطعات نامناسب و … خراب می‌شوند. برای تعمیر بک لایت تلویزیون کافی است تا با مجموعه تماس بگیرید. با تعمیر تلویزیون خود، از دیدن برنامه‌های مختلف تلویزیونی در کنار خانواده لذت ببرید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن خدایی

سلام تلوزیون ما بک لایت هاش سوخته.. الجی49. سریlbهست چقدر هزینه دا ره….

رضا شکاری

سلام بک لایت مارو تعویض کامل کردید وعالی شده سپاس از گروه گلد سرویس وجناب مهندس مهربان..